#smrgKİTABEVİ Dijital Oyunlar 1.0 Oynanış ve Anlam - 2022

Editör:
Ertuğrul Süngü, Barbaros Bostan
Kondisyon:
Yeni
Basıldığı Matbaa:
Atlas Akademik Basım
Dizi Adı:
Beşeri Bilimler / İletişim
ISBN-10:
6254398384
Kargoya Teslim Süresi:
1&3
Hazırlayan:
Cilt:
Amerikan Cilt
Stok Kodu:
1199171636
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
504 s.
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2022
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
indirimli
191,10
Havale/EFT ile: 185,37
Stoktan teslim
1199171636
557760
Dijital Oyunlar 1.0 Oynanış ve Anlam -        2022
Dijital Oyunlar 1.0 Oynanış ve Anlam - 2022 #smrgKİTABEVİ
191.10
YAZARLAR Ayşegül Sürücü, Barış Atiker, Bayram Armutcı, Begüm Negiz, Burak İli, Cansu Nur Şimşek, Deniz Özyurda Ergen, Doruk Balcı, Ertuğrul Süngü, Esin Selin Güregen, Hazal Yayalar, Levent Y. İnce, Murat Çalış, Murat Durusoy, Mustafa Uygur Çevik, Nazlı Özkan, Onur Sesigür, Zeynep Burcu Kaya Alpan

Fiziksel ile başlayan ve zaman içerisinde giderek dijitalleşen video oyunu endüstrisi, küresel ölçekte film ve müzik endüstrilerini birçok anlamda geride bırakmayı başarmıştır. Covid-19 ile yaşanan karantina döneminde olumsuz etkilenen birçok sektörün aksine dijital oyunlara ilgi her geçen gün artmış, hem Türkiye'de hem de küresel anlamda oyun satışları muazzam bir ivme kazanmıştır.

Bugün birçok araştırmacı ve akademisyenin dâhil olduğu Oyun Çalışmaları alanında; sosyoloji, psikoloji, antropoloji, tarih, iletişim, yapay zekâ, kadın çalışmaları gibi birçok farklı disiplin ve araştırma başlığı altında yayınlar yapılmaktadır.

“Dijital Oyunlar 1.0 Oynanış ve Anlam” isimli kitap, farklı disiplinlerin kesişim noktası olması açısından önem arz etmektedir. Oyunlara eleştirel bir gözle bakmayı hedefleyen kitap, yakın okuma tekniği ile farklı çıktılar elde edilen bölümlerden oluşmaktadır.

Oyunların sadece eğlence araçları olmadıklarını, doğru analizlerle oyunlardan farklı çıktılar elde edilebileceğini göstermeyi hedefleyen kitap, oyunların farklı metodolojilerle farklı açılardan yaklaşılabilen bir iletişim ortamı olduğunu ortaya koymaktadır.
YAZARLAR Ayşegül Sürücü, Barış Atiker, Bayram Armutcı, Begüm Negiz, Burak İli, Cansu Nur Şimşek, Deniz Özyurda Ergen, Doruk Balcı, Ertuğrul Süngü, Esin Selin Güregen, Hazal Yayalar, Levent Y. İnce, Murat Çalış, Murat Durusoy, Mustafa Uygur Çevik, Nazlı Özkan, Onur Sesigür, Zeynep Burcu Kaya Alpan

Fiziksel ile başlayan ve zaman içerisinde giderek dijitalleşen video oyunu endüstrisi, küresel ölçekte film ve müzik endüstrilerini birçok anlamda geride bırakmayı başarmıştır. Covid-19 ile yaşanan karantina döneminde olumsuz etkilenen birçok sektörün aksine dijital oyunlara ilgi her geçen gün artmış, hem Türkiye'de hem de küresel anlamda oyun satışları muazzam bir ivme kazanmıştır.

Bugün birçok araştırmacı ve akademisyenin dâhil olduğu Oyun Çalışmaları alanında; sosyoloji, psikoloji, antropoloji, tarih, iletişim, yapay zekâ, kadın çalışmaları gibi birçok farklı disiplin ve araştırma başlığı altında yayınlar yapılmaktadır.

“Dijital Oyunlar 1.0 Oynanış ve Anlam” isimli kitap, farklı disiplinlerin kesişim noktası olması açısından önem arz etmektedir. Oyunlara eleştirel bir gözle bakmayı hedefleyen kitap, yakın okuma tekniği ile farklı çıktılar elde edilen bölümlerden oluşmaktadır.

Oyunların sadece eğlence araçları olmadıklarını, doğru analizlerle oyunlardan farklı çıktılar elde edilebileceğini göstermeyi hedefleyen kitap, oyunların farklı metodolojilerle farklı açılardan yaklaşılabilen bir iletişim ortamı olduğunu ortaya koymaktadır.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat