Bu çalışmada, yazarın "saçmanın tiyatrosu" terimiyle açıkladığı absürd tiyatronun yapısı, özellikleri anlatılmakta ve geleneksel tiyatro ile karşılaştırılması yapılmaktadır. Daha sonra Eugene Ionesco'nun tiyatroya bakışı açıklanmakta ve Kel Şarkta ve Ders oyunları, "saçmanın tiyatrosu" kavramı çerçevesinde İncelenmektedir.
Ayrıca, aralarında küçük anlam farklılıkları olsa da absürd, modern, saçma, uyumsuz {uyumsuzluk), aykırı tiyatro olarak adlandırılan türde yazılmış olan Ders ve Kel Şarkıcı metinlerindeki göndergelerin yaşadığımız dünyadaki yansımaları da gösterilmektedir. (Arka kapaktan)
Bu çalışmada, yazarın "saçmanın tiyatrosu" terimiyle açıkladığı absürd tiyatronun yapısı, özellikleri anlatılmakta ve geleneksel tiyatro ile karşılaştırılması yapılmaktadır. Daha sonra Eugene Ionesco'nun tiyatroya bakışı açıklanmakta ve Kel Şarkta ve Ders oyunları, "saçmanın tiyatrosu" kavramı çerçevesinde İncelenmektedir.
Ayrıca, aralarında küçük anlam farklılıkları olsa da absürd, modern, saçma, uyumsuz {uyumsuzluk), aykırı tiyatro olarak adlandırılan türde yazılmış olan Ders ve Kel Şarkıcı metinlerindeki göndergelerin yaşadığımız dünyadaki yansımaları da gösterilmektedir. (Arka kapaktan)