#smrgDERGİ Teklif Dergisi - Temeddün - Sayı: 12 Kasım 2023
Editör:
Kondisyon:
Yeni
Sunuş / Önsöz / Sonsöz / Giriş:
ISBN-10:
Hazırlayan:
Cilt:
Amerikan Cilt
Boyut:
17x22
Sayfa Sayısı:
200
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
152,32
Taksitli fiyat:
9 x 18,62
Bu üründen 4 adet satın alınmıştır.
Stoktan teslim
1199217176
603797
https://www.simurgkitabevi.com/teklif-dergisi-temeddun-sayi-12-kasim-2023
Teklif Dergisi - Temeddün - Sayı: 12 Kasım 2023 #smrgDERGİ
152.32
Temeddün ve medeniyet aynı anlama mı gelir?
Gelmiyorsa anlam farklılaşmasının kökeninde ne yer alır?
Bu farklılaşma tam olarak hangi dönemde belirgin bir hâl almıştır?
Her çağda öncü ve gücü elinde bulunduran tek bir medeniyet mi vardır? Bir medeniyetler çokluğundan söz edilebilir mi?
İcabât-ı zamaniyyeden kaçış var mıdır?
Kaçmaya çalışmak anlamlı bir çaba mıdır?
Batı/Avrupa medeniyeti ayrıcalıklı mıdır?
Müslümanlar için çağdaş medeniyete intisap etmek, kimliğini yitirmek anlamına mı gelir?
Endülüs psikozundan nasıl kurtulabiliriz?
Kurtulmaya çalışmak doğru bir strateji midir?
Medenîleşme, taassubun kırılması ve ilerleme ile eş anlamlı kabul edilebilir mi?
Kemâl ve özgürlük iki farklı gaye midir?
Çatışırlar mı, çakışırlar mı?
Değişimin alıp yürüdüğü, dönüşümün neredeyse geri dönülmez bir hal aldığı günümüz-de hâlâ medeniyet-i sahîhadan söz edilebilir mi?
İslam coğrafyasında süregiden değişim sürecinde inisiyatifin kaynağı dışsal dinamikler midir?
İçsel dinamiklere dönüş mümkün müdür?
Müslümanlar kendi temeddün anlayışlarıyla tutarlı, bütünlüklü ve sistematik bir değişim modeli geliştirebilirler mi?
Gelmiyorsa anlam farklılaşmasının kökeninde ne yer alır?
Bu farklılaşma tam olarak hangi dönemde belirgin bir hâl almıştır?
Her çağda öncü ve gücü elinde bulunduran tek bir medeniyet mi vardır? Bir medeniyetler çokluğundan söz edilebilir mi?
İcabât-ı zamaniyyeden kaçış var mıdır?
Kaçmaya çalışmak anlamlı bir çaba mıdır?
Batı/Avrupa medeniyeti ayrıcalıklı mıdır?
Müslümanlar için çağdaş medeniyete intisap etmek, kimliğini yitirmek anlamına mı gelir?
Endülüs psikozundan nasıl kurtulabiliriz?
Kurtulmaya çalışmak doğru bir strateji midir?
Medenîleşme, taassubun kırılması ve ilerleme ile eş anlamlı kabul edilebilir mi?
Kemâl ve özgürlük iki farklı gaye midir?
Çatışırlar mı, çakışırlar mı?
Değişimin alıp yürüdüğü, dönüşümün neredeyse geri dönülmez bir hal aldığı günümüz-de hâlâ medeniyet-i sahîhadan söz edilebilir mi?
İslam coğrafyasında süregiden değişim sürecinde inisiyatifin kaynağı dışsal dinamikler midir?
İçsel dinamiklere dönüş mümkün müdür?
Müslümanlar kendi temeddün anlayışlarıyla tutarlı, bütünlüklü ve sistematik bir değişim modeli geliştirebilirler mi?
Temeddün ve medeniyet aynı anlama mı gelir?
Gelmiyorsa anlam farklılaşmasının kökeninde ne yer alır?
Bu farklılaşma tam olarak hangi dönemde belirgin bir hâl almıştır?
Her çağda öncü ve gücü elinde bulunduran tek bir medeniyet mi vardır? Bir medeniyetler çokluğundan söz edilebilir mi?
İcabât-ı zamaniyyeden kaçış var mıdır?
Kaçmaya çalışmak anlamlı bir çaba mıdır?
Batı/Avrupa medeniyeti ayrıcalıklı mıdır?
Müslümanlar için çağdaş medeniyete intisap etmek, kimliğini yitirmek anlamına mı gelir?
Endülüs psikozundan nasıl kurtulabiliriz?
Kurtulmaya çalışmak doğru bir strateji midir?
Medenîleşme, taassubun kırılması ve ilerleme ile eş anlamlı kabul edilebilir mi?
Kemâl ve özgürlük iki farklı gaye midir?
Çatışırlar mı, çakışırlar mı?
Değişimin alıp yürüdüğü, dönüşümün neredeyse geri dönülmez bir hal aldığı günümüz-de hâlâ medeniyet-i sahîhadan söz edilebilir mi?
İslam coğrafyasında süregiden değişim sürecinde inisiyatifin kaynağı dışsal dinamikler midir?
İçsel dinamiklere dönüş mümkün müdür?
Müslümanlar kendi temeddün anlayışlarıyla tutarlı, bütünlüklü ve sistematik bir değişim modeli geliştirebilirler mi?
Gelmiyorsa anlam farklılaşmasının kökeninde ne yer alır?
Bu farklılaşma tam olarak hangi dönemde belirgin bir hâl almıştır?
Her çağda öncü ve gücü elinde bulunduran tek bir medeniyet mi vardır? Bir medeniyetler çokluğundan söz edilebilir mi?
İcabât-ı zamaniyyeden kaçış var mıdır?
Kaçmaya çalışmak anlamlı bir çaba mıdır?
Batı/Avrupa medeniyeti ayrıcalıklı mıdır?
Müslümanlar için çağdaş medeniyete intisap etmek, kimliğini yitirmek anlamına mı gelir?
Endülüs psikozundan nasıl kurtulabiliriz?
Kurtulmaya çalışmak doğru bir strateji midir?
Medenîleşme, taassubun kırılması ve ilerleme ile eş anlamlı kabul edilebilir mi?
Kemâl ve özgürlük iki farklı gaye midir?
Çatışırlar mı, çakışırlar mı?
Değişimin alıp yürüdüğü, dönüşümün neredeyse geri dönülmez bir hal aldığı günümüz-de hâlâ medeniyet-i sahîhadan söz edilebilir mi?
İslam coğrafyasında süregiden değişim sürecinde inisiyatifin kaynağı dışsal dinamikler midir?
İçsel dinamiklere dönüş mümkün müdür?
Müslümanlar kendi temeddün anlayışlarıyla tutarlı, bütünlüklü ve sistematik bir değişim modeli geliştirebilirler mi?
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 152,32 | 152,32 |
2 | 79,21 | 158,41 |
3 | 53,82 | 161,46 |
6 | 27,42 | 164,51 |
9 | 18,62 | 167,55 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 152,32 | 152,32 |
2 | 79,21 | 158,41 |
3 | 53,82 | 161,46 |
6 | 27,42 | 164,51 |
9 | 18,62 | 167,55 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 152,32 | 152,32 |
2 | 79,21 | 158,41 |
3 | 53,82 | 161,46 |
6 | 27,42 | 164,51 |
9 | 18,62 | 167,55 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 152,32 | 152,32 |
2 | 79,21 | 158,41 |
3 | 53,82 | 161,46 |
6 | 27,42 | 164,51 |
9 | 18,62 | 167,55 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 152,32 | 152,32 |
2 | 79,21 | 158,41 |
3 | 53,82 | 161,46 |
6 | 27,42 | 164,51 |
9 | 18,62 | 167,55 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 152,32 | 152,32 |
2 | 79,21 | 158,41 |
3 | 53,82 | 161,46 |
6 | 27,42 | 164,51 |
9 | 18,62 | 167,55 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 152,32 | 152,32 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.