İçinden:
Eğer heteroseksüel aşk, kimliklerin sabitlendiği ve Ödipalleşmiş toplumsal cinsiyetler ekseninde dağıtıldığı bir yerde olanaklıysa, Deleuze ve Guattari'nin 'eşcinsel taşkın' olarak tasvir ettiği şeyin - Deleuze'ün Anlamın Mantığı'nda çok iyi açıkladığı gibi - spekülerin aksine, sadece derinliksiz bir yüzey etkisi olan, sesle (gürültü? velvele?) doyurulmuş yatay bir genişleme çizdiği söylenebilir. Dahası, Deleuze ve Guattari'nin Kafka kitaplarında ortaya koydukları gibi, 'eşcinsel yayılma', tekillikleri bir sapkınlık-makinesi temelinde bağlayan bir ifade-makinesi, estetikten ziyade ifadeyi merkezine alan bir özdeşlik eleştirisidir. Evet, ses / tını/ gürültü burada hala söz konusudur ancak bunları aşan bir aşkınsal tanınmadığı için asla tanrının, annenin veya babanın sesleriyle orkestrasyonu yapılmış bir kompozisyona, şarkıya veya melodiye bağlanamazlar. Kritik sapkınlık, yalnızca, velveleli nakarat yankıları özdeşliğin karanlık koridorlarında asla duyulamayacak birincil bir 'duygusal bağ'a uzanan belli belirsiz ritim öbekleriyle çalışır. 'Siyasal'ın idame ettirilmesi bağlamında, ne speküler ne spekülatif olanla bir ilişkisi vardır.
Tanıtım Bülteninden
İçinden:
Eğer heteroseksüel aşk, kimliklerin sabitlendiği ve Ödipalleşmiş toplumsal cinsiyetler ekseninde dağıtıldığı bir yerde olanaklıysa, Deleuze ve Guattari'nin 'eşcinsel taşkın' olarak tasvir ettiği şeyin - Deleuze'ün Anlamın Mantığı'nda çok iyi açıkladığı gibi - spekülerin aksine, sadece derinliksiz bir yüzey etkisi olan, sesle (gürültü? velvele?) doyurulmuş yatay bir genişleme çizdiği söylenebilir. Dahası, Deleuze ve Guattari'nin Kafka kitaplarında ortaya koydukları gibi, 'eşcinsel yayılma', tekillikleri bir sapkınlık-makinesi temelinde bağlayan bir ifade-makinesi, estetikten ziyade ifadeyi merkezine alan bir özdeşlik eleştirisidir. Evet, ses / tını/ gürültü burada hala söz konusudur ancak bunları aşan bir aşkınsal tanınmadığı için asla tanrının, annenin veya babanın sesleriyle orkestrasyonu yapılmış bir kompozisyona, şarkıya veya melodiye bağlanamazlar. Kritik sapkınlık, yalnızca, velveleli nakarat yankıları özdeşliğin karanlık koridorlarında asla duyulamayacak birincil bir 'duygusal bağ'a uzanan belli belirsiz ritim öbekleriyle çalışır. 'Siyasal'ın idame ettirilmesi bağlamında, ne speküler ne spekülatif olanla bir ilişkisi vardır.
Tanıtım Bülteninden