#smrgKİTABEVİ Dillerin Hesabı - 2024
Editör:
Kondisyon:
Yeni
Sunuş / Önsöz / Sonsöz / Giriş:
Basıldığı Matbaa:
Şefik Matbaası
Dizi Adı:
ISBN-10:
6256792913
Kargoya Teslim Süresi:
3&6
Hazırlayan:
Cilt:
Amerikan Cilt
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
128
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2024
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Orijinal Adı:
Le calcul des langues
Kategori:
indirimli
181,30
Taksitli fiyat:
9 x 22,16
Siparişiniz 3&6 iş günü arasında kargoda
1199221286
607942
https://www.simurgkitabevi.com/dillerin-hesabi-2024
Dillerin Hesabı - 2024 #smrgKİTABEVİ
181.30
Dillerin Hesabı: Çift Sütunlu, Derrida'nın Condillac'a duyduğu ilgiyi gözler önüne seren diğer bir eseri olan Önemsizin Arkeolojisi'nin dördüncü baskısında (1973) yayımlanacağının haberi verilmiş olsa da düşünür hayattayken gün yüzü görmemiş, bitmemiş, görünüşe göre yolda terk edilmiş deneysel, bulmacamsı bir metin. Derrida'nın, en önemli eserlerinden biri olan, yine çift sütunlu Glas'dan (1974) bile önce, felsefe ile yazı arasındaki ilişkiyi düşündüğü son derece özgün bir tipografik laboratuvar.
Derrida burada, Gramatoloji (1967) ile birlikte başladığı on sekizinci yüzyılda dil bilimleri üzerine düşünme projesini devam ettirerek Condillac'ın L'Art d'écrire (Yazma Sanatı) adlı eserinin ikili bir okumasını sunar. Sol sütun, L'Art d'écrire‘in gayet geleneksel, metodolojik bir incelemesini sunarken sağ sütun, felsefeden kaçan bir yazma hazzı peşinde Freud'a ve diğer düşünürlere doğru ilerler ve sürekli yoldan/konudan sapar, başıboş dolaşır.
Condillac'ı iki sütun halinde ama aynı zamanda alt başlığın (“Çift Sütunlu”) da işaret ettiği gibi “iki tarzda” okuyan Derrida'nın külliyatında benzersiz bir yeri olan bu kitap, yapıbozumcu yazının en güzel deneylerinden birini, yapıbozumun “çifte aşaması”nın “stereografik” sahnelenmesini tecrübe etme imkânı sağlıyor.
Derrida burada, Gramatoloji (1967) ile birlikte başladığı on sekizinci yüzyılda dil bilimleri üzerine düşünme projesini devam ettirerek Condillac'ın L'Art d'écrire (Yazma Sanatı) adlı eserinin ikili bir okumasını sunar. Sol sütun, L'Art d'écrire‘in gayet geleneksel, metodolojik bir incelemesini sunarken sağ sütun, felsefeden kaçan bir yazma hazzı peşinde Freud'a ve diğer düşünürlere doğru ilerler ve sürekli yoldan/konudan sapar, başıboş dolaşır.
Condillac'ı iki sütun halinde ama aynı zamanda alt başlığın (“Çift Sütunlu”) da işaret ettiği gibi “iki tarzda” okuyan Derrida'nın külliyatında benzersiz bir yeri olan bu kitap, yapıbozumcu yazının en güzel deneylerinden birini, yapıbozumun “çifte aşaması”nın “stereografik” sahnelenmesini tecrübe etme imkânı sağlıyor.
Dillerin Hesabı: Çift Sütunlu, Derrida'nın Condillac'a duyduğu ilgiyi gözler önüne seren diğer bir eseri olan Önemsizin Arkeolojisi'nin dördüncü baskısında (1973) yayımlanacağının haberi verilmiş olsa da düşünür hayattayken gün yüzü görmemiş, bitmemiş, görünüşe göre yolda terk edilmiş deneysel, bulmacamsı bir metin. Derrida'nın, en önemli eserlerinden biri olan, yine çift sütunlu Glas'dan (1974) bile önce, felsefe ile yazı arasındaki ilişkiyi düşündüğü son derece özgün bir tipografik laboratuvar.
Derrida burada, Gramatoloji (1967) ile birlikte başladığı on sekizinci yüzyılda dil bilimleri üzerine düşünme projesini devam ettirerek Condillac'ın L'Art d'écrire (Yazma Sanatı) adlı eserinin ikili bir okumasını sunar. Sol sütun, L'Art d'écrire‘in gayet geleneksel, metodolojik bir incelemesini sunarken sağ sütun, felsefeden kaçan bir yazma hazzı peşinde Freud'a ve diğer düşünürlere doğru ilerler ve sürekli yoldan/konudan sapar, başıboş dolaşır.
Condillac'ı iki sütun halinde ama aynı zamanda alt başlığın (“Çift Sütunlu”) da işaret ettiği gibi “iki tarzda” okuyan Derrida'nın külliyatında benzersiz bir yeri olan bu kitap, yapıbozumcu yazının en güzel deneylerinden birini, yapıbozumun “çifte aşaması”nın “stereografik” sahnelenmesini tecrübe etme imkânı sağlıyor.
Derrida burada, Gramatoloji (1967) ile birlikte başladığı on sekizinci yüzyılda dil bilimleri üzerine düşünme projesini devam ettirerek Condillac'ın L'Art d'écrire (Yazma Sanatı) adlı eserinin ikili bir okumasını sunar. Sol sütun, L'Art d'écrire‘in gayet geleneksel, metodolojik bir incelemesini sunarken sağ sütun, felsefeden kaçan bir yazma hazzı peşinde Freud'a ve diğer düşünürlere doğru ilerler ve sürekli yoldan/konudan sapar, başıboş dolaşır.
Condillac'ı iki sütun halinde ama aynı zamanda alt başlığın (“Çift Sütunlu”) da işaret ettiği gibi “iki tarzda” okuyan Derrida'nın külliyatında benzersiz bir yeri olan bu kitap, yapıbozumcu yazının en güzel deneylerinden birini, yapıbozumun “çifte aşaması”nın “stereografik” sahnelenmesini tecrübe etme imkânı sağlıyor.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 181,30 | 181,30 |
2 | 94,28 | 188,55 |
3 | 64,06 | 192,18 |
6 | 32,63 | 195,80 |
9 | 22,16 | 199,43 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 181,30 | 181,30 |
2 | 94,28 | 188,55 |
3 | 64,06 | 192,18 |
6 | 32,63 | 195,80 |
9 | 22,16 | 199,43 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 181,30 | 181,30 |
2 | 94,28 | 188,55 |
3 | 64,06 | 192,18 |
6 | 32,63 | 195,80 |
9 | 22,16 | 199,43 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 181,30 | 181,30 |
2 | 94,28 | 188,55 |
3 | 64,06 | 192,18 |
6 | 32,63 | 195,80 |
9 | 22,16 | 199,43 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 181,30 | 181,30 |
2 | 94,28 | 188,55 |
3 | 64,06 | 192,18 |
6 | 32,63 | 195,80 |
9 | 22,16 | 199,43 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 181,30 | 181,30 |
2 | 94,28 | 188,55 |
3 | 64,06 | 192,18 |
6 | 32,63 | 195,80 |
9 | 22,16 | 199,43 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 181,30 | 181,30 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.