#smrgKİTABEVİ Sesin Büyüsü : Designing Sound Aesthetics in Cinema - 2022

Editör:
Kondisyon:
Yeni
Sunuş / Önsöz / Sonsöz / Giriş:
Basıldığı Matbaa:
Dizi Adı:
ISBN-10:
9789755539720
Kargoya Teslim Süresi:
4&6
Hazırlayan:
Stok Kodu:
1199208240
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
176 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2022
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
225,00
Havale/EFT ile: 218,25
Siparişiniz 4&6 iş günü arasında kargoda
1199208240
594678
Sesin Büyüsü : Designing Sound  Aesthetics in Cinema -        2022
Sesin Büyüsü : Designing Sound Aesthetics in Cinema - 2022 #smrgKİTABEVİ
225.00
Sinematik deneyimden bahsederken çoğunlukla sinemanın görsel bir anlatı kurgusu olduğu varsayılıp sinema yalnızca "izleme" ya da "seyretme" eylemlerine indirgenir. Oysaki SES film süresince izleyiciyi kendi dünyasının içine çeker ve günlük hayattaki hislerin referansında gerçeklik illüzyonu yaratır. Sözlerin tınısı, rüzgar uğultusunun şiddeti, sahne içinde bir an duyulan kuş sesi, müziğin ritmi ve tüm seslerle olan bütünlüğü, doğru bass frekans kullanımı, iyi tasarlanmış bir ejderha sesi ve tabii ki tüm bu karışık ve bol çeşitli seslerin içinde sessizliğin güçlü dramatik etkisi... (Ses) pozladığımız her bir kareyi eğer büker flulaştırır, netleştirir ve yönetmenin önüne koyar, aynı oyunculukları ve tüm disiplinleri düzenlediği gibi. Gökhan TİRYAKİ – Görüntü Yönetmeni, Yönetmen Yaratılmak istenen atmosferi tek bir dokunuşla yakalamak, yok etmek ya da değiştirmek, hepsi ses masasında mümkün. Kadri Beran TAŞKIN – Yönetmen Her projenizde sese en az ışık kadar, kamera kadar özen gösterin. Kurgu masasına oturduğunuzda, filminizi bitirdiğinizde kendinizi aldığınız kararların doğruluğundan dolayı tebrik edeceksiniz. Aksi, büyük bir pişmanlık olacaktır, kulağınıza küpe olsun. Oykun ASYALIOĞLU - Yönetmen, Yapımcı
Sinematik deneyimden bahsederken çoğunlukla sinemanın görsel bir anlatı kurgusu olduğu varsayılıp sinema yalnızca "izleme" ya da "seyretme" eylemlerine indirgenir. Oysaki SES film süresince izleyiciyi kendi dünyasının içine çeker ve günlük hayattaki hislerin referansında gerçeklik illüzyonu yaratır. Sözlerin tınısı, rüzgar uğultusunun şiddeti, sahne içinde bir an duyulan kuş sesi, müziğin ritmi ve tüm seslerle olan bütünlüğü, doğru bass frekans kullanımı, iyi tasarlanmış bir ejderha sesi ve tabii ki tüm bu karışık ve bol çeşitli seslerin içinde sessizliğin güçlü dramatik etkisi... (Ses) pozladığımız her bir kareyi eğer büker flulaştırır, netleştirir ve yönetmenin önüne koyar, aynı oyunculukları ve tüm disiplinleri düzenlediği gibi. Gökhan TİRYAKİ – Görüntü Yönetmeni, Yönetmen Yaratılmak istenen atmosferi tek bir dokunuşla yakalamak, yok etmek ya da değiştirmek, hepsi ses masasında mümkün. Kadri Beran TAŞKIN – Yönetmen Her projenizde sese en az ışık kadar, kamera kadar özen gösterin. Kurgu masasına oturduğunuzda, filminizi bitirdiğinizde kendinizi aldığınız kararların doğruluğundan dolayı tebrik edeceksiniz. Aksi, büyük bir pişmanlık olacaktır, kulağınıza küpe olsun. Oykun ASYALIOĞLU - Yönetmen, Yapımcı
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat