#smrgKİTABEVİ Düşünmenin Doğru Ölçüsü el-Kıstasü'l-Müstakim - 2023
Editör:
Kondisyon:
Yeni
Sunuş / Önsöz / Sonsöz / Giriş:
Basıldığı Matbaa:
Bilgi Matbaası
Dizi Adı:
ISBN-10:
6256495470
Kargoya Teslim Süresi:
3&6
Hazırlayan:
Cilt:
Amerikan Cilt
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
120
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023
Çeviren:
Muhammed Yazıcı
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
69,30
Taksitli fiyat:
9 x 8,47
Bu üründen 1 adet satın alınmıştır.
Siparişiniz 3&6 iş günü arasında kargoda
1199216148
602712
https://www.simurgkitabevi.com/dusunmenin-dogru-olcusu-el-kistasul-mustakim-2023
Düşünmenin Doğru Ölçüsü el-Kıstasü'l-Müstakim - 2023 #smrgKİTABEVİ
69.30
Gazzâlî'nin Ta'lîmiyye olarak da anılan Nizârî-İsmâilî Şiîlerine yönelik bir eleştiri olarak kaleme aldığı el-Kıstâsü'l-Müstakîm, din söz konusu olduğunda aklı kullanmaya karşı olan bir mezhebin sıkı takipçisine aklı kullanmanın ölçüsü ve gerekliliğini ustaca anlatmaktadır.
Gazzâlî burada, özellikle felsefe ve dinin sık sık başvurduğu iki referans olarak mantık ilmi ve Kur'an üzerinde durur ve dahası, mantığı meşrulaştırmaktan öte Kur'an'ın, anlamın bir şartı olduğunu âdeta ilan etmiş olur. Kendisinin de belirttiği gibi, Müslümanlar için zorunlu saydığı akıl ve mantık bilgilerini bir söylem stratejisi olarak Kur'an terimleri ve Kur'an'dan örnekler yoluyla büyük bir incelikle muarızına sunar. Nihayetinde, Kur'an'ın emirleri ile mantık ilkelerinin uyumlu işleyişini şüpheye yer bırakmayacak şekilde ortaya koyarak muarızını reddedemeyeceği bir yöntemle ikna eder.
Hem Gazzâlî'nin ve onun şahsında İslam düşünce tarihi mirasının bir parçası olması hem de Kur'an ve akıl yürütme arasında kurduğu ilişki biçimi bakımından dikkate şayan bir öneme sahip Düşünmenin Doğru Ölçüsü: el-Kıstâsü'l-Müstakîm, konuya ilgililerin yanı sıra geniş bir okur kitlesi için de çarpıcı bir çalışma niteliğinde.
Gazzâlî burada, özellikle felsefe ve dinin sık sık başvurduğu iki referans olarak mantık ilmi ve Kur'an üzerinde durur ve dahası, mantığı meşrulaştırmaktan öte Kur'an'ın, anlamın bir şartı olduğunu âdeta ilan etmiş olur. Kendisinin de belirttiği gibi, Müslümanlar için zorunlu saydığı akıl ve mantık bilgilerini bir söylem stratejisi olarak Kur'an terimleri ve Kur'an'dan örnekler yoluyla büyük bir incelikle muarızına sunar. Nihayetinde, Kur'an'ın emirleri ile mantık ilkelerinin uyumlu işleyişini şüpheye yer bırakmayacak şekilde ortaya koyarak muarızını reddedemeyeceği bir yöntemle ikna eder.
Hem Gazzâlî'nin ve onun şahsında İslam düşünce tarihi mirasının bir parçası olması hem de Kur'an ve akıl yürütme arasında kurduğu ilişki biçimi bakımından dikkate şayan bir öneme sahip Düşünmenin Doğru Ölçüsü: el-Kıstâsü'l-Müstakîm, konuya ilgililerin yanı sıra geniş bir okur kitlesi için de çarpıcı bir çalışma niteliğinde.
Gazzâlî'nin Ta'lîmiyye olarak da anılan Nizârî-İsmâilî Şiîlerine yönelik bir eleştiri olarak kaleme aldığı el-Kıstâsü'l-Müstakîm, din söz konusu olduğunda aklı kullanmaya karşı olan bir mezhebin sıkı takipçisine aklı kullanmanın ölçüsü ve gerekliliğini ustaca anlatmaktadır.
Gazzâlî burada, özellikle felsefe ve dinin sık sık başvurduğu iki referans olarak mantık ilmi ve Kur'an üzerinde durur ve dahası, mantığı meşrulaştırmaktan öte Kur'an'ın, anlamın bir şartı olduğunu âdeta ilan etmiş olur. Kendisinin de belirttiği gibi, Müslümanlar için zorunlu saydığı akıl ve mantık bilgilerini bir söylem stratejisi olarak Kur'an terimleri ve Kur'an'dan örnekler yoluyla büyük bir incelikle muarızına sunar. Nihayetinde, Kur'an'ın emirleri ile mantık ilkelerinin uyumlu işleyişini şüpheye yer bırakmayacak şekilde ortaya koyarak muarızını reddedemeyeceği bir yöntemle ikna eder.
Hem Gazzâlî'nin ve onun şahsında İslam düşünce tarihi mirasının bir parçası olması hem de Kur'an ve akıl yürütme arasında kurduğu ilişki biçimi bakımından dikkate şayan bir öneme sahip Düşünmenin Doğru Ölçüsü: el-Kıstâsü'l-Müstakîm, konuya ilgililerin yanı sıra geniş bir okur kitlesi için de çarpıcı bir çalışma niteliğinde.
Gazzâlî burada, özellikle felsefe ve dinin sık sık başvurduğu iki referans olarak mantık ilmi ve Kur'an üzerinde durur ve dahası, mantığı meşrulaştırmaktan öte Kur'an'ın, anlamın bir şartı olduğunu âdeta ilan etmiş olur. Kendisinin de belirttiği gibi, Müslümanlar için zorunlu saydığı akıl ve mantık bilgilerini bir söylem stratejisi olarak Kur'an terimleri ve Kur'an'dan örnekler yoluyla büyük bir incelikle muarızına sunar. Nihayetinde, Kur'an'ın emirleri ile mantık ilkelerinin uyumlu işleyişini şüpheye yer bırakmayacak şekilde ortaya koyarak muarızını reddedemeyeceği bir yöntemle ikna eder.
Hem Gazzâlî'nin ve onun şahsında İslam düşünce tarihi mirasının bir parçası olması hem de Kur'an ve akıl yürütme arasında kurduğu ilişki biçimi bakımından dikkate şayan bir öneme sahip Düşünmenin Doğru Ölçüsü: el-Kıstâsü'l-Müstakîm, konuya ilgililerin yanı sıra geniş bir okur kitlesi için de çarpıcı bir çalışma niteliğinde.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 69,30 | 69,30 |
2 | 36,04 | 72,07 |
3 | 24,49 | 73,46 |
6 | 12,47 | 74,84 |
9 | 8,47 | 76,23 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 69,30 | 69,30 |
2 | 36,04 | 72,07 |
3 | 24,49 | 73,46 |
6 | 12,47 | 74,84 |
9 | 8,47 | 76,23 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 69,30 | 69,30 |
2 | 36,04 | 72,07 |
3 | 24,49 | 73,46 |
6 | 12,47 | 74,84 |
9 | 8,47 | 76,23 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 69,30 | 69,30 |
2 | 36,04 | 72,07 |
3 | 24,49 | 73,46 |
6 | 12,47 | 74,84 |
9 | 8,47 | 76,23 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 69,30 | 69,30 |
2 | 36,04 | 72,07 |
3 | 24,49 | 73,46 |
6 | 12,47 | 74,84 |
9 | 8,47 | 76,23 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 69,30 | 69,30 |
2 | 36,04 | 72,07 |
3 | 24,49 | 73,46 |
6 | 12,47 | 74,84 |
9 | 8,47 | 76,23 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 69,30 | 69,30 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.