Buradaki çabamız bir anlamda müziğin etimolojik kökenine, tanımına, ontolojik varlığına, doğuşuna, farklı bağlamlarına ve değişen dünyadaki toplumsal cinsiyet rolleriyle koşut olarak değişen müziğin algılanış biçimine ilişkin bir analiz çabasıdır.
Müzik yalnızca bestelenerek ve icra edilerek üretilen değil, aynı zamanda üzerinde filozofça düşünülen bir fenomendir. Müzik fenomeninin bu yönü, özellikle Türkiye'de görmezden gelinmiştir. Bu nedenle biz, kendi memleketimizde müzikolog olmaktan çok sıkıntı çektik. Müzikolojinin Türkiye'de olgunlaşması, değerinin ve anlamının kavranabilmesi dileğiyle...
Buradaki çabamız bir anlamda müziğin etimolojik kökenine, tanımına, ontolojik varlığına, doğuşuna, farklı bağlamlarına ve değişen dünyadaki toplumsal cinsiyet rolleriyle koşut olarak değişen müziğin algılanış biçimine ilişkin bir analiz çabasıdır.
Müzik yalnızca bestelenerek ve icra edilerek üretilen değil, aynı zamanda üzerinde filozofça düşünülen bir fenomendir. Müzik fenomeninin bu yönü, özellikle Türkiye'de görmezden gelinmiştir. Bu nedenle biz, kendi memleketimizde müzikolog olmaktan çok sıkıntı çektik. Müzikolojinin Türkiye'de olgunlaşması, değerinin ve anlamının kavranabilmesi dileğiyle...