"Sunuş", "Prof. Dr. Ahmet Bican Ercilasun (Hayatı ve Eserleri)", Osman Fikri Sertkaya "Yıs (Yış ?)/Yis/Yis/Yiş Kelimesi ve Akrabaları Üzerine", Çengiz Alyılmaz "Bugut Anıt ve Külliyesi Üzerine", Dursun Yıldırım "Beynakam'dan Öğrendiğim Dualar", Kemal Yavuz "Âşık Paşa", Leyla Karahan "Türkiye Türkçesi Ağızlarında ş-s Değişmesi ve Çalış Beldesi (-Haymana) Ağzı", Abdurrahman Güzel "Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Bölümlerinde Kurulması Gerekli Görülen Anabilim Dalları Hakkında Yeni Projelerimiz", Naile Hacızade "Azerbaycan Türkçesinde "Göz" Kelimesi ile Kurulmuş Deyimlerin Anlam Özellikleri",Yakup Karasoy "Mihmân-nâme-i Buhârâ ve Şiban Han'ın Bilinmeyen Üç Şiiri", Saim Sakaoğlu "Bir Âşıklar Şöleni ve Bir Muamma", Emine Gürsoy Naskali "İstiklâl Marşımız ve Kırgızistan Bayrağı","Şuayip Karakaş "Türkistan Cedit Hareketinin Öncülerinden Müftü Mahmudhoca Behbudî Efendi (Hayatı ve Eserleri), Yakup Karasoy "17. Yüzyıl Saz Şâiri Âşık Ömer Üzerine Bazı Mülâhazalar, Ahmet Mermer "Bilinmeyen XV. Yüzyıl Dîvan Şairi Karamanlı Aynî", Fatih Kirişçioğlu "Olonkho Metinlerinin Toplanması ve Araştırılması", Rıdvan Öztürk "Rumca-Türkçe Mülemma Mâni Tarzı Söylenmiş Şiirler Üzerine", Ceyhun Vedat Uygur "Karakalpak Edebiyatında Kadın", Nergis Biray "Türkiye Türkçesi ile Kazak Türkçesindeki Cümlelerin Çeşitleri Bakımından Karşılaştırılması Üzerine Bir Deneme", Naciye Yıldız "Türk Destanlarında Bitiş Kalıpları", Ferhat Tamir "Türkiye Türkçesi Açısından Kazak Türkçesine Bir Bakış", Seyitnazar Arnazarov "Türkmen Türkçesinde Niyet Kipi ve Türkiye Türkçesinde Anlatımı", Yaşar Kalafat "Edige Destanında Olağanüstü Tipler",Yavuz Kartallıoğlu "Türkçe ve Moğolcada İsim Çekim Eklerinin Sırası", Feyzi Ersoy "Çuvaş Bilmeceleri", "Mehmet Kara "Mızıkçı Kelimesinin Kökeni Üzerine", Ekrem Arıkoğlu "Gülnar" Romanında Ahmet Bican Ercilasun", İsmet Çetin "Kazakistan Jırşılık Geleneği ve Bir Örnek:Ruslan Ahmetov", Ali Yakıcı "İslâmiyet Öncesi Türk Destanlarının Bilim ve Kültür Hayatına Etkisi Üzerine Bazı Düşünceler", Zühal Yüksel "Kırım Tatar Millî Hareketi ve Hasan Sabri Ayvazov".
"Sunuş", "Prof. Dr. Ahmet Bican Ercilasun (Hayatı ve Eserleri)", Osman Fikri Sertkaya "Yıs (Yış ?)/Yis/Yis/Yiş Kelimesi ve Akrabaları Üzerine", Çengiz Alyılmaz "Bugut Anıt ve Külliyesi Üzerine", Dursun Yıldırım "Beynakam'dan Öğrendiğim Dualar", Kemal Yavuz "Âşık Paşa", Leyla Karahan "Türkiye Türkçesi Ağızlarında ş-s Değişmesi ve Çalış Beldesi (-Haymana) Ağzı", Abdurrahman Güzel "Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Bölümlerinde Kurulması Gerekli Görülen Anabilim Dalları Hakkında Yeni Projelerimiz", Naile Hacızade "Azerbaycan Türkçesinde "Göz" Kelimesi ile Kurulmuş Deyimlerin Anlam Özellikleri",Yakup Karasoy "Mihmân-nâme-i Buhârâ ve Şiban Han'ın Bilinmeyen Üç Şiiri", Saim Sakaoğlu "Bir Âşıklar Şöleni ve Bir Muamma", Emine Gürsoy Naskali "İstiklâl Marşımız ve Kırgızistan Bayrağı","Şuayip Karakaş "Türkistan Cedit Hareketinin Öncülerinden Müftü Mahmudhoca Behbudî Efendi (Hayatı ve Eserleri), Yakup Karasoy "17. Yüzyıl Saz Şâiri Âşık Ömer Üzerine Bazı Mülâhazalar, Ahmet Mermer "Bilinmeyen XV. Yüzyıl Dîvan Şairi Karamanlı Aynî", Fatih Kirişçioğlu "Olonkho Metinlerinin Toplanması ve Araştırılması", Rıdvan Öztürk "Rumca-Türkçe Mülemma Mâni Tarzı Söylenmiş Şiirler Üzerine", Ceyhun Vedat Uygur "Karakalpak Edebiyatında Kadın", Nergis Biray "Türkiye Türkçesi ile Kazak Türkçesindeki Cümlelerin Çeşitleri Bakımından Karşılaştırılması Üzerine Bir Deneme", Naciye Yıldız "Türk Destanlarında Bitiş Kalıpları", Ferhat Tamir "Türkiye Türkçesi Açısından Kazak Türkçesine Bir Bakış", Seyitnazar Arnazarov "Türkmen Türkçesinde Niyet Kipi ve Türkiye Türkçesinde Anlatımı", Yaşar Kalafat "Edige Destanında Olağanüstü Tipler",Yavuz Kartallıoğlu "Türkçe ve Moğolcada İsim Çekim Eklerinin Sırası", Feyzi Ersoy "Çuvaş Bilmeceleri", "Mehmet Kara "Mızıkçı Kelimesinin Kökeni Üzerine", Ekrem Arıkoğlu "Gülnar" Romanında Ahmet Bican Ercilasun", İsmet Çetin "Kazakistan Jırşılık Geleneği ve Bir Örnek:Ruslan Ahmetov", Ali Yakıcı "İslâmiyet Öncesi Türk Destanlarının Bilim ve Kültür Hayatına Etkisi Üzerine Bazı Düşünceler", Zühal Yüksel "Kırım Tatar Millî Hareketi ve Hasan Sabri Ayvazov".