Bir “Pardayanlar” Öyküsünde Yapı - Göstergesel Yapı - Göstergesel Düzgü: Semiramis Kantel
Yakup Kadri'de Öykü Yapısı ve Maupassant Tekniği: Ali Kaş
Les “Turcs” Sur Les Galeres Du Roi De France: P. J. - H. Lomer
L.- F. Celine: Gecenin Dibinden “Güzel”e Yolculuk: Tülin Akçay
Anayse Semantique et Philosophique De Certains Prenoms Feminins Dans Les Contes De Voltaire: Jale Erlat
“Ekeylem”, “Yardımcı Eylem”, “ Var”, “Yok”: Özkan Göksu
Varoluşçu Felsefe: Şahin Yenişehirlioğlu
Meursault Şizofren miydi?: Tanju İnal
Eluard'ın Bir Şiiri Üzerine: Kemal Özmen
Gerçeküstücü Şiirin Terkisindeki Kadın (II): Abidin Emre
Celal Nuri İleri Et Son “Cauchemar?”: Ekrem Aksoy
Bir “Klasik Roman”: “Cleves Prensesi”: Tuğrul İnal
Bir “Pardayanlar” Öyküsünde Yapı - Göstergesel Yapı - Göstergesel Düzgü: Semiramis Kantel
Yakup Kadri'de Öykü Yapısı ve Maupassant Tekniği: Ali Kaş
Les “Turcs” Sur Les Galeres Du Roi De France: P. J. - H. Lomer
L.- F. Celine: Gecenin Dibinden “Güzel”e Yolculuk: Tülin Akçay
Anayse Semantique et Philosophique De Certains Prenoms Feminins Dans Les Contes De Voltaire: Jale Erlat
“Ekeylem”, “Yardımcı Eylem”, “ Var”, “Yok”: Özkan Göksu
Varoluşçu Felsefe: Şahin Yenişehirlioğlu
Meursault Şizofren miydi?: Tanju İnal
Eluard'ın Bir Şiiri Üzerine: Kemal Özmen
Gerçeküstücü Şiirin Terkisindeki Kadın (II): Abidin Emre
Celal Nuri İleri Et Son “Cauchemar?”: Ekrem Aksoy
Bir “Klasik Roman”: “Cleves Prensesi”: Tuğrul İnal