#smrgSAHAF Bildiriler: Mevlana'nın 700. Ölüm Yıldönümü Dolayısı ile Uluslararası Mevlana Semineri - 1973
Mehmet Önder: Mevlana Müzesinde Bulunan Mevlana'nın Elbiseleri Üzerinde Bir Araştırma
Mehmet Kaplan: Bursalı İsmail Hakkı'nın Mesnevi'nin Birinci Beytini Şerhi
Faruk Sümer: Mevlana ve Oğullarının Türkmen Beyleri ile Münasebetleri
Müjgan Canbur: Mevlana'nın Eserlerinde Türk Boyları ve Türk Kelimesinin Değerlendirilmesi
Sadi Irmak: Mevlana'nın Hümanizminin Özellikleri
Semiha Ayverdi: Mevlana Celaleddin-i Rumi'den Bugüne Kalanlar
Şerif'ül-Hasan: Mevlana ve İkbal
Annemarie Schimmel: Mevlana Celaleddin Rumi'ye Göre Konya'daki Gündelik Hayat
Sıtkı Erdoğan: Son Nefes
L.W.Carp: Rumi's Influence On Sufism To Day
A. Süheyl Ünver: Mevlana'nın Sözleri ve Menkabelerinin Manasına Bürünerek Şahsiyetimizi bütünlemek
Emel Esin: Belh'in Kültür ve Sanat Tarihçesi
Eva de Vitroy Meylervitch: Actualite du Message de Mevlana
Hilmi Ziya Ülken: Mevla ve Yetiştiği Ortam
Faruk K. Timurtaş: Mesnevi'nin İlk Manzum Çevirisi
İ. Melikoff: Les Babas Turcomans Contemporains de Mevlana
Hasibe Mazıoğlu: Mesnevi'nin Türkçe Manzum Tercüme ve Şerhleri
Orhan Kurtman: Mesnevi'deki Bazı Beyit ve Hikayelere Şerhedenler Tarafından Farklı Manalar Verilmesinin Nedenleri
Von Kurt Reinhard: Musıkalische Gestaltungsprinzipien De Ayin Dargestellt An Der Anoymen Komposition İm Makam Pençgah
Jalali Naini:Two Commantries From Commentraies On Mathnawi
Perihan Arıburun: Mevlana'da Yaşama Sanatı
A. H. Zarrinkoob: Shams-i Tabrizi and a New Of The Rumi's Song Of The Reed
Mehmet Önder: Mevlana Müzesinde Bulunan Mevlana'nın Elbiseleri Üzerinde Bir Araştırma
Mehmet Kaplan: Bursalı İsmail Hakkı'nın Mesnevi'nin Birinci Beytini Şerhi
Faruk Sümer: Mevlana ve Oğullarının Türkmen Beyleri ile Münasebetleri
Müjgan Canbur: Mevlana'nın Eserlerinde Türk Boyları ve Türk Kelimesinin Değerlendirilmesi
Sadi Irmak: Mevlana'nın Hümanizminin Özellikleri
Semiha Ayverdi: Mevlana Celaleddin-i Rumi'den Bugüne Kalanlar
Şerif'ül-Hasan: Mevlana ve İkbal
Annemarie Schimmel: Mevlana Celaleddin Rumi'ye Göre Konya'daki Gündelik Hayat
Sıtkı Erdoğan: Son Nefes
L.W.Carp: Rumi's Influence On Sufism To Day
A. Süheyl Ünver: Mevlana'nın Sözleri ve Menkabelerinin Manasına Bürünerek Şahsiyetimizi bütünlemek
Emel Esin: Belh'in Kültür ve Sanat Tarihçesi
Eva de Vitroy Meylervitch: Actualite du Message de Mevlana
Hilmi Ziya Ülken: Mevla ve Yetiştiği Ortam
Faruk K. Timurtaş: Mesnevi'nin İlk Manzum Çevirisi
İ. Melikoff: Les Babas Turcomans Contemporains de Mevlana
Hasibe Mazıoğlu: Mesnevi'nin Türkçe Manzum Tercüme ve Şerhleri
Orhan Kurtman: Mesnevi'deki Bazı Beyit ve Hikayelere Şerhedenler Tarafından Farklı Manalar Verilmesinin Nedenleri
Von Kurt Reinhard: Musıkalische Gestaltungsprinzipien De Ayin Dargestellt An Der Anoymen Komposition İm Makam Pençgah
Jalali Naini:Two Commantries From Commentraies On Mathnawi
Perihan Arıburun: Mevlana'da Yaşama Sanatı
A. H. Zarrinkoob: Shams-i Tabrizi and a New Of The Rumi's Song Of The Reed
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 31,68 | 31,68 |
2 | 16,47 | 32,95 |
3 | 11,19 | 33,58 |
6 | 5,70 | 34,21 |
9 | 3,87 | 34,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 31,68 | 31,68 |
2 | 16,47 | 32,95 |
3 | 11,19 | 33,58 |
6 | 5,70 | 34,21 |
9 | 3,87 | 34,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 31,68 | 31,68 |
2 | 16,47 | 32,95 |
3 | 11,19 | 33,58 |
6 | 5,70 | 34,21 |
9 | 3,87 | 34,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 31,68 | 31,68 |
2 | 16,47 | 32,95 |
3 | 11,19 | 33,58 |
6 | 5,70 | 34,21 |
9 | 3,87 | 34,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 31,68 | 31,68 |
2 | 16,47 | 32,95 |
3 | 11,19 | 33,58 |
6 | 5,70 | 34,21 |
9 | 3,87 | 34,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 31,68 | 31,68 |
2 | 16,47 | 32,95 |
3 | 11,19 | 33,58 |
6 | 5,70 | 34,21 |
9 | 3,87 | 34,85 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 31,68 | 31,68 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |