Atlar Homeros'da Ağlar: İlhan Berk
Yaz Gününde: Sabahattin Kudret Aksal
Fethi Naci'nin Eleştiri Günlükleri: Demir Özlü
Okuma Notları: Hilmi Yavuz
İlk'sanat Fuarı'mız Açılıyor: Can Külahlıoğlu
Edebiyatımızda Bir ‘Kılavuz' Füsun Akatlı
Modern Toplumda ‘Serbest Zaman'ın İşe Koşulması: Ünsal Oskay
İşaretleri Değerlendirme Kitabı: Sevda Şener
Bir Adı Gurbet: Kemal Özer
Kirlenen Dil: Özdemir İnce
Ahmat Ada Şiirini Yaşamın İçinden Çıkartıyor: Enver Ercan
Dağlara Karşı: Oktay Akıncı
Peride Celal'in Başarsının Haklı Karşılığı: Konur Ertop
Edebiyat Gerçeği, Güncellik, Bilimsellik: Ahmet Cemal
Yol: Levent Yılmaz
Karikatürümüzde Bir Uçbeyi: Mehmet Ali Türkmen: Turgut Çeviker
Eleştirmenler Derneği (AICA)
Sorunumuz: Sezer Tansuğ
Gezgin, Sürgün ve ‘Şari': Metin Celal
Değinmeler: Turgat Gönenç
Körfez, Ev Sahibi ve Genç Kız Fatma Gürel
Paralel Çizgilerin Sonunda: Gültekin Emre
İki Sahipli Tek Tezgah: Hüseyin Alptekin / Michael Morris
Fransız Emprezaryolar Türkiye'ye Nasıl Bakıyor: Mustafa Alaca
Aktörün Kimliği: Haluk Şevket Atasecen
Türk Fotoğrafında Olup Bitenler: Gültekin Çizgen
İmgelem: Füsun Onur
Edebiyat Tarihimizde Dönemler Sorunu: Turan Alptekin
Godot'yu Yaşatabilmek İçin Beckett'den Kurtarmalıyız: Zehra İpşiroğlu
Goya'nın ‘Maya'sından İsmet Doğan'ın ‘Maya'sına: Deniz Şengel
Tiyatromuzda Yeni Bir Soluk: Kamyon Tiyatro: Ülkü Ayvaz
‘Anneciğim İmdat!: Gila Benmayor
‘yıldız Sineması'nı Takdim Ederim: Oğuz Makal
İstanbul Bir Uçtan Bir Uca Tiyatroydu: Hami Çağdaş
Japonya'dan Çağdaş Tiyatro Rüzgarı Estirenler: Şahine Hatipoğlu
Alışkanlıklar Kötüdür: Kemal Gündüzalp
Öznelliğin Bilincinin Süzgeci: Şahin Yenişehirlioğlu
Amerika Güncesi - 2 - New York'ta Sinema Kürü: Nur Koçak
Atlar Homeros'da Ağlar: İlhan Berk
Yaz Gününde: Sabahattin Kudret Aksal
Fethi Naci'nin Eleştiri Günlükleri: Demir Özlü
Okuma Notları: Hilmi Yavuz
İlk'sanat Fuarı'mız Açılıyor: Can Külahlıoğlu
Edebiyatımızda Bir ‘Kılavuz' Füsun Akatlı
Modern Toplumda ‘Serbest Zaman'ın İşe Koşulması: Ünsal Oskay
İşaretleri Değerlendirme Kitabı: Sevda Şener
Bir Adı Gurbet: Kemal Özer
Kirlenen Dil: Özdemir İnce
Ahmat Ada Şiirini Yaşamın İçinden Çıkartıyor: Enver Ercan
Dağlara Karşı: Oktay Akıncı
Peride Celal'in Başarsının Haklı Karşılığı: Konur Ertop
Edebiyat Gerçeği, Güncellik, Bilimsellik: Ahmet Cemal
Yol: Levent Yılmaz
Karikatürümüzde Bir Uçbeyi: Mehmet Ali Türkmen: Turgut Çeviker
Eleştirmenler Derneği (AICA)
Sorunumuz: Sezer Tansuğ
Gezgin, Sürgün ve ‘Şari': Metin Celal
Değinmeler: Turgat Gönenç
Körfez, Ev Sahibi ve Genç Kız Fatma Gürel
Paralel Çizgilerin Sonunda: Gültekin Emre
İki Sahipli Tek Tezgah: Hüseyin Alptekin / Michael Morris
Fransız Emprezaryolar Türkiye'ye Nasıl Bakıyor: Mustafa Alaca
Aktörün Kimliği: Haluk Şevket Atasecen
Türk Fotoğrafında Olup Bitenler: Gültekin Çizgen
İmgelem: Füsun Onur
Edebiyat Tarihimizde Dönemler Sorunu: Turan Alptekin
Godot'yu Yaşatabilmek İçin Beckett'den Kurtarmalıyız: Zehra İpşiroğlu
Goya'nın ‘Maya'sından İsmet Doğan'ın ‘Maya'sına: Deniz Şengel
Tiyatromuzda Yeni Bir Soluk: Kamyon Tiyatro: Ülkü Ayvaz
‘Anneciğim İmdat!: Gila Benmayor
‘yıldız Sineması'nı Takdim Ederim: Oğuz Makal
İstanbul Bir Uçtan Bir Uca Tiyatroydu: Hami Çağdaş
Japonya'dan Çağdaş Tiyatro Rüzgarı Estirenler: Şahine Hatipoğlu
Alışkanlıklar Kötüdür: Kemal Gündüzalp
Öznelliğin Bilincinin Süzgeci: Şahin Yenişehirlioğlu
Amerika Güncesi - 2 - New York'ta Sinema Kürü: Nur Koçak