Gerçekten Adler, insanı olduğu gibi kendisinin ve başkalarının karşısına çıkardı, insanda var olmıyanın yarattığı varın yokluğunu belirtti. İnsanın varlığında yer alan herşeyin sürekli olarak ereklilik, üstünlük amacına yöneldiğini gösterdi, insanın, ereklilik, üstünlük amacına yaklaşma olanakları ile yaşama gücü, hayat anlayışı arasında bir münasebet bulunduğunu meydana çıkardı. İnsanın varlığında yer alan her şeyin ereklilik, üstünlük amacına yöneldiğini, insanın bütün davranışlarının bu amaçla ilgili bulunduklarını meydana çıkardı. Kısacası, insanın gerçek kimliğini kendisine tanıttı. (Arka kapak)
Gerçekten Adler, insanı olduğu gibi kendisinin ve başkalarının karşısına çıkardı, insanda var olmıyanın yarattığı varın yokluğunu belirtti. İnsanın varlığında yer alan herşeyin sürekli olarak ereklilik, üstünlük amacına yöneldiğini gösterdi, insanın, ereklilik, üstünlük amacına yaklaşma olanakları ile yaşama gücü, hayat anlayışı arasında bir münasebet bulunduğunu meydana çıkardı. İnsanın varlığında yer alan her şeyin ereklilik, üstünlük amacına yöneldiğini, insanın bütün davranışlarının bu amaçla ilgili bulunduklarını meydana çıkardı. Kısacası, insanın gerçek kimliğini kendisine tanıttı. (Arka kapak)