#smrgKİTABEVİ Bilgisayar Oyuncularında Kimlik Din ve Gündelik Hayat - 2023
Editör:
Kondisyon:
Yeni
Sunuş / Önsöz / Sonsöz / Giriş:
Basıldığı Matbaa:
Dizi Adı:
ISBN-10:
6257673914
Kargoya Teslim Süresi:
3&6
Hazırlayan:
Cilt:
Amerikan Cilt
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
364
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
192,00
Havale/EFT ile:
186,24
Siparişiniz 3&6 iş günü arasında kargoda
1199214090
600640
https://www.simurgkitabevi.com/bilgisayar-oyuncularinda-kimlik-din-ve-gundelik-hayat-2023
Bilgisayar Oyuncularında Kimlik Din ve Gündelik Hayat - 2023 #smrgKİTABEVİ
192.00
Oyunla ilgili literatür incelendiğinde bilgisayar oyunlarının daha çok olumsuz yönlerine ağırlık verildiği görülmektedir. Bu oyunlar, gerçekten böyle olumsuz bir tabiata mı sahiptir, yoksa modern insanın kaygıları, duruma böyle bakılmasına mı neden olmaktadır?
Dışarıdan gözleme sahip pek çok perspektif, belli tespit ve yorumlar yaparken oyuncuların öznel yaklaşım ve yorumları, bu perspektiflerle ne derece uyuşmaktadır?
Oyuncularla toplumun diğer bireyleri arasında, oyuna yüklenen anlam farklılıkları nelerdir?
Oyuncular toplumun zihinsel kabulünde olduğu gibi asosyal, bağımlı, gündelik hayatlarında başarısız kimlikler ve tipolojiler midir?
Video oyunları, oyuncunun gerçek yaşamını ve bu yaşamdaki bazı meselelere yaklaşımını nasıl etkilemektedir?
Oyuncunun gerçek yaşamının, oyun dünyasına akması nasıl gerçekleşir?
Oyun ve oyuncu dünyasında din hangi konumdadır?
Elinizdeki bu kitap, bu ve bunun gibi sorulara cevap bulmak için "Bilgisayar Oyuncularının Kimlik Din ve Gündelik Hayat" üçgeninde kendilerini nasıl anlamlandırdıkları ve konumlandırdıkları meselesini incelemiştir. Sonuçta, toplumun bu olguya yaklaşımı ile oyuncuların yaklaşımı arasında dikkat çeken farklılıklar ortaya çıkmıştır. Bu farklılıkların neler olduğunu görme arzusu ve bilinci, şu andan itibaren okur konumundaki öznenin iradesi ve seçimine bağlıdır…
Dışarıdan gözleme sahip pek çok perspektif, belli tespit ve yorumlar yaparken oyuncuların öznel yaklaşım ve yorumları, bu perspektiflerle ne derece uyuşmaktadır?
Oyuncularla toplumun diğer bireyleri arasında, oyuna yüklenen anlam farklılıkları nelerdir?
Oyuncular toplumun zihinsel kabulünde olduğu gibi asosyal, bağımlı, gündelik hayatlarında başarısız kimlikler ve tipolojiler midir?
Video oyunları, oyuncunun gerçek yaşamını ve bu yaşamdaki bazı meselelere yaklaşımını nasıl etkilemektedir?
Oyuncunun gerçek yaşamının, oyun dünyasına akması nasıl gerçekleşir?
Oyun ve oyuncu dünyasında din hangi konumdadır?
Elinizdeki bu kitap, bu ve bunun gibi sorulara cevap bulmak için "Bilgisayar Oyuncularının Kimlik Din ve Gündelik Hayat" üçgeninde kendilerini nasıl anlamlandırdıkları ve konumlandırdıkları meselesini incelemiştir. Sonuçta, toplumun bu olguya yaklaşımı ile oyuncuların yaklaşımı arasında dikkat çeken farklılıklar ortaya çıkmıştır. Bu farklılıkların neler olduğunu görme arzusu ve bilinci, şu andan itibaren okur konumundaki öznenin iradesi ve seçimine bağlıdır…
Oyunla ilgili literatür incelendiğinde bilgisayar oyunlarının daha çok olumsuz yönlerine ağırlık verildiği görülmektedir. Bu oyunlar, gerçekten böyle olumsuz bir tabiata mı sahiptir, yoksa modern insanın kaygıları, duruma böyle bakılmasına mı neden olmaktadır?
Dışarıdan gözleme sahip pek çok perspektif, belli tespit ve yorumlar yaparken oyuncuların öznel yaklaşım ve yorumları, bu perspektiflerle ne derece uyuşmaktadır?
Oyuncularla toplumun diğer bireyleri arasında, oyuna yüklenen anlam farklılıkları nelerdir?
Oyuncular toplumun zihinsel kabulünde olduğu gibi asosyal, bağımlı, gündelik hayatlarında başarısız kimlikler ve tipolojiler midir?
Video oyunları, oyuncunun gerçek yaşamını ve bu yaşamdaki bazı meselelere yaklaşımını nasıl etkilemektedir?
Oyuncunun gerçek yaşamının, oyun dünyasına akması nasıl gerçekleşir?
Oyun ve oyuncu dünyasında din hangi konumdadır?
Elinizdeki bu kitap, bu ve bunun gibi sorulara cevap bulmak için "Bilgisayar Oyuncularının Kimlik Din ve Gündelik Hayat" üçgeninde kendilerini nasıl anlamlandırdıkları ve konumlandırdıkları meselesini incelemiştir. Sonuçta, toplumun bu olguya yaklaşımı ile oyuncuların yaklaşımı arasında dikkat çeken farklılıklar ortaya çıkmıştır. Bu farklılıkların neler olduğunu görme arzusu ve bilinci, şu andan itibaren okur konumundaki öznenin iradesi ve seçimine bağlıdır…
Dışarıdan gözleme sahip pek çok perspektif, belli tespit ve yorumlar yaparken oyuncuların öznel yaklaşım ve yorumları, bu perspektiflerle ne derece uyuşmaktadır?
Oyuncularla toplumun diğer bireyleri arasında, oyuna yüklenen anlam farklılıkları nelerdir?
Oyuncular toplumun zihinsel kabulünde olduğu gibi asosyal, bağımlı, gündelik hayatlarında başarısız kimlikler ve tipolojiler midir?
Video oyunları, oyuncunun gerçek yaşamını ve bu yaşamdaki bazı meselelere yaklaşımını nasıl etkilemektedir?
Oyuncunun gerçek yaşamının, oyun dünyasına akması nasıl gerçekleşir?
Oyun ve oyuncu dünyasında din hangi konumdadır?
Elinizdeki bu kitap, bu ve bunun gibi sorulara cevap bulmak için "Bilgisayar Oyuncularının Kimlik Din ve Gündelik Hayat" üçgeninde kendilerini nasıl anlamlandırdıkları ve konumlandırdıkları meselesini incelemiştir. Sonuçta, toplumun bu olguya yaklaşımı ile oyuncuların yaklaşımı arasında dikkat çeken farklılıklar ortaya çıkmıştır. Bu farklılıkların neler olduğunu görme arzusu ve bilinci, şu andan itibaren okur konumundaki öznenin iradesi ve seçimine bağlıdır…
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.