#smrgDERGİ Sanat Dünyamız: Kültür ve Sanat Dergisi - 13. Gwangju Bienali - Sayı: 180 , Ocak - Şubat
Editör:
Fisun Yalçınkaya
Kondisyon:
Yeni
Basıldığı Matbaa:
Dizi Adı:
YKY Süreli Yayın / Dergi
Kargoya Teslim Süresi:
4&6
Boyut:
22x28
Sayfa Sayısı:
116 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2021
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
26,25
Havale/EFT ile:
25,46
Siparişiniz 4&6 iş günü arasında kargoda
1199201536
587531
https://www.simurgkitabevi.com/sanat-dunyamiz-kultur-ve-sanat-dergisi-13-gwangju-bienali-sayi-180-ocak-subat
Sanat Dünyamız: Kültür ve Sanat Dergisi - 13. Gwangju Bienali - Sayı: 180 , Ocak - Şubat #smrgDERGİ
26.25
Sanat Dünyamız dergisinin 180. sayısı çıktı. Dergi, sezonun öne çıkan sergileri üzerine derinlikli eleştiri yazılarını, gündemdeki konulara dair söyleşileri sayfalarına taşıyor ve sanat ekseninde gerçekleşen güncel tartışmaları yansıtan yazılara yer veriyor.
Sanat Dünyamız 180. sayısında kapağına 26 Şubat- 9 Mayıs 2021 tarihlerinde Güney Kore'de gerçekleşecek 13. Gwangju Bienali'ni taşıyor. Merve Ünsal, bienalin araştırma sürecini, çevrimiçi yayınlarını ve kamusal programlarını, Natasha Ginwala ile birlikte bienalin bu edisyonunun sanat direktörlüğünü üstlenen Defne Ayas ve kamusal programlar küratörü Özge Ersoy ile konuştu.
Begüm Özden Fırat'ın Pera Müzesi'nde 17 Ocak 2021'e dek süren "Minyatür 2.0" sergisi üzerine yazdığı bir deneme geleneksel sanatların yansımalarını kapsamlı biçimde ele alıyor. Sevil Tunaboylu'nun Depo İstanbul'da yer alan "Bitmez Tükenmez Dönüşe Geçtiler" sergisi üzerine Fatih Özgüven'in yazısı, Aylin Zaptçıoğlu'nun Galeri x-ist'te devam eden "in situ/ex situ" sergisi üzerine Seçil Epik'in yazısı ve Nilbar Güreş'in Galerist'te süren sergisi "The Sea Said Okey" üzerine Gencay Altay'ın yazısı dergide yer buluyor.
20 yılı geride bırakan Bayburt'taki Baksı Müzesi'nin yolculuğunu sivilleşme ve özne kavramlarıyla ele alan Hüsamettin Koçan'la gerçekleşen bir söyleşi de okurları bekliyor.
Bora Başkan'ın Öktem Aykut'ta gerçekleşen üçüncü kişisel sergisini ve "Ufku Olmayan Günler" adlı yeni video çalışmasını anlattığı söyleşisi, sanatçının pratiğine yakından bakmak için bir fırsat sunuyor.
Bu sayıda Açıklaya Açıklaya Sanat'ın beşinci yazısını kaleme alan Süreyyya Evren, "Sanatın özgür olmasını istiyor muyuz buna ihtiyacımız var mı gerçekten?" diye soruyor. Süreyyya Evren'in yazısında referans verdiği Alman yazar Hanno Rauterberg'in "Sanat Ne Kadar Özgür?" başlıklı yazısı da dergide yer alıyor.
Eleştiri dizisinde ise Semih Fırıncıoğlu özne ve matris kavramlarını ele alarak yeni soruları gündeme getiriyor.
Sanat İnisiyatifleri Söyleşileri'nde TAPA, Sanat Kütüphaneleri'nde ise İstanbul Araştırmaları Enstitüsü Kütüphanesi derginin konuğu. Pandemi şartlarında sahnesini ormana taşıyan DotOrmanda'nın macerasını ise Murat Daltaban anlatıyor.
Son olarak Kasım ayında gerçekleşen ve genç sanatçıların üretimleri için bir alan açan Base'in izleri de dergide + "İz" bölümünde okurları bekliyor.
Sanat Dünyamız 180. sayısında kapağına 26 Şubat- 9 Mayıs 2021 tarihlerinde Güney Kore'de gerçekleşecek 13. Gwangju Bienali'ni taşıyor. Merve Ünsal, bienalin araştırma sürecini, çevrimiçi yayınlarını ve kamusal programlarını, Natasha Ginwala ile birlikte bienalin bu edisyonunun sanat direktörlüğünü üstlenen Defne Ayas ve kamusal programlar küratörü Özge Ersoy ile konuştu.
Begüm Özden Fırat'ın Pera Müzesi'nde 17 Ocak 2021'e dek süren "Minyatür 2.0" sergisi üzerine yazdığı bir deneme geleneksel sanatların yansımalarını kapsamlı biçimde ele alıyor. Sevil Tunaboylu'nun Depo İstanbul'da yer alan "Bitmez Tükenmez Dönüşe Geçtiler" sergisi üzerine Fatih Özgüven'in yazısı, Aylin Zaptçıoğlu'nun Galeri x-ist'te devam eden "in situ/ex situ" sergisi üzerine Seçil Epik'in yazısı ve Nilbar Güreş'in Galerist'te süren sergisi "The Sea Said Okey" üzerine Gencay Altay'ın yazısı dergide yer buluyor.
20 yılı geride bırakan Bayburt'taki Baksı Müzesi'nin yolculuğunu sivilleşme ve özne kavramlarıyla ele alan Hüsamettin Koçan'la gerçekleşen bir söyleşi de okurları bekliyor.
Bora Başkan'ın Öktem Aykut'ta gerçekleşen üçüncü kişisel sergisini ve "Ufku Olmayan Günler" adlı yeni video çalışmasını anlattığı söyleşisi, sanatçının pratiğine yakından bakmak için bir fırsat sunuyor.
Bu sayıda Açıklaya Açıklaya Sanat'ın beşinci yazısını kaleme alan Süreyyya Evren, "Sanatın özgür olmasını istiyor muyuz buna ihtiyacımız var mı gerçekten?" diye soruyor. Süreyyya Evren'in yazısında referans verdiği Alman yazar Hanno Rauterberg'in "Sanat Ne Kadar Özgür?" başlıklı yazısı da dergide yer alıyor.
Eleştiri dizisinde ise Semih Fırıncıoğlu özne ve matris kavramlarını ele alarak yeni soruları gündeme getiriyor.
Sanat İnisiyatifleri Söyleşileri'nde TAPA, Sanat Kütüphaneleri'nde ise İstanbul Araştırmaları Enstitüsü Kütüphanesi derginin konuğu. Pandemi şartlarında sahnesini ormana taşıyan DotOrmanda'nın macerasını ise Murat Daltaban anlatıyor.
Son olarak Kasım ayında gerçekleşen ve genç sanatçıların üretimleri için bir alan açan Base'in izleri de dergide + "İz" bölümünde okurları bekliyor.
Sanat Dünyamız dergisinin 180. sayısı çıktı. Dergi, sezonun öne çıkan sergileri üzerine derinlikli eleştiri yazılarını, gündemdeki konulara dair söyleşileri sayfalarına taşıyor ve sanat ekseninde gerçekleşen güncel tartışmaları yansıtan yazılara yer veriyor.
Sanat Dünyamız 180. sayısında kapağına 26 Şubat- 9 Mayıs 2021 tarihlerinde Güney Kore'de gerçekleşecek 13. Gwangju Bienali'ni taşıyor. Merve Ünsal, bienalin araştırma sürecini, çevrimiçi yayınlarını ve kamusal programlarını, Natasha Ginwala ile birlikte bienalin bu edisyonunun sanat direktörlüğünü üstlenen Defne Ayas ve kamusal programlar küratörü Özge Ersoy ile konuştu.
Begüm Özden Fırat'ın Pera Müzesi'nde 17 Ocak 2021'e dek süren "Minyatür 2.0" sergisi üzerine yazdığı bir deneme geleneksel sanatların yansımalarını kapsamlı biçimde ele alıyor. Sevil Tunaboylu'nun Depo İstanbul'da yer alan "Bitmez Tükenmez Dönüşe Geçtiler" sergisi üzerine Fatih Özgüven'in yazısı, Aylin Zaptçıoğlu'nun Galeri x-ist'te devam eden "in situ/ex situ" sergisi üzerine Seçil Epik'in yazısı ve Nilbar Güreş'in Galerist'te süren sergisi "The Sea Said Okey" üzerine Gencay Altay'ın yazısı dergide yer buluyor.
20 yılı geride bırakan Bayburt'taki Baksı Müzesi'nin yolculuğunu sivilleşme ve özne kavramlarıyla ele alan Hüsamettin Koçan'la gerçekleşen bir söyleşi de okurları bekliyor.
Bora Başkan'ın Öktem Aykut'ta gerçekleşen üçüncü kişisel sergisini ve "Ufku Olmayan Günler" adlı yeni video çalışmasını anlattığı söyleşisi, sanatçının pratiğine yakından bakmak için bir fırsat sunuyor.
Bu sayıda Açıklaya Açıklaya Sanat'ın beşinci yazısını kaleme alan Süreyyya Evren, "Sanatın özgür olmasını istiyor muyuz buna ihtiyacımız var mı gerçekten?" diye soruyor. Süreyyya Evren'in yazısında referans verdiği Alman yazar Hanno Rauterberg'in "Sanat Ne Kadar Özgür?" başlıklı yazısı da dergide yer alıyor.
Eleştiri dizisinde ise Semih Fırıncıoğlu özne ve matris kavramlarını ele alarak yeni soruları gündeme getiriyor.
Sanat İnisiyatifleri Söyleşileri'nde TAPA, Sanat Kütüphaneleri'nde ise İstanbul Araştırmaları Enstitüsü Kütüphanesi derginin konuğu. Pandemi şartlarında sahnesini ormana taşıyan DotOrmanda'nın macerasını ise Murat Daltaban anlatıyor.
Son olarak Kasım ayında gerçekleşen ve genç sanatçıların üretimleri için bir alan açan Base'in izleri de dergide + "İz" bölümünde okurları bekliyor.
Sanat Dünyamız 180. sayısında kapağına 26 Şubat- 9 Mayıs 2021 tarihlerinde Güney Kore'de gerçekleşecek 13. Gwangju Bienali'ni taşıyor. Merve Ünsal, bienalin araştırma sürecini, çevrimiçi yayınlarını ve kamusal programlarını, Natasha Ginwala ile birlikte bienalin bu edisyonunun sanat direktörlüğünü üstlenen Defne Ayas ve kamusal programlar küratörü Özge Ersoy ile konuştu.
Begüm Özden Fırat'ın Pera Müzesi'nde 17 Ocak 2021'e dek süren "Minyatür 2.0" sergisi üzerine yazdığı bir deneme geleneksel sanatların yansımalarını kapsamlı biçimde ele alıyor. Sevil Tunaboylu'nun Depo İstanbul'da yer alan "Bitmez Tükenmez Dönüşe Geçtiler" sergisi üzerine Fatih Özgüven'in yazısı, Aylin Zaptçıoğlu'nun Galeri x-ist'te devam eden "in situ/ex situ" sergisi üzerine Seçil Epik'in yazısı ve Nilbar Güreş'in Galerist'te süren sergisi "The Sea Said Okey" üzerine Gencay Altay'ın yazısı dergide yer buluyor.
20 yılı geride bırakan Bayburt'taki Baksı Müzesi'nin yolculuğunu sivilleşme ve özne kavramlarıyla ele alan Hüsamettin Koçan'la gerçekleşen bir söyleşi de okurları bekliyor.
Bora Başkan'ın Öktem Aykut'ta gerçekleşen üçüncü kişisel sergisini ve "Ufku Olmayan Günler" adlı yeni video çalışmasını anlattığı söyleşisi, sanatçının pratiğine yakından bakmak için bir fırsat sunuyor.
Bu sayıda Açıklaya Açıklaya Sanat'ın beşinci yazısını kaleme alan Süreyyya Evren, "Sanatın özgür olmasını istiyor muyuz buna ihtiyacımız var mı gerçekten?" diye soruyor. Süreyyya Evren'in yazısında referans verdiği Alman yazar Hanno Rauterberg'in "Sanat Ne Kadar Özgür?" başlıklı yazısı da dergide yer alıyor.
Eleştiri dizisinde ise Semih Fırıncıoğlu özne ve matris kavramlarını ele alarak yeni soruları gündeme getiriyor.
Sanat İnisiyatifleri Söyleşileri'nde TAPA, Sanat Kütüphaneleri'nde ise İstanbul Araştırmaları Enstitüsü Kütüphanesi derginin konuğu. Pandemi şartlarında sahnesini ormana taşıyan DotOrmanda'nın macerasını ise Murat Daltaban anlatıyor.
Son olarak Kasım ayında gerçekleşen ve genç sanatçıların üretimleri için bir alan açan Base'in izleri de dergide + "İz" bölümünde okurları bekliyor.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.