"Hasar Ayinindeki şiirleri yazarken, öznenin özneye, dilin dile nesnenin nesneye, fiilin fiile devlet, yani otorite oluşu, bir sıfat olarak sevgilinin sevgiliye, anne ya da babanın çocuğa ve devletin bütün bunlara devlet oluşunun kısmen ironigk bir hasar tespitine girişmiş buldum kendimi. Çok sonra bu huşu durumunun bir ayine karşılık geleceğini fark ettim. Yani tematik bir iddiayla da oluşmayan bu kitap, aynı makineyle çekilmiş, bu yüzden de renk anlayışı aynı olan 26lık bir poz: Baktıkça beni öteye ya da beriye dönük yaşanmışlık kısmında titreten bir fotoğraf albümü." Seyidhan Kömürcü
"Hasar Ayinindeki şiirleri yazarken, öznenin özneye, dilin dile nesnenin nesneye, fiilin fiile devlet, yani otorite oluşu, bir sıfat olarak sevgilinin sevgiliye, anne ya da babanın çocuğa ve devletin bütün bunlara devlet oluşunun kısmen ironigk bir hasar tespitine girişmiş buldum kendimi. Çok sonra bu huşu durumunun bir ayine karşılık geleceğini fark ettim. Yani tematik bir iddiayla da oluşmayan bu kitap, aynı makineyle çekilmiş, bu yüzden de renk anlayışı aynı olan 26lık bir poz: Baktıkça beni öteye ya da beriye dönük yaşanmışlık kısmında titreten bir fotoğraf albümü." Seyidhan Kömürcü