Sri Aurobindo'yla Anne ne materyalist ne de spirtüalist; her ikisin kabul ediyorlar, ama ruhun dönüştürdüğü, tanrısallaştardığı bir madde, hakikati sürekli inkar edeceğine hakikati ifade etmeye kadir bir madde istiyorlar.
İnsan dünün yaratımı. Sri Aurobindo ile Anne yarının yaratımını, yeni bir türün, yeni bir dünyanın tezahürünü, süpraakılsal dünyanın, süpraakılsal varlığın gelişini müjdelemeye geldi ve, insansal bir vücutta süpraakılsal bilinci enkarne ederek, izlenecek yolun niteliğini açığa vurmakla kalmadı, kişisel realizasyonlarıyla bizlere bizzat kendileri örnek olarak dönüşümün gerçekleştirilebileceğini ve zamanının geldiğini kanıtladı.
Yeni bir Bilinç var işbaşında; deneyimini yaşamak için “manevi atlet” olmaya gerek yok, büyük konsantrasyonlara, yüksek meditasyonlara, sıkı riyazete, özel erdemlere de gerek yok. “Yeni Bilince” çocukça güvenmek, “başka bir şeye” ihtiyaç duymak, kendini Yeni Işığa, Hakikat Bilincine, süpraakla açmak yeterli. (Arka Kapaktan)
Sri Aurobindo'yla Anne ne materyalist ne de spirtüalist; her ikisin kabul ediyorlar, ama ruhun dönüştürdüğü, tanrısallaştardığı bir madde, hakikati sürekli inkar edeceğine hakikati ifade etmeye kadir bir madde istiyorlar.
İnsan dünün yaratımı. Sri Aurobindo ile Anne yarının yaratımını, yeni bir türün, yeni bir dünyanın tezahürünü, süpraakılsal dünyanın, süpraakılsal varlığın gelişini müjdelemeye geldi ve, insansal bir vücutta süpraakılsal bilinci enkarne ederek, izlenecek yolun niteliğini açığa vurmakla kalmadı, kişisel realizasyonlarıyla bizlere bizzat kendileri örnek olarak dönüşümün gerçekleştirilebileceğini ve zamanının geldiğini kanıtladı.
Yeni bir Bilinç var işbaşında; deneyimini yaşamak için “manevi atlet” olmaya gerek yok, büyük konsantrasyonlara, yüksek meditasyonlara, sıkı riyazete, özel erdemlere de gerek yok. “Yeni Bilince” çocukça güvenmek, “başka bir şeye” ihtiyaç duymak, kendini Yeni Işığa, Hakikat Bilincine, süpraakla açmak yeterli. (Arka Kapaktan)