#smrgKİTABEVİ Dilemma - 2023
Editör:
Kondisyon:
Yeni
Sunuş / Önsöz / Sonsöz / Giriş:
Basıldığı Matbaa:
Dizi Adı:
ISBN-10:
6253991098
Kargoya Teslim Süresi:
3&6
Hazırlayan:
Cilt:
Amerikan Cilt
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
210
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
247,50
Taksitli fiyat:
9 x 30,25
Siparişiniz 3&6 iş günü arasında kargoda
1199211491
598002
https://www.simurgkitabevi.com/dilemma-2023
Dilemma - 2023 #smrgKİTABEVİ
247.50
Giriş
Bölüm 1
Tema
1.1. Örnek Filmler ve Literatür Taraması
1.1.1. Tarkovsky İlham Filmleri
1.1.2. Zerkalo (Ayna), 1975
1.1.3. Kurban, 1986
1.1.4. Gece Yarısı Sokakta Tek Başına Bir Kız, 2014
1.1.5. Sen Aydınlatırsın Geceyi, 2013
Bölüm 2
Yapım Öncesi
2.1. Konu
2.2. Sinopsis
2.3. Treatman
2.4. Senaryo
2.5. Storyboard
2.6. Mekân Çekimleri Örnek Fotoğraflar
2.7. Oyuncu Çekimleri Örnek Fotoğraflar
2.8. Senaryo Analizi
Bölüm 3
Yapım
3.1. Filmin Prodüksiyon Aşamalarında Yapılan Çalışmaların Özeti
3.2. Kamera Kullanımı ve Kamera Kullanımı ile Yaratılan Anlam
3.3. Film Çekiminde Kullanılan Ekipman Listesi
3.4. Filmde Kullanılan Aydınlatma Teknikleri ve Yaratılan Anlam
3.5. Filme Ait Bütçe
Bölüm 4
Kurgu ve Şiirlere Göre Düzenlenen Kurgu Bölümleri
4.1. Onat Kutlar ve Celal Hosrovşahi Sandal Sahnesi Kurgusal
Anlam
4.3. Bahçe İçin Üzülüyorum Şiiri ve Sur, Mezarlık Sahnelerindeki Kurgusal Anlam
4.3. Soğuk Mevsimin Başlangıcına İnanıyorum Şiiri ve Balat, Eyüp Sahnelerindeki Kurgusal Anlam
4.4. Renk Düzenlemesi
4.5. Kullanılan Ses ve Müzik Tasarımı
Bölüm 5
Oyuncu Kadrosu
Bölüm 6
Afiş
Bölüm 7
Set Fotoğrafları
Bölüm 8
Filmin Alt Metninin İncelenmesi
8.1. İçerik Çözümlemesi
8.2. Kadın, Edebiyat ve Sinema Üçgeninde Kadının Rolü ve Furuğ Ferruhzad
8.3. Büyülü Gerçekçilik Akımı ve Filmin Okuması
8.4. Filmde Geçen Kişiler
8.4.1. Furuğ Ferruhzad
8.4.2. Celal Hosrovşahi
8.4.3. Onat Kutlar
8.5. Dilemma Filminin Çekim Öncesinde Araştırılan ve İlham Alınan Film Türleri ve Zen
Sonuç
Kaynaklar
Özgeçmiş
Bölüm 1
Tema
1.1. Örnek Filmler ve Literatür Taraması
1.1.1. Tarkovsky İlham Filmleri
1.1.2. Zerkalo (Ayna), 1975
1.1.3. Kurban, 1986
1.1.4. Gece Yarısı Sokakta Tek Başına Bir Kız, 2014
1.1.5. Sen Aydınlatırsın Geceyi, 2013
Bölüm 2
Yapım Öncesi
2.1. Konu
2.2. Sinopsis
2.3. Treatman
2.4. Senaryo
2.5. Storyboard
2.6. Mekân Çekimleri Örnek Fotoğraflar
2.7. Oyuncu Çekimleri Örnek Fotoğraflar
2.8. Senaryo Analizi
Bölüm 3
Yapım
3.1. Filmin Prodüksiyon Aşamalarında Yapılan Çalışmaların Özeti
3.2. Kamera Kullanımı ve Kamera Kullanımı ile Yaratılan Anlam
3.3. Film Çekiminde Kullanılan Ekipman Listesi
3.4. Filmde Kullanılan Aydınlatma Teknikleri ve Yaratılan Anlam
3.5. Filme Ait Bütçe
Bölüm 4
Kurgu ve Şiirlere Göre Düzenlenen Kurgu Bölümleri
4.1. Onat Kutlar ve Celal Hosrovşahi Sandal Sahnesi Kurgusal
Anlam
4.3. Bahçe İçin Üzülüyorum Şiiri ve Sur, Mezarlık Sahnelerindeki Kurgusal Anlam
4.3. Soğuk Mevsimin Başlangıcına İnanıyorum Şiiri ve Balat, Eyüp Sahnelerindeki Kurgusal Anlam
4.4. Renk Düzenlemesi
4.5. Kullanılan Ses ve Müzik Tasarımı
Bölüm 5
Oyuncu Kadrosu
Bölüm 6
Afiş
Bölüm 7
Set Fotoğrafları
Bölüm 8
Filmin Alt Metninin İncelenmesi
8.1. İçerik Çözümlemesi
8.2. Kadın, Edebiyat ve Sinema Üçgeninde Kadının Rolü ve Furuğ Ferruhzad
8.3. Büyülü Gerçekçilik Akımı ve Filmin Okuması
8.4. Filmde Geçen Kişiler
8.4.1. Furuğ Ferruhzad
8.4.2. Celal Hosrovşahi
8.4.3. Onat Kutlar
8.5. Dilemma Filminin Çekim Öncesinde Araştırılan ve İlham Alınan Film Türleri ve Zen
Sonuç
Kaynaklar
Özgeçmiş
Giriş
Bölüm 1
Tema
1.1. Örnek Filmler ve Literatür Taraması
1.1.1. Tarkovsky İlham Filmleri
1.1.2. Zerkalo (Ayna), 1975
1.1.3. Kurban, 1986
1.1.4. Gece Yarısı Sokakta Tek Başına Bir Kız, 2014
1.1.5. Sen Aydınlatırsın Geceyi, 2013
Bölüm 2
Yapım Öncesi
2.1. Konu
2.2. Sinopsis
2.3. Treatman
2.4. Senaryo
2.5. Storyboard
2.6. Mekân Çekimleri Örnek Fotoğraflar
2.7. Oyuncu Çekimleri Örnek Fotoğraflar
2.8. Senaryo Analizi
Bölüm 3
Yapım
3.1. Filmin Prodüksiyon Aşamalarında Yapılan Çalışmaların Özeti
3.2. Kamera Kullanımı ve Kamera Kullanımı ile Yaratılan Anlam
3.3. Film Çekiminde Kullanılan Ekipman Listesi
3.4. Filmde Kullanılan Aydınlatma Teknikleri ve Yaratılan Anlam
3.5. Filme Ait Bütçe
Bölüm 4
Kurgu ve Şiirlere Göre Düzenlenen Kurgu Bölümleri
4.1. Onat Kutlar ve Celal Hosrovşahi Sandal Sahnesi Kurgusal
Anlam
4.3. Bahçe İçin Üzülüyorum Şiiri ve Sur, Mezarlık Sahnelerindeki Kurgusal Anlam
4.3. Soğuk Mevsimin Başlangıcına İnanıyorum Şiiri ve Balat, Eyüp Sahnelerindeki Kurgusal Anlam
4.4. Renk Düzenlemesi
4.5. Kullanılan Ses ve Müzik Tasarımı
Bölüm 5
Oyuncu Kadrosu
Bölüm 6
Afiş
Bölüm 7
Set Fotoğrafları
Bölüm 8
Filmin Alt Metninin İncelenmesi
8.1. İçerik Çözümlemesi
8.2. Kadın, Edebiyat ve Sinema Üçgeninde Kadının Rolü ve Furuğ Ferruhzad
8.3. Büyülü Gerçekçilik Akımı ve Filmin Okuması
8.4. Filmde Geçen Kişiler
8.4.1. Furuğ Ferruhzad
8.4.2. Celal Hosrovşahi
8.4.3. Onat Kutlar
8.5. Dilemma Filminin Çekim Öncesinde Araştırılan ve İlham Alınan Film Türleri ve Zen
Sonuç
Kaynaklar
Özgeçmiş
Bölüm 1
Tema
1.1. Örnek Filmler ve Literatür Taraması
1.1.1. Tarkovsky İlham Filmleri
1.1.2. Zerkalo (Ayna), 1975
1.1.3. Kurban, 1986
1.1.4. Gece Yarısı Sokakta Tek Başına Bir Kız, 2014
1.1.5. Sen Aydınlatırsın Geceyi, 2013
Bölüm 2
Yapım Öncesi
2.1. Konu
2.2. Sinopsis
2.3. Treatman
2.4. Senaryo
2.5. Storyboard
2.6. Mekân Çekimleri Örnek Fotoğraflar
2.7. Oyuncu Çekimleri Örnek Fotoğraflar
2.8. Senaryo Analizi
Bölüm 3
Yapım
3.1. Filmin Prodüksiyon Aşamalarında Yapılan Çalışmaların Özeti
3.2. Kamera Kullanımı ve Kamera Kullanımı ile Yaratılan Anlam
3.3. Film Çekiminde Kullanılan Ekipman Listesi
3.4. Filmde Kullanılan Aydınlatma Teknikleri ve Yaratılan Anlam
3.5. Filme Ait Bütçe
Bölüm 4
Kurgu ve Şiirlere Göre Düzenlenen Kurgu Bölümleri
4.1. Onat Kutlar ve Celal Hosrovşahi Sandal Sahnesi Kurgusal
Anlam
4.3. Bahçe İçin Üzülüyorum Şiiri ve Sur, Mezarlık Sahnelerindeki Kurgusal Anlam
4.3. Soğuk Mevsimin Başlangıcına İnanıyorum Şiiri ve Balat, Eyüp Sahnelerindeki Kurgusal Anlam
4.4. Renk Düzenlemesi
4.5. Kullanılan Ses ve Müzik Tasarımı
Bölüm 5
Oyuncu Kadrosu
Bölüm 6
Afiş
Bölüm 7
Set Fotoğrafları
Bölüm 8
Filmin Alt Metninin İncelenmesi
8.1. İçerik Çözümlemesi
8.2. Kadın, Edebiyat ve Sinema Üçgeninde Kadının Rolü ve Furuğ Ferruhzad
8.3. Büyülü Gerçekçilik Akımı ve Filmin Okuması
8.4. Filmde Geçen Kişiler
8.4.1. Furuğ Ferruhzad
8.4.2. Celal Hosrovşahi
8.4.3. Onat Kutlar
8.5. Dilemma Filminin Çekim Öncesinde Araştırılan ve İlham Alınan Film Türleri ve Zen
Sonuç
Kaynaklar
Özgeçmiş
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
2 | 128,70 | 257,40 |
3 | 87,45 | 262,35 |
6 | 44,55 | 267,30 |
9 | 30,25 | 272,25 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
2 | 128,70 | 257,40 |
3 | 87,45 | 262,35 |
6 | 44,55 | 267,30 |
9 | 30,25 | 272,25 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
2 | 128,70 | 257,40 |
3 | 87,45 | 262,35 |
6 | 44,55 | 267,30 |
9 | 30,25 | 272,25 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
2 | 128,70 | 257,40 |
3 | 87,45 | 262,35 |
6 | 44,55 | 267,30 |
9 | 30,25 | 272,25 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
2 | 128,70 | 257,40 |
3 | 87,45 | 262,35 |
6 | 44,55 | 267,30 |
9 | 30,25 | 272,25 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
2 | 128,70 | 257,40 |
3 | 87,45 | 262,35 |
6 | 44,55 | 267,30 |
9 | 30,25 | 272,25 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 247,50 | 247,50 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.