Kitabın son yedi öyküsü, birbirinin devamı olduğunu düşündüğüm aşkları anlatıyor. Genellikle, erkek egemenliğindeki bir toplumun yarası olan ikinci kadın sorunu ya da aşkın kişiye göre farklılıklar gösteren, garip doğası işleniyor. Bu erkeklerin isimleri Ali, Ahmet, Aydın ya da Akın olabilir. Ama kadınlara yaşattıkları duygular aynıdır. Kadınlar, bir ilişkide bulamadıkları mutluluğu, bir başkasında yakalayabilirler. Daha güçlü olanlarsa, hayata tek başına meydan okumayı seçerler. İsimlerinin Arzu, Ayşe, Aydan ve Aslı olması hiçbir şeyi değiştirmez. Bir öyküde aldatılan konumundaki kişi, diğerinde farkında bile olmadan, aldatan konumuna girmiştir. Birinde başkasına yüklediği vasıflar, diğerinde kendi kişiliğiyle özdeşleşir. Bazılarında, aşkın yanı sıra, özgürlük de sorgulanır. Kiminin yüreğinde derin yaralar açılırken, kimi yollara düşer. Ama nasıl yaşanırsa yaşansın, hayat adildir. Bu yüzden, aşkta umutsuzluğa yer yoktur. (Kitap tanıtımından)
Kitabın son yedi öyküsü, birbirinin devamı olduğunu düşündüğüm aşkları anlatıyor. Genellikle, erkek egemenliğindeki bir toplumun yarası olan ikinci kadın sorunu ya da aşkın kişiye göre farklılıklar gösteren, garip doğası işleniyor. Bu erkeklerin isimleri Ali, Ahmet, Aydın ya da Akın olabilir. Ama kadınlara yaşattıkları duygular aynıdır. Kadınlar, bir ilişkide bulamadıkları mutluluğu, bir başkasında yakalayabilirler. Daha güçlü olanlarsa, hayata tek başına meydan okumayı seçerler. İsimlerinin Arzu, Ayşe, Aydan ve Aslı olması hiçbir şeyi değiştirmez. Bir öyküde aldatılan konumundaki kişi, diğerinde farkında bile olmadan, aldatan konumuna girmiştir. Birinde başkasına yüklediği vasıflar, diğerinde kendi kişiliğiyle özdeşleşir. Bazılarında, aşkın yanı sıra, özgürlük de sorgulanır. Kiminin yüreğinde derin yaralar açılırken, kimi yollara düşer. Ama nasıl yaşanırsa yaşansın, hayat adildir. Bu yüzden, aşkta umutsuzluğa yer yoktur. (Kitap tanıtımından)