Metin Özaslan: Anadolu Müziği Paneli Üzerine
Okan Murat Öztürk: Anadolo Yerel Müziklerinde Geleneksel İcranın Vazgeçilmez Unsurlarından Biri Olarak “Tavır” Kavramı Üzerine
Özay Önal: Bağlamada Standardizasyon
Vatan Özgül: Bağlamada Standartlaşma ve Yapılması Gereken Çalışmalar
Cenk Güray: Solo Enstrümanlaşma Sürecinde Bağlama
İsmail Işık: Anadolu Halk Müziğinde Arayışlar
Ali Fuat Aydın: Geleneksel Türk Halk Müziğinde Derleme Teknikleri
Mehmet Semiz: Bağlamada Tavırlar ve Önemi
Abdurrahman Tarikçi: Anadolu Müziğinde Koro Denemeleri ve Öğretim Metodlarının Uygulanması
Veysel Aydın: Genel Anlamda, Çağdaş Koro Eğitimi ve Yönetimi
İlay Çelik: ODTÜ - THBT'nin Halk Müziğine Bugünkü Bakışı
Cenk Güray: Sayıklamalar
Ali Fuat Aydın: Aydın Kadıoğlu Zeybeği
Kitaplık
Mesut Yılmaz: Folklor / Teori ve Tarih
Kaset
Mert Özmen: Hicaz Dolap
Sertaç Işık: Sözümüz Aşka Dair
Metin Özaslan: Anadolu Müziği Paneli Üzerine
Okan Murat Öztürk: Anadolo Yerel Müziklerinde Geleneksel İcranın Vazgeçilmez Unsurlarından Biri Olarak “Tavır” Kavramı Üzerine
Özay Önal: Bağlamada Standardizasyon
Vatan Özgül: Bağlamada Standartlaşma ve Yapılması Gereken Çalışmalar
Cenk Güray: Solo Enstrümanlaşma Sürecinde Bağlama
İsmail Işık: Anadolu Halk Müziğinde Arayışlar
Ali Fuat Aydın: Geleneksel Türk Halk Müziğinde Derleme Teknikleri
Mehmet Semiz: Bağlamada Tavırlar ve Önemi
Abdurrahman Tarikçi: Anadolu Müziğinde Koro Denemeleri ve Öğretim Metodlarının Uygulanması
Veysel Aydın: Genel Anlamda, Çağdaş Koro Eğitimi ve Yönetimi
İlay Çelik: ODTÜ - THBT'nin Halk Müziğine Bugünkü Bakışı
Cenk Güray: Sayıklamalar
Ali Fuat Aydın: Aydın Kadıoğlu Zeybeği
Kitaplık
Mesut Yılmaz: Folklor / Teori ve Tarih
Kaset
Mert Özmen: Hicaz Dolap
Sertaç Işık: Sözümüz Aşka Dair