Alacakaranlık Korku Sineması Dergisi - Sayı: 21 Aralık
Alacakaranlık Aralık 2018 sayısının ön kapağında Amerikalı çizgi roman sanatçısı Jason Moore'un Evil Dead çizimine, arka kapakta Büşra Coşkun'un Noel temalı korku filmi Silent Night, Deadly Night çalışması eşlik ediyor.
Alacakaranlık'ın 21. sayısında Deniz Cansever, bu senenin Noel korku filmlerinden Sick For Toys'u ele alırken Rafet Arslan; “Hippie Sadizmine Karşı Ağır Metalin İntikamı!” yazısında, 2018'in en çok ses getiren korku filmlerinden Mandy'yi ameliyat ediyor. Murat Tırpan, “Housewife ya da Rüyada Ev Kadını Olduğunu Görmek” yazısında; Can Evrenol'un son filmini mercek altına alıyor. Gizem Şimşek Kaya, “Türk Korku Sinemasının Görsel Yüzü: Afişler” yazısında yerli korku filmlerinin afişlerini kategorize ediyor. Aytaç Özge, “Alışılmışın Dışında İşkence İçindeki Bir Dracula Tasarlamak: Eiko Ishioka” yazısında, Bram Stoker's Dracula gibi birçok filmi bir kostüm şovuna çeviren tasarımcı Eiko Ishioka'yı ve tasarımlarıyla yarattığı karakterleri inceliyor. Anıl Koç ve Beril Köroğlu, Aralık 2018'de vizyon görecek olan Araf 2'nin yönetmeni Biray Dalkıran ile yeni filmi ve yönetmenin kariyer geçmişi hakkında bir röportaj gerçekleştiriyorlar. Sertaç Koyuncu, korku sineması ve müzik ilişkisini incelediği yazı serisine, “Ciyaklayan Kemanlar ve Tiz Perdeden Bir Çığlık: Hitchcock's Psycho” yazısı ile devam ediyor. Hazal Bayar, “Korku Sinemasında Süregelen Kadın Temsiliyetleri” yazı dizisine, istismar sinemasının rahibeleri konu alan alt türü “Nunsploitation” filmlerindeki kadın temsillerinin peşine düşerek devam ediyor. Kaya Özkaracalar, “Filipinler Yapımı Bir Taş Devri Filmi, Amerikan Yapımı Bir Uzay Vampirleri Filmine Nasıl Dönüştü?” yazısında Z-tipi sinemacı Al Adamson'ın Horror of the Blood Monsters filminin yapımından dağıtımına geçirdiği sürece tanık olmamızı sağlıyor.
Alacakaranlık Aralık 2018 sayısının ön kapağında Amerikalı çizgi roman sanatçısı Jason Moore'un Evil Dead çizimine, arka kapakta Büşra Coşkun'un Noel temalı korku filmi Silent Night, Deadly Night çalışması eşlik ediyor.
Alacakaranlık'ın 21. sayısında Deniz Cansever, bu senenin Noel korku filmlerinden Sick For Toys'u ele alırken Rafet Arslan; “Hippie Sadizmine Karşı Ağır Metalin İntikamı!” yazısında, 2018'in en çok ses getiren korku filmlerinden Mandy'yi ameliyat ediyor. Murat Tırpan, “Housewife ya da Rüyada Ev Kadını Olduğunu Görmek” yazısında; Can Evrenol'un son filmini mercek altına alıyor. Gizem Şimşek Kaya, “Türk Korku Sinemasının Görsel Yüzü: Afişler” yazısında yerli korku filmlerinin afişlerini kategorize ediyor. Aytaç Özge, “Alışılmışın Dışında İşkence İçindeki Bir Dracula Tasarlamak: Eiko Ishioka” yazısında, Bram Stoker's Dracula gibi birçok filmi bir kostüm şovuna çeviren tasarımcı Eiko Ishioka'yı ve tasarımlarıyla yarattığı karakterleri inceliyor. Anıl Koç ve Beril Köroğlu, Aralık 2018'de vizyon görecek olan Araf 2'nin yönetmeni Biray Dalkıran ile yeni filmi ve yönetmenin kariyer geçmişi hakkında bir röportaj gerçekleştiriyorlar. Sertaç Koyuncu, korku sineması ve müzik ilişkisini incelediği yazı serisine, “Ciyaklayan Kemanlar ve Tiz Perdeden Bir Çığlık: Hitchcock's Psycho” yazısı ile devam ediyor. Hazal Bayar, “Korku Sinemasında Süregelen Kadın Temsiliyetleri” yazı dizisine, istismar sinemasının rahibeleri konu alan alt türü “Nunsploitation” filmlerindeki kadın temsillerinin peşine düşerek devam ediyor. Kaya Özkaracalar, “Filipinler Yapımı Bir Taş Devri Filmi, Amerikan Yapımı Bir Uzay Vampirleri Filmine Nasıl Dönüştü?” yazısında Z-tipi sinemacı Al Adamson'ın Horror of the Blood Monsters filminin yapımından dağıtımına geçirdiği sürece tanık olmamızı sağlıyor.