New York emniyeti, Ölüm Ressamı'nı dize getirip adalete teslim etmiş olan sanat tarihçisi-eski polis Kate Mckinnon'u tekrar göreve çağırır. Oysa McKinnon, zengin bir avukat olan kocasıyla birlikte sanatla iç içe, sakin ve huzurlu bir hayatı tercih etmiş, artık mümkün olduğunca suç dünyasından uzak kalmaya çalışmaktadır. Fakat cinayetler Kate'in evinin içine kadar girince iş başa düşer ve Kate kollarını sıvayıp bu ressam caniyi aramaya koyulur.
Bu heyecan dolu seri katil kovalamacasında tek ipucu, cesetlerin yanında bulunan tuhaf resimlerdir. Santlofer?in bu seferki sapık katili, serinin bir önceki romanı Ölüm Ressamı'ndaki gibi yine bir ressamdır; ancak tek bir farkla: adamımız renk körüdür ve yaşamına katabildiği tek renk kurbanlarının kanıdır.
Romancılığının yanı sıra bir ressam olan Jonathan Santlofer, resim sanatıyla seri katil olgusunu bir araya getirdiği romanlarında engin resim bilgisini kullanarak polisiye türüne kelimenin tam anlamıyla renk katıyor. (Arka kapaktan)
New York emniyeti, Ölüm Ressamı'nı dize getirip adalete teslim etmiş olan sanat tarihçisi-eski polis Kate Mckinnon'u tekrar göreve çağırır. Oysa McKinnon, zengin bir avukat olan kocasıyla birlikte sanatla iç içe, sakin ve huzurlu bir hayatı tercih etmiş, artık mümkün olduğunca suç dünyasından uzak kalmaya çalışmaktadır. Fakat cinayetler Kate'in evinin içine kadar girince iş başa düşer ve Kate kollarını sıvayıp bu ressam caniyi aramaya koyulur.
Bu heyecan dolu seri katil kovalamacasında tek ipucu, cesetlerin yanında bulunan tuhaf resimlerdir. Santlofer?in bu seferki sapık katili, serinin bir önceki romanı Ölüm Ressamı'ndaki gibi yine bir ressamdır; ancak tek bir farkla: adamımız renk körüdür ve yaşamına katabildiği tek renk kurbanlarının kanıdır.
Romancılığının yanı sıra bir ressam olan Jonathan Santlofer, resim sanatıyla seri katil olgusunu bir araya getirdiği romanlarında engin resim bilgisini kullanarak polisiye türüne kelimenin tam anlamıyla renk katıyor. (Arka kapaktan)