Orhan Peker'den Mektup Var
“Orient Express”
Kitsch - Sanatsal Zevksizlik Ya Da Zevksizliğin Sanatı
İlk Kişisel Sergisiyle Makbule Sümer
Rumi'nin Ay Bahçesi
“Footprints Of The Blues” Ya Da “Hüznün Ayak İzleri”
Nino Caruso: Seramik Uygulamalar / Yorumlar
Bir Nazarda Bir Mana: Hüseyin Zekai Paşa
Göz - El: Mekan Düzenlemesi
Ortak Bir Tarihin Tuvale Yansımaları
Miki Fareden Sanat Olur Mu? Roy Lichtenstein
Suna Turan İle Bir Gizli Muhabbet
İki Serginin Düşündürdükleri
Tomur Atagök Güncelerin İzinde
Saf Renklerin Çekiminde Bir Sanatçı: Leyla Varlık Şentürk
Ressam Mustafa Tiryaki: Uzak, Yeni Sınırlara Yolcu
İzleyici Sayısında Rekora Doğru Capitol Art Gallery
Serpil Ümit Görgü Tuvalde Harmoni
Amerika'dan Sergi Notları
Orhan Peker'den Mektup Var
“Orient Express”
Kitsch - Sanatsal Zevksizlik Ya Da Zevksizliğin Sanatı
İlk Kişisel Sergisiyle Makbule Sümer
Rumi'nin Ay Bahçesi
“Footprints Of The Blues” Ya Da “Hüznün Ayak İzleri”
Nino Caruso: Seramik Uygulamalar / Yorumlar
Bir Nazarda Bir Mana: Hüseyin Zekai Paşa
Göz - El: Mekan Düzenlemesi
Ortak Bir Tarihin Tuvale Yansımaları
Miki Fareden Sanat Olur Mu? Roy Lichtenstein
Suna Turan İle Bir Gizli Muhabbet
İki Serginin Düşündürdükleri
Tomur Atagök Güncelerin İzinde
Saf Renklerin Çekiminde Bir Sanatçı: Leyla Varlık Şentürk
Ressam Mustafa Tiryaki: Uzak, Yeni Sınırlara Yolcu
İzleyici Sayısında Rekora Doğru Capitol Art Gallery
Serpil Ümit Görgü Tuvalde Harmoni
Amerika'dan Sergi Notları