#smrgDERGİ Türk Dünyasında Halı ve Düz Dokuma Sempozyumu Özel Sayısı-3 - Sayı: 7 1 Haziran
H.Feriha AKPINARLI - Mahmut YALÇIN Kızılçam Pigmentinin Elde Edilmesi ve Yün İplik Boyamada Kullanım Özellikleri
Hüseyin BENLİ Türk Halılarında Kullanılan Kök Boya ve Cehri ile Boyanmış Yün İpliklerin Haslıklarının İyileştirilmesi
Mevlüt KAPLANOĞLU Ardahan Yöresi Düz Dokumaları
Emine KARPUZ Lâdik (Konya) Halıcılığının Günümüzdeki Durumu
Esra KAVCI ÖZDEMİR Kadifekale'de (İzmir) Tevni Dokumacılığının Günümüzdeki Durumu
Elvan ÖZKAVRUK ADANIR - Berna İLERİ Ankara Vakıf Eserleri Müzesi'nde Bulunan Bir Grup Etütlük Madalyonlu Uşak Halısının İncelenmesi
Fatma Ö. PİŞKİN Manavgat İlçesi ve Köylerindeki Düz Dokumalar
Aysen SOYSALDI Yozgat Halı Yastıkları
Feride TAGİROVA - Olga BYATİKOVA Tatar Dilinde Halıcılık ve Dokuma Terimleri
H.Feriha AKPINARLI - Mahmut YALÇIN Kızılçam Pigmentinin Elde Edilmesi ve Yün İplik Boyamada Kullanım Özellikleri
Hüseyin BENLİ Türk Halılarında Kullanılan Kök Boya ve Cehri ile Boyanmış Yün İpliklerin Haslıklarının İyileştirilmesi
Mevlüt KAPLANOĞLU Ardahan Yöresi Düz Dokumaları
Emine KARPUZ Lâdik (Konya) Halıcılığının Günümüzdeki Durumu
Esra KAVCI ÖZDEMİR Kadifekale'de (İzmir) Tevni Dokumacılığının Günümüzdeki Durumu
Elvan ÖZKAVRUK ADANIR - Berna İLERİ Ankara Vakıf Eserleri Müzesi'nde Bulunan Bir Grup Etütlük Madalyonlu Uşak Halısının İncelenmesi
Fatma Ö. PİŞKİN Manavgat İlçesi ve Köylerindeki Düz Dokumalar
Aysen SOYSALDI Yozgat Halı Yastıkları
Feride TAGİROVA - Olga BYATİKOVA Tatar Dilinde Halıcılık ve Dokuma Terimleri