Italo Calvino'nun büyüleyici ve şiirsel diline benzer bir üslupla anlatılan hikayeler Einstein'ın 1905'te İsviçre'de bir patent bürosunda çalıştığı sıralarda zamanın doğasına dair kurduğu düşlere dayanıyor. Her bir düş zamanın bildiğimizden farklı aktığı olası dünyalara açılan bir kapı....
“Bu dünyada zaman dairesel ve insanlar sevinçlerini ve kederlerini tekrar tekrar yaşıyorlar...”.
“Bu dünyada iki zaman var. Biri mekanik zaman, diğeri bedenin zamanı. İki zamanın karşılaştığı yer, umutsuzluk. İki zamanın ayrıldığı yer, hoşnutluk...”.
“Büyüleyici dünyalar... Kışkırtıcı, etkileyici, enfes” – Michio Kaku, New York Times.
“Büyüleyici” - Washington Post Book World.
“Kışkırtıcı... keyifli bir okuma” - Wall Street Journal.
“Lightman tablosunda boya yerine zaman kavramını kullanıyor... Zamanın doğasına dair eğlenceli ve tahrik edici bir keşif...” - Los Angeles Times.
“Sonsuz derecede etkileyici... Zamana dolanmış insan yaşamının doğasının kuramsallıktan uzak büyülü bir anlatısı...” - The Boston Globe
Italo Calvino'nun büyüleyici ve şiirsel diline benzer bir üslupla anlatılan hikayeler Einstein'ın 1905'te İsviçre'de bir patent bürosunda çalıştığı sıralarda zamanın doğasına dair kurduğu düşlere dayanıyor. Her bir düş zamanın bildiğimizden farklı aktığı olası dünyalara açılan bir kapı....
“Bu dünyada zaman dairesel ve insanlar sevinçlerini ve kederlerini tekrar tekrar yaşıyorlar...”.
“Bu dünyada iki zaman var. Biri mekanik zaman, diğeri bedenin zamanı. İki zamanın karşılaştığı yer, umutsuzluk. İki zamanın ayrıldığı yer, hoşnutluk...”.
“Büyüleyici dünyalar... Kışkırtıcı, etkileyici, enfes” – Michio Kaku, New York Times.
“Büyüleyici” - Washington Post Book World.
“Kışkırtıcı... keyifli bir okuma” - Wall Street Journal.
“Lightman tablosunda boya yerine zaman kavramını kullanıyor... Zamanın doğasına dair eğlenceli ve tahrik edici bir keşif...” - Los Angeles Times.
“Sonsuz derecede etkileyici... Zamana dolanmış insan yaşamının doğasının kuramsallıktan uzak büyülü bir anlatısı...” - The Boston Globe