Edebiyat bu sayıda da Natama'nın asli konusu: Enis Akın, Ahmet Güntan şiirinin analizini yaptı. Mehmet Öztek, Salah Birsel şiirinin yaşayan yönlerini ve ondan ne öğrenebileceğimizi yazdı. Aras Keser, Bergson ve Proust'tan hareketle Ahmet Hamdi Tanpınar'ın uykularını yorumladı. Ozan Can Türkmen son yıllarda yazılan şiirleri; Mehmet Sami edebi ortamı kendi çıkarı için kötüye kullananları eleştirdi.
Ayrıca; Natama 7'de Aylin Örnek'in “Mekânın Kimliği, Kimliğin Mekânı” başlıklı Kuzguncuk semti üzerine bir denemesi, Hande Ası'nın “Zencinin Dudakları Suskun” ve Duygu Yarımbaş'ın “Bir Sayı Tut” başlıklı eleştirel yazıları, Hasan Rua'nın “İşe Gitmenin İç Karartan Tarihi” başlıklı denemesi, Çağnam Erkmen'in “Tu Meselesi”, Orçun Önal'ın “Karınca Duası: Le Petit Prince”, Harun Kapan'ın “Kabus”, Gün Ayhan Utkan'ın “Bir Yerlerde” adlı öykülerini ve Demet Özge Aykan'ın “Gidelim” başlıklı çizgi-öyküsünü okuyabileceksiniz. Ece Ayhan'la yapılmış bir sohbetten arda kalan dağınık ama samimi notlar ve Jean Baudrillard'ın fotoğraf üzerine oldukça ilginç bir denemesi de yer alıyor sayıda…
Natama bir hayat memat dergisi olmaya devam ediyor. Bu sayımızla dans etmeyi unutmayın.
Edebiyat bu sayıda da Natama'nın asli konusu: Enis Akın, Ahmet Güntan şiirinin analizini yaptı. Mehmet Öztek, Salah Birsel şiirinin yaşayan yönlerini ve ondan ne öğrenebileceğimizi yazdı. Aras Keser, Bergson ve Proust'tan hareketle Ahmet Hamdi Tanpınar'ın uykularını yorumladı. Ozan Can Türkmen son yıllarda yazılan şiirleri; Mehmet Sami edebi ortamı kendi çıkarı için kötüye kullananları eleştirdi.
Ayrıca; Natama 7'de Aylin Örnek'in “Mekânın Kimliği, Kimliğin Mekânı” başlıklı Kuzguncuk semti üzerine bir denemesi, Hande Ası'nın “Zencinin Dudakları Suskun” ve Duygu Yarımbaş'ın “Bir Sayı Tut” başlıklı eleştirel yazıları, Hasan Rua'nın “İşe Gitmenin İç Karartan Tarihi” başlıklı denemesi, Çağnam Erkmen'in “Tu Meselesi”, Orçun Önal'ın “Karınca Duası: Le Petit Prince”, Harun Kapan'ın “Kabus”, Gün Ayhan Utkan'ın “Bir Yerlerde” adlı öykülerini ve Demet Özge Aykan'ın “Gidelim” başlıklı çizgi-öyküsünü okuyabileceksiniz. Ece Ayhan'la yapılmış bir sohbetten arda kalan dağınık ama samimi notlar ve Jean Baudrillard'ın fotoğraf üzerine oldukça ilginç bir denemesi de yer alıyor sayıda…
Natama bir hayat memat dergisi olmaya devam ediyor. Bu sayımızla dans etmeyi unutmayın.