Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi - Sayı: 8 - 9, Yıl: 1994

Stok Kodu:
1199071147
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
230 s.
Basım Yeri:
İzmir
Baskı:
1
Basım Tarihi:
1994
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
0,00
1199071147
457049
Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi - Sayı: 8 - 9, Yıl: 1994
Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi - Sayı: 8 - 9, Yıl: 1994
0.00
Not: Derginin kapağı fotokopidir.

İÇİNDEKİLER

Doç. Dr. Oğuz ADANIR Barok! Bir Film Türü ya da Yaratıcılıkta "Stress" Dönemi

Arş. Gör. Zerrin AKDENİZLİ Barok Üslup Özellikleri Açısından Othello'da Karakter-Mekan İlişkileri

Arş. Gör. Uğur AKINCI Bir 'Problem Play': Yeterki Sonu İyi Bitsin

Doç. Dr. Simber ATAY Biricik ve Hakiki Kaynak Kalbimizdir

Öğr. Gör. Öznur AYDIN Günümüzde Türk Kilimciliği

Yard. Doç. Dr. Şefik GÜNGÖR Kurgu

Arş. Gör. Aynur ERBAŞ Ödemiş Merkezindeki Üç Caminin Yazı ve Kitabeleri

Arş. Gör. Önder ERKARSLAN-Arş. Gör. Gökhan BİRİNCİ Filmsel Anlam Üretim Sürecinin İki Örnek Aracılığıyla İrdelenmesi: Tootsie ve Şabaniye

Prof. Dr. Adem GENÇ Bizans ve Roma'da Mozaik Sanatı

Prof. Dr. Adem GENÇ Figüratif Resimde Görsel Anlam

A.Cem GÜZEL "Brecht'çi Düşüncenin Sinemadaki Görüntüleri

Doç. Dr. Oğuz MAKAL Kadın Sineması Üzerine Görüntüler

Ögr. Gör. Birsel MATARA "Türk Fotoğraf Sanatında Üslup"

Öğr. Gör. Dr. Deniz MUTLU Muhsin Ertuğrul'dan Bir Armağan Çocuk Tiyatrosu

Prof. Dr.Özdemir NUTKU Çağımızın Tragedyası "Kral Lear"

Yard. Doç. Dr. Hülya NUTKU Tiyatroda Şimdi'nin Yakalanması ve Adalet Ağaoğlu'nun Çok Uzak Fazla Yakın Oyunu

Yard. Doç. Dr. Hülya NUTKU Toplumsal Tartışma Olgusu ve Tiyatromuzda Mehmet Baydur'un Yeri

Arş. Gör. A. Can ÖZCAN Rönesans'ta Dönüşüme Uğramayan Ticaret İlişkileri ve "Venedik Taciri"..

Yard. Doç. Füsun ÖZPULAT Giysi Tamamlayıcısı Olarak Baston

Yard. Doç. İsmail ÖZTÜRK "Etnografık Eserlerin Müzecilik ve Kolleksiyonculuk Açısından Önemi"

Yard. Doç. Mümtaz SAĞLAM Basılı Tanıtım (Reklam) Unsurlarında Söylem'e İlişkin Notlar

Doç. Dr. Ahmet SİPAHİOĞLU Cemal Nadir'i Anarken

Prof. Dr. Murat TUNCAY Kültür Kirliliği ve Tiyatro

Arş. Gör. Ertan YILMAZ - Arş. Gör. Zuhal ÇETİN "After Hours" (Martin Scorsese) ve "Beyoğlu'nun Arka Yakası" (Şerif Gören) Filmlerinin Göstergebilim Açısından İncelenmesi

J. A. DOOLEY Liminal Criticism and Hedda Gabler

Not: Derginin kapağı fotokopidir.

İÇİNDEKİLER

Doç. Dr. Oğuz ADANIR Barok! Bir Film Türü ya da Yaratıcılıkta "Stress" Dönemi

Arş. Gör. Zerrin AKDENİZLİ Barok Üslup Özellikleri Açısından Othello'da Karakter-Mekan İlişkileri

Arş. Gör. Uğur AKINCI Bir 'Problem Play': Yeterki Sonu İyi Bitsin

Doç. Dr. Simber ATAY Biricik ve Hakiki Kaynak Kalbimizdir

Öğr. Gör. Öznur AYDIN Günümüzde Türk Kilimciliği

Yard. Doç. Dr. Şefik GÜNGÖR Kurgu

Arş. Gör. Aynur ERBAŞ Ödemiş Merkezindeki Üç Caminin Yazı ve Kitabeleri

Arş. Gör. Önder ERKARSLAN-Arş. Gör. Gökhan BİRİNCİ Filmsel Anlam Üretim Sürecinin İki Örnek Aracılığıyla İrdelenmesi: Tootsie ve Şabaniye

Prof. Dr. Adem GENÇ Bizans ve Roma'da Mozaik Sanatı

Prof. Dr. Adem GENÇ Figüratif Resimde Görsel Anlam

A.Cem GÜZEL "Brecht'çi Düşüncenin Sinemadaki Görüntüleri

Doç. Dr. Oğuz MAKAL Kadın Sineması Üzerine Görüntüler

Ögr. Gör. Birsel MATARA "Türk Fotoğraf Sanatında Üslup"

Öğr. Gör. Dr. Deniz MUTLU Muhsin Ertuğrul'dan Bir Armağan Çocuk Tiyatrosu

Prof. Dr.Özdemir NUTKU Çağımızın Tragedyası "Kral Lear"

Yard. Doç. Dr. Hülya NUTKU Tiyatroda Şimdi'nin Yakalanması ve Adalet Ağaoğlu'nun Çok Uzak Fazla Yakın Oyunu

Yard. Doç. Dr. Hülya NUTKU Toplumsal Tartışma Olgusu ve Tiyatromuzda Mehmet Baydur'un Yeri

Arş. Gör. A. Can ÖZCAN Rönesans'ta Dönüşüme Uğramayan Ticaret İlişkileri ve "Venedik Taciri"..

Yard. Doç. Füsun ÖZPULAT Giysi Tamamlayıcısı Olarak Baston

Yard. Doç. İsmail ÖZTÜRK "Etnografık Eserlerin Müzecilik ve Kolleksiyonculuk Açısından Önemi"

Yard. Doç. Mümtaz SAĞLAM Basılı Tanıtım (Reklam) Unsurlarında Söylem'e İlişkin Notlar

Doç. Dr. Ahmet SİPAHİOĞLU Cemal Nadir'i Anarken

Prof. Dr. Murat TUNCAY Kültür Kirliliği ve Tiyatro

Arş. Gör. Ertan YILMAZ - Arş. Gör. Zuhal ÇETİN "After Hours" (Martin Scorsese) ve "Beyoğlu'nun Arka Yakası" (Şerif Gören) Filmlerinin Göstergebilim Açısından İncelenmesi

J. A. DOOLEY Liminal Criticism and Hedda Gabler

Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat