Binâenaleyh, sâlik-i râh-ı hakikat ü âhiret, bu hâlin tahsiline bezl-i mukadderet eylesin, zirâ fâidesi azîmdir.' 1326'da Mısır'da basılan bu eser, üç ana bölümden oluşmaktadır: Birinci bölümde, İbn Arabî'nin hakkındaki görüşleri sunulmuştur.Bu bağlamda, Sühreverdî, Kadı Beydavi, Sadreddin Konevî, Süyûtî gibi âlimlerin görüşlerine yer verilmiştir.
Üçüncü bölümde ise, İbn Arabî'nin eserlerinin bir listesi sunulmuştur. Fusûsü'l- Hikem'in şerhleri, şerh edenlerin isimleriyle birlikte verilmiştir: ayrıca El-Fütûhâtü'l - Mekkiyye'nin önsözünden bir bölüm esere ilâve edilmiştir. İbn Arabi'nin savunulduğu bu eserde, bazı menkıbelerine de yer verilmiştir.
Binâenaleyh, sâlik-i râh-ı hakikat ü âhiret, bu hâlin tahsiline bezl-i mukadderet eylesin, zirâ fâidesi azîmdir.' 1326'da Mısır'da basılan bu eser, üç ana bölümden oluşmaktadır: Birinci bölümde, İbn Arabî'nin hakkındaki görüşleri sunulmuştur.Bu bağlamda, Sühreverdî, Kadı Beydavi, Sadreddin Konevî, Süyûtî gibi âlimlerin görüşlerine yer verilmiştir.
Üçüncü bölümde ise, İbn Arabî'nin eserlerinin bir listesi sunulmuştur. Fusûsü'l- Hikem'in şerhleri, şerh edenlerin isimleriyle birlikte verilmiştir: ayrıca El-Fütûhâtü'l - Mekkiyye'nin önsözünden bir bölüm esere ilâve edilmiştir. İbn Arabi'nin savunulduğu bu eserde, bazı menkıbelerine de yer verilmiştir.