#smrgDERGİ Artist Modern Dergisi - Sayı: 02 / 86 Şubat
Haberler
İsmail Tunalı: Özdemir Altan'ın Sergisinden İzlenimler
Kaya Özsezgin: Aksoy Fahir Ne Bilirsin Aşka Dair
Galeri Artist: Aydın Cumalı: Sanatla İç İçe Bir Ömür
Kaya Özsezgin: Kitabın Seçkinlik Belgesi
Zekiye Antakyalıoğlu: Cennetle Cehennemi Evlendiren Şair / Ressam: William Blake
Ebru Damran: Herkesin Tandığı Ya Da Kimsenin Tanımadığı Bir Sokak Kedisi: Cihat Burak
Neriman Samurçay: Ekrem Kadak'ın Dış Dünyasında Görünmeyenler
H. Müjde Ayan: Otoportreler ve Ekspresyonizm - 2. Bölüm
Yarkın Biçer: Özeleştiri Nesnesi Olarak İş - 2. Bölüm
Neveser Aksoy: Alberto Giogemetti'nin Atölyesi
Önder Şenyapılı: Ankara Niye Sanatın Merkezi Olmaktan Çıktı
Ertuğrul Algan: Karikatürün Delikanlıları
Vecdi Çıracıoğlu: St. Marco Atları Döküm Tekniği Metalurjik Bir Yaklaşım
Burcu Ayan: 10. Uluslararası İstanbul Bienali: Geride Bıraktıkları ve Düşündürdükleri
Ümit Gezgin: Ali Aşuroğlu - Edibe Ecemiş
Şener Öztop: Fotoğrafta Güzeli Arayan Göz
Önder Şenyapılı: İnce Hesapların ‘Özel' Kıldığı Resimler: Yalçın Gökçebağ
Haberler
İsmail Tunalı: Özdemir Altan'ın Sergisinden İzlenimler
Kaya Özsezgin: Aksoy Fahir Ne Bilirsin Aşka Dair
Galeri Artist: Aydın Cumalı: Sanatla İç İçe Bir Ömür
Kaya Özsezgin: Kitabın Seçkinlik Belgesi
Zekiye Antakyalıoğlu: Cennetle Cehennemi Evlendiren Şair / Ressam: William Blake
Ebru Damran: Herkesin Tandığı Ya Da Kimsenin Tanımadığı Bir Sokak Kedisi: Cihat Burak
Neriman Samurçay: Ekrem Kadak'ın Dış Dünyasında Görünmeyenler
H. Müjde Ayan: Otoportreler ve Ekspresyonizm - 2. Bölüm
Yarkın Biçer: Özeleştiri Nesnesi Olarak İş - 2. Bölüm
Neveser Aksoy: Alberto Giogemetti'nin Atölyesi
Önder Şenyapılı: Ankara Niye Sanatın Merkezi Olmaktan Çıktı
Ertuğrul Algan: Karikatürün Delikanlıları
Vecdi Çıracıoğlu: St. Marco Atları Döküm Tekniği Metalurjik Bir Yaklaşım
Burcu Ayan: 10. Uluslararası İstanbul Bienali: Geride Bıraktıkları ve Düşündürdükleri
Ümit Gezgin: Ali Aşuroğlu - Edibe Ecemiş
Şener Öztop: Fotoğrafta Güzeli Arayan Göz
Önder Şenyapılı: İnce Hesapların ‘Özel' Kıldığı Resimler: Yalçın Gökçebağ