STT ve kavramsal sanatçılar üretimlerinin bir tüketim nesnesi olarak görülmesine karşıdırlar. Çalışmaları grubun kendi buldukları ortamı bilgilendirmek/biçimlendirmek isteklerinin bir sonucu olarak görülmektedir. Grubun ikinci sergisi, 22 Mart- 15 Nisan 1980 tarihlerinde ilk sergilerini açtıkları, İstanbul Devlet Güzel Sanatlar Galerisinde düzenlenmiştir. Sanat Tanıtımı Topluluğu adı ile yapılan sergiye topluluğun asıl üyelerinin Aysan, Öktem, Kiraz' ın yanı sıra Sanat Olarak Betik' te de yer alan Alparslan Baloğlu ve İsmail Saray da katılmışlardır.
Sanat Tanıtım Topluluğunun ilk dönemini oluşturan sanatçıların 1978-81 arasında yaptıkları çalışmalar, üç grup sergisinin yanı sıra Sanat Olarak Betik (1980) adlı kitap çalışmalarında Joseph Kosuth, Sol Lewitt gibi önemli kavramsal sanatçıların sanat olarak tasarladıkları ve kavramsal sanat üzerine yazdıkları metinlerin çevirileri ve grubun kendi sanat metinlerinden oluşmuştu. Grup dağıldıktan sonra, STT adı altında MARCEL DUCHAMP (1984) kitabını yayınladı. Grubun çalışmaları haftalık toplantılar ve bu toplantılarda sanat üzerine tartışmalar şeklinde gelişmişti. 80' lerin başlarında dağılmış olmalarına karşın, belli bir dönemde yaptıkları çalışmalar; maddi değeri olan işler üretmek yerine, sanatın kendi sorunları ile uğraşmaları, sanatın sınırları ve işlevini sorgulamaları, sanat nesnesini estetik değerini reddetmeleri, hazırladıkları sanat olarak kitap ve dosya çalışmalarıyla, kurumlara ve galerilere karşı tavırlarıyla Türk çağdaş sanatına yeni bir soluk katmış ve bu yönüyle 80' lerin sanat ortamının gelişmesine katkıda bulunmuştur. ‘'Betik Sanat'' grubun ortak yaptığı en son sergidir. 1981 de dağılmalarından sonra Ahmet Ökten ve Serhat Kiraz ve Şükrü Aysan bireysel çalışmalarını sürdürmüşler ve Şükrü Aysan 1990' larda STT' nin çalışmalarını yeniden başlatmıştır.
22 Mart - 5 Nisan 1980 tarihleri arasında İstanbul Devlet Güzel Sanatlar Galerisi'ndeki sergi kapsamında 200 adet basılmış ve numaralandırılmıştır. No: 62
STT ve kavramsal sanatçılar üretimlerinin bir tüketim nesnesi olarak görülmesine karşıdırlar. Çalışmaları grubun kendi buldukları ortamı bilgilendirmek/biçimlendirmek isteklerinin bir sonucu olarak görülmektedir. Grubun ikinci sergisi, 22 Mart- 15 Nisan 1980 tarihlerinde ilk sergilerini açtıkları, İstanbul Devlet Güzel Sanatlar Galerisinde düzenlenmiştir. Sanat Tanıtımı Topluluğu adı ile yapılan sergiye topluluğun asıl üyelerinin Aysan, Öktem, Kiraz' ın yanı sıra Sanat Olarak Betik' te de yer alan Alparslan Baloğlu ve İsmail Saray da katılmışlardır.
Sanat Tanıtım Topluluğunun ilk dönemini oluşturan sanatçıların 1978-81 arasında yaptıkları çalışmalar, üç grup sergisinin yanı sıra Sanat Olarak Betik (1980) adlı kitap çalışmalarında Joseph Kosuth, Sol Lewitt gibi önemli kavramsal sanatçıların sanat olarak tasarladıkları ve kavramsal sanat üzerine yazdıkları metinlerin çevirileri ve grubun kendi sanat metinlerinden oluşmuştu. Grup dağıldıktan sonra, STT adı altında MARCEL DUCHAMP (1984) kitabını yayınladı. Grubun çalışmaları haftalık toplantılar ve bu toplantılarda sanat üzerine tartışmalar şeklinde gelişmişti. 80' lerin başlarında dağılmış olmalarına karşın, belli bir dönemde yaptıkları çalışmalar; maddi değeri olan işler üretmek yerine, sanatın kendi sorunları ile uğraşmaları, sanatın sınırları ve işlevini sorgulamaları, sanat nesnesini estetik değerini reddetmeleri, hazırladıkları sanat olarak kitap ve dosya çalışmalarıyla, kurumlara ve galerilere karşı tavırlarıyla Türk çağdaş sanatına yeni bir soluk katmış ve bu yönüyle 80' lerin sanat ortamının gelişmesine katkıda bulunmuştur. ‘'Betik Sanat'' grubun ortak yaptığı en son sergidir. 1981 de dağılmalarından sonra Ahmet Ökten ve Serhat Kiraz ve Şükrü Aysan bireysel çalışmalarını sürdürmüşler ve Şükrü Aysan 1990' larda STT' nin çalışmalarını yeniden başlatmıştır.
22 Mart - 5 Nisan 1980 tarihleri arasında İstanbul Devlet Güzel Sanatlar Galerisi'ndeki sergi kapsamında 200 adet basılmış ve numaralandırılmıştır. No: 62