Editörün Notu
Hakemli Dergimize Doğru
Güzel Sanatlar Fakültesi ve Beklentiler: Prof. Dr. Suat Çağlayan
Gobustan'da Viking İzleri (Norveç ve Azerbaycan'ın Ortak Tarihi)
Türk Halk Dansları Çalışmalarına Yön Veren Bir Organizasyon Olarak “Milliyet Gazetesi Liselerarası Müzik ve Halk Oyunları Yarışması”nın İlk On Yılı İncelemesi: C. Orhan Çetinkalp
Türkülerde “Ninni” ve Sümer İzleri: Doç. Dr. Hüseyin Yaltırık
Türkiyede “Ninni” ve Sümer İzleri: Doç. Dr. Hüseyin Yaltırık
Türkiye'de “Çokkültürlülük” Bağlamında Halk Müziği Araştırmalarının Gerekliliği: Doç. Dr. F. Reyhan Altınay
Türk Müzik Kültüründe Çalgı ve Çalgı Müziği: Yrd. Doç. Dr. İlhan Ersoy
Türk Müziğinde Uluslararası Sanat Müziğindeki Bir Besteleme Tekniğinin Kullanımı: ‘Uyarlama': Dr. Çağrıhan Erkan
Kemanın Ortaya Çıkışı: İkonografik Örnekler ve Bir Keman Yapım Merkezi Olarak Avrupa Ülkeleri Arasında İtalya'nın Yeri: Dr. Murat Küçükebe
Editörün Notu
Hakemli Dergimize Doğru
Güzel Sanatlar Fakültesi ve Beklentiler: Prof. Dr. Suat Çağlayan
Gobustan'da Viking İzleri (Norveç ve Azerbaycan'ın Ortak Tarihi)
Türk Halk Dansları Çalışmalarına Yön Veren Bir Organizasyon Olarak “Milliyet Gazetesi Liselerarası Müzik ve Halk Oyunları Yarışması”nın İlk On Yılı İncelemesi: C. Orhan Çetinkalp
Türkülerde “Ninni” ve Sümer İzleri: Doç. Dr. Hüseyin Yaltırık
Türkiyede “Ninni” ve Sümer İzleri: Doç. Dr. Hüseyin Yaltırık
Türkiye'de “Çokkültürlülük” Bağlamında Halk Müziği Araştırmalarının Gerekliliği: Doç. Dr. F. Reyhan Altınay
Türk Müzik Kültüründe Çalgı ve Çalgı Müziği: Yrd. Doç. Dr. İlhan Ersoy
Türk Müziğinde Uluslararası Sanat Müziğindeki Bir Besteleme Tekniğinin Kullanımı: ‘Uyarlama': Dr. Çağrıhan Erkan
Kemanın Ortaya Çıkışı: İkonografik Örnekler ve Bir Keman Yapım Merkezi Olarak Avrupa Ülkeleri Arasında İtalya'nın Yeri: Dr. Murat Küçükebe