Çevresinde birbirine çok yakın komşu kapıların bulunduğu iki sahanlıklı bir kat merdiveni. Alt dairelere inen basamaklar, solda ilk plandadır. Bu basamakları çeviren demir küpeşteli tırabzan çok eskidir ve sahne boyunca kıvrıla kıvrıla inmektedir, ilk sahanlıkta da son bulur. Sağ yanda aşağı yukarı on basamaklı bir merdiven daha vardır. Soldaki bir tırabzan onu merdiven boşluğundan ayırır. Sağda birinci basamağa köşe yaparak yükselen bir duvar vardır; bu da ilk sağ planda, kirli bir penceresi olan bir girinti oluşturur. Merdivenin sonunda, tırabzan yeniden kıvrılır ve ikinci sahanlığa dek uzanarak sol yanda son bulur. Bu sahanlığın kenarında, çevresi telli, toz içinde bir ampul merdiven boşluğu üstünde sarkıtılmıştır. İkinci sahanlıkta dört kapı vardır, ikisi yanlarda ikisi ortadadır. Sağdan sola doğru I, II, III ve IV numaraları okunur üstlerinde. Seyirci bu perdede ve bunu izleyen perdede geçen zamanla oluşan değişimleri görmektedir. Giysiler zamanın geçişini belli eder. Perde açıldığında, omuzunda kayış gibi olmuş çantasıyla elektrik tahsildarının yorgun argın sahneyi geçip merdivenleri çıktığını görürüz. Soluklanmak için birkaç saniye dinlenir, sonra eliyle dört kapıyı da tıklatır. Senyora Generosa'nın kendisini beklediği I. kapıya yönelir. Elli beş yaşlarında yoksul bir kadındır Senyora.
Çevresinde birbirine çok yakın komşu kapıların bulunduğu iki sahanlıklı bir kat merdiveni. Alt dairelere inen basamaklar, solda ilk plandadır. Bu basamakları çeviren demir küpeşteli tırabzan çok eskidir ve sahne boyunca kıvrıla kıvrıla inmektedir, ilk sahanlıkta da son bulur. Sağ yanda aşağı yukarı on basamaklı bir merdiven daha vardır. Soldaki bir tırabzan onu merdiven boşluğundan ayırır. Sağda birinci basamağa köşe yaparak yükselen bir duvar vardır; bu da ilk sağ planda, kirli bir penceresi olan bir girinti oluşturur. Merdivenin sonunda, tırabzan yeniden kıvrılır ve ikinci sahanlığa dek uzanarak sol yanda son bulur. Bu sahanlığın kenarında, çevresi telli, toz içinde bir ampul merdiven boşluğu üstünde sarkıtılmıştır. İkinci sahanlıkta dört kapı vardır, ikisi yanlarda ikisi ortadadır. Sağdan sola doğru I, II, III ve IV numaraları okunur üstlerinde. Seyirci bu perdede ve bunu izleyen perdede geçen zamanla oluşan değişimleri görmektedir. Giysiler zamanın geçişini belli eder. Perde açıldığında, omuzunda kayış gibi olmuş çantasıyla elektrik tahsildarının yorgun argın sahneyi geçip merdivenleri çıktığını görürüz. Soluklanmak için birkaç saniye dinlenir, sonra eliyle dört kapıyı da tıklatır. Senyora Generosa'nın kendisini beklediği I. kapıya yönelir. Elli beş yaşlarında yoksul bir kadındır Senyora.