#smrgDERGİ Anons Plastik Sanatlar Dergisi - Sayı: 43 Ekim
Dilek Hekimoğlu'nun Heykelleri - Öte Bir Yerde Can Alıp, Bize Masal Taşır
Raziye Kubat
Zafer Mintaş: Kente Göçen Kültüre Kentli Değinmeler
Yapı Kredi 20. Yüzyıl Fransız Resimleri Sergisi
Kabartmalar Brian Wood'dan “Melez” Sanat
Türk Resminde Bir Öncü Şeker Ahmet Paşa
İrfan Korkmazlar'ın Ters - Yüz Edilmiş İnsan Manzaraları
Resimle Gelen İkinci Bahar: Rousseau
Zamanla Resim Olan Fotoğraflar: Mahmut Sezen
New York Movie - New York'ta Sinema
Naif Anne, Saliç Koçak
Likör Çocuk: Rıfat Koçak
İpek Aksüğür Duben'in New York Çalışmaları: Geleceğin Kayıtları
“Dilimi Sesin Şiddetine Yelken Yapmak İstiyorum”: Selahattin Yıldırım
Sadi Çalık: Aksanat'ta Retrospektif Sergi
Soyutun Sınırndaki Figüriyle Mehmet Aslan
Arısman: Karanlıktan Aydınlığa
Ersin Alok: Çarşı Mağazaları'nda
Güneş'in Olduğu Yer Hep Aydınlıktır
Hayat Ertelemeye Gelmez
Yerel Yönetimler ve Sanat
Dilek Hekimoğlu'nun Heykelleri - Öte Bir Yerde Can Alıp, Bize Masal Taşır
Raziye Kubat
Zafer Mintaş: Kente Göçen Kültüre Kentli Değinmeler
Yapı Kredi 20. Yüzyıl Fransız Resimleri Sergisi
Kabartmalar Brian Wood'dan “Melez” Sanat
Türk Resminde Bir Öncü Şeker Ahmet Paşa
İrfan Korkmazlar'ın Ters - Yüz Edilmiş İnsan Manzaraları
Resimle Gelen İkinci Bahar: Rousseau
Zamanla Resim Olan Fotoğraflar: Mahmut Sezen
New York Movie - New York'ta Sinema
Naif Anne, Saliç Koçak
Likör Çocuk: Rıfat Koçak
İpek Aksüğür Duben'in New York Çalışmaları: Geleceğin Kayıtları
“Dilimi Sesin Şiddetine Yelken Yapmak İstiyorum”: Selahattin Yıldırım
Sadi Çalık: Aksanat'ta Retrospektif Sergi
Soyutun Sınırndaki Figüriyle Mehmet Aslan
Arısman: Karanlıktan Aydınlığa
Ersin Alok: Çarşı Mağazaları'nda
Güneş'in Olduğu Yer Hep Aydınlıktır
Hayat Ertelemeye Gelmez
Yerel Yönetimler ve Sanat