#smrgKİTABEVİ Edebiyat ve Fark İnsanı Bulma Uğraşı - 2023
Editör:
Kondisyon:
Yeni
Sunuş / Önsöz / Sonsöz / Giriş:
Basıldığı Matbaa:
Dizi Adı:
ISBN-10:
6254250828
Kargoya Teslim Süresi:
3&6
Hazırlayan:
Cilt:
Amerikan Cilt
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
169
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
121,10
Taksitli fiyat:
9 x 14,80
Siparişiniz 3&6 iş günü arasında kargoda
1199215602
602164
https://www.simurgkitabevi.com/edebiyat-ve-fark-insani-bulma-ugrasi-2023
Edebiyat ve Fark İnsanı Bulma Uğraşı - 2023 #smrgKİTABEVİ
121.10
Elinizdeki eser, ele aldığı konuları “insan”ın etrafında görme ve okuma emelini güder. Burada kısaca yazıların ne tür konuları ele aldığına dair bir değini yeterliyse şunlar denebilir: İlk yazıda ötekileştirmenin tehlikeli yanına değinildi. Fark'ın açığa çıkarılması üzerinde duruldu. İkinci yazı Adalet Ağaoğlu'nun öykülerinde “insan” üzerine. Tanpınar, edebî eserin kalıcılığını, ‘insanı bulma'sına bağlar. Öykülerde ‘insan”a bu açıdan bakıldı. Kemal Tahir'in roman ve gerçekliğe değinileri üçüncü yazının konusu. Bu konudaki görüşleri Notlar'ından hareketle incelendi. Tanpınar'ın ufkuyla tenkit, sonraki iki yazının üzerine eğildiği meseledir. Modern Türk şiirinde zarif bir sesin ve duyuşun izi, altıncı yazının konusu. Yedinci yazı Sezai Karakoç üzerine. Şair ve düşünür olarak Karakoç'un ‘diriliş' düşüncesi, ‘devam' fikri etrafında irdelendi. Sekizinci yazıda ağırlıklı olarak sanatta yapay ile gerçek arasındaki farka odaklanıldı. Mizahın bozuma uğratıcı tarafı dokuzuncu yazının konusu. Son yazıda ise mutlakçı dil kavramı, hakikati temellük edici yönüyle kısaca ele alındı.
Elinizdeki eser, ele aldığı konuları “insan”ın etrafında görme ve okuma emelini güder. Burada kısaca yazıların ne tür konuları ele aldığına dair bir değini yeterliyse şunlar denebilir: İlk yazıda ötekileştirmenin tehlikeli yanına değinildi. Fark'ın açığa çıkarılması üzerinde duruldu. İkinci yazı Adalet Ağaoğlu'nun öykülerinde “insan” üzerine. Tanpınar, edebî eserin kalıcılığını, ‘insanı bulma'sına bağlar. Öykülerde ‘insan”a bu açıdan bakıldı. Kemal Tahir'in roman ve gerçekliğe değinileri üçüncü yazının konusu. Bu konudaki görüşleri Notlar'ından hareketle incelendi. Tanpınar'ın ufkuyla tenkit, sonraki iki yazının üzerine eğildiği meseledir. Modern Türk şiirinde zarif bir sesin ve duyuşun izi, altıncı yazının konusu. Yedinci yazı Sezai Karakoç üzerine. Şair ve düşünür olarak Karakoç'un ‘diriliş' düşüncesi, ‘devam' fikri etrafında irdelendi. Sekizinci yazıda ağırlıklı olarak sanatta yapay ile gerçek arasındaki farka odaklanıldı. Mizahın bozuma uğratıcı tarafı dokuzuncu yazının konusu. Son yazıda ise mutlakçı dil kavramı, hakikati temellük edici yönüyle kısaca ele alındı.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 121,10 | 121,10 |
2 | 62,97 | 125,94 |
3 | 42,79 | 128,37 |
6 | 21,80 | 130,79 |
9 | 14,80 | 133,21 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 121,10 | 121,10 |
2 | 62,97 | 125,94 |
3 | 42,79 | 128,37 |
6 | 21,80 | 130,79 |
9 | 14,80 | 133,21 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 121,10 | 121,10 |
2 | 62,97 | 125,94 |
3 | 42,79 | 128,37 |
6 | 21,80 | 130,79 |
9 | 14,80 | 133,21 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 121,10 | 121,10 |
2 | 62,97 | 125,94 |
3 | 42,79 | 128,37 |
6 | 21,80 | 130,79 |
9 | 14,80 | 133,21 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 121,10 | 121,10 |
2 | 62,97 | 125,94 |
3 | 42,79 | 128,37 |
6 | 21,80 | 130,79 |
9 | 14,80 | 133,21 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 121,10 | 121,10 |
2 | 62,97 | 125,94 |
3 | 42,79 | 128,37 |
6 | 21,80 | 130,79 |
9 | 14,80 | 133,21 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 121,10 | 121,10 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.