#smrgKİTABEVİ Eğitimde Oyunlaştırma - 2023

Editör:
Asena Ayvaz Can, Tuğba Kafadar
Kondisyon:
Yeni
Sunuş / Önsöz / Sonsöz / Giriş:
Basıldığı Matbaa:
Dizi Adı:
ISBN-10:
9786254277764
Kargoya Teslim Süresi:
6&9
Hazırlayan:
Cilt:
Amerikan Cilt
Stok Kodu:
1199210682
Boyut:
17x24
Sayfa Sayısı:
436 s.
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
308,00
Taksitli fiyat: 9 x 37,64
Siparişiniz 6&9 iş günü arasında kargoda
1199210682
597192
Eğitimde Oyunlaştırma -        2023
Eğitimde Oyunlaştırma - 2023 #smrgKİTABEVİ
308.00
Asena Ayvaz Can, Ayşegül Oğuz Namdar, Betül Yılmaz Atman, Burcu Çıldır, Caner Özdemir, Cemil Öztürk, Ceren Güneröz, Durdane Öztürk, Duygu Metin Peten, Ebru Albayrak, Elif Benzer, Esra Çapkınoğlu, Feride Ersoy, İrem Akçayır, Kader Arkan Sezgin, Özge Karaevli, Selda Şan, Serpil Recepoğlu, Seval Naci, Sevinç Kaçar, Sıla Bayındır, Tuğba Kafadar, Ümmühan Ormancı

İnsanların oyun oynamaya ilişkin doğal bir arzusu vardır. Doğal olarak oluşan bu arzuyu oyun dışı bağlamlara aktarmanın, yansıtmanın ve bu arzunun avantajlarını kullanmanın bir yolu olduğu söylenseydi bu konudaki düşünceniz ne olurdu? Bu yolu incelemek mi isterdiniz yoksa görmezden mi gelirdiniz? Karar vermeden önce bu kitabı okumanızı tavsiye ederiz. Bu kitapta oyun dışı bağlam olarak farklı disiplinlerdeki öğrenme içerikleri ele alınmıştır. Her insan yeni öğrendiği içeriğin kendisinde merak uyandırmasını ve ilgi çekici olmasını bekler. Bu beklentiyi eğitimde oyunlaştırma yaklaşımını kullanarak karşılayabilirsiniz. Oyunlaştırma sayesinde öğrencilerinize öğrenme sürecine katılımın heyecanını yaşatabilir ve öğrenme motivasyonunun sürekliliğini sağlayabilirsiniz. Fakat oyunlaştırmanın sadece eğlenceyle ilgili olmadığı, katılım ve motivasyonla daha fazla ilgili olduğu unutulmamalıdır. Başka bir ifadeyle oyun dinamikleri, mekanikleri ve unsurları öğrenme sürecinin odak noktası olmamalıdır. Bu unsurlar; öğrencilerin öğrenme için içsel motivasyonlarını harekete geçiren, öğrencilere geri bildirim veren, başarısız olma ve tekrar deneme özgürlüğü sunan ögeler olarak kullanılabilir. Bu kitapla, birçok alanda kullanılan güncel bir yaklaşımın eğitim alanında faydalı ve verimli bir şekilde kullanılabilmesine ilişkin bilgiler sunarak bu alana katkı sağlanması amaçlanmıştır. Eğitimde Oyunlaştırma'nın; 21. yüzyıl becerileri doğrultusunda inovatif, yaratıcı, etik değerlere sahip bireylerin yetişmesine katkı sağlayan bilim insanlarına, öğretmenlere, öğretmen adaylarına ve genel okuyuculara faydalı olması dileğiyle…

Asena Ayvaz Can, Ayşegül Oğuz Namdar, Betül Yılmaz Atman, Burcu Çıldır, Caner Özdemir, Cemil Öztürk, Ceren Güneröz, Durdane Öztürk, Duygu Metin Peten, Ebru Albayrak, Elif Benzer, Esra Çapkınoğlu, Feride Ersoy, İrem Akçayır, Kader Arkan Sezgin, Özge Karaevli, Selda Şan, Serpil Recepoğlu, Seval Naci, Sevinç Kaçar, Sıla Bayındır, Tuğba Kafadar, Ümmühan Ormancı

İnsanların oyun oynamaya ilişkin doğal bir arzusu vardır. Doğal olarak oluşan bu arzuyu oyun dışı bağlamlara aktarmanın, yansıtmanın ve bu arzunun avantajlarını kullanmanın bir yolu olduğu söylenseydi bu konudaki düşünceniz ne olurdu? Bu yolu incelemek mi isterdiniz yoksa görmezden mi gelirdiniz? Karar vermeden önce bu kitabı okumanızı tavsiye ederiz. Bu kitapta oyun dışı bağlam olarak farklı disiplinlerdeki öğrenme içerikleri ele alınmıştır. Her insan yeni öğrendiği içeriğin kendisinde merak uyandırmasını ve ilgi çekici olmasını bekler. Bu beklentiyi eğitimde oyunlaştırma yaklaşımını kullanarak karşılayabilirsiniz. Oyunlaştırma sayesinde öğrencilerinize öğrenme sürecine katılımın heyecanını yaşatabilir ve öğrenme motivasyonunun sürekliliğini sağlayabilirsiniz. Fakat oyunlaştırmanın sadece eğlenceyle ilgili olmadığı, katılım ve motivasyonla daha fazla ilgili olduğu unutulmamalıdır. Başka bir ifadeyle oyun dinamikleri, mekanikleri ve unsurları öğrenme sürecinin odak noktası olmamalıdır. Bu unsurlar; öğrencilerin öğrenme için içsel motivasyonlarını harekete geçiren, öğrencilere geri bildirim veren, başarısız olma ve tekrar deneme özgürlüğü sunan ögeler olarak kullanılabilir. Bu kitapla, birçok alanda kullanılan güncel bir yaklaşımın eğitim alanında faydalı ve verimli bir şekilde kullanılabilmesine ilişkin bilgiler sunarak bu alana katkı sağlanması amaçlanmıştır. Eğitimde Oyunlaştırma'nın; 21. yüzyıl becerileri doğrultusunda inovatif, yaratıcı, etik değerlere sahip bireylerin yetişmesine katkı sağlayan bilim insanlarına, öğretmenlere, öğretmen adaylarına ve genel okuyuculara faydalı olması dileğiyle…

Axess Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 308,00    308,00   
2 160,16    320,32   
3 108,83    326,48   
6 55,44    332,64   
9 37,64    338,80   
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 308,00    308,00   
2 160,16    320,32   
3 108,83    326,48   
6 55,44    332,64   
9 37,64    338,80   
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 308,00    308,00   
2 160,16    320,32   
3 108,83    326,48   
6 55,44    332,64   
9 37,64    338,80   
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 308,00    308,00   
2 160,16    320,32   
3 108,83    326,48   
6 55,44    332,64   
9 37,64    338,80   
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 308,00    308,00   
2 160,16    320,32   
3 108,83    326,48   
6 55,44    332,64   
9 37,64    338,80   
World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 308,00    308,00   
2 160,16    320,32   
3 108,83    326,48   
6 55,44    332,64   
9 37,64    338,80   
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 308,00    308,00   
2 -    -   
3 -    -   
6 -    -   
9 -    -   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat