#smrgKİTABEVİ İttihat ve Terakkiye Açık Mektuplar: Türkiye Nasıl Kurtarılabilir ve İzahlar - 2022
Kondisyon:
Yeni
Basıldığı Matbaa:
Metetksan Matbaacılık
Dizi Adı:
DBY: 015 / Araştırma-İnceleme: 5
ISBN-10:
6054635078
Kargoya Teslim Süresi:
3&6
Hazırlayan:
Ahmet Zeki İzgeör
Boyut:
15x21
Sayfa Sayısı:
336
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
3
Basım Tarihi:
2022
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
3. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
224,00
Taksitli fiyat:
9 x 27,38
Bu üründen 1 adet satın alınmıştır.
Siparişiniz 3&6 iş günü arasında kargoda
1199157671
543825
https://www.simurgkitabevi.com/ittihat-ve-terakkiye-acik-mektuplar-turkiye-nasil-kurtarilabilir-ve-izahlar-2022
İttihat ve Terakkiye Açık Mektuplar: Türkiye Nasıl Kurtarılabilir ve İzahlar - 2022 #smrgKİTABEVİ
224.00
Prens Sabahaddin, II. Meşrutiyet devrinde fikir ve aksiyon adamı olarak ön planda yer aldı. O, Osmanlı Devleti'nde radikal fikrî arayışların gündeme geldiği bir sırada İttihat ve Terakki Cemiyeti'nin jakoben tavırlarına maruz kalan ve bu tavırlara karşı çıkan bir Osmanlı aydını olarak tanındı, bilindi. Osmanlı toplumunun ihtiyaçlarına uygun olabilecek nitelikte bir reform programını geliştirmeye çalışan Prens Sabahaddin, fikir yönünden sosyal hayatta Özel Teşebbüs'ü, devlet yönetiminde ise Adem-i Merkeziyet fikrini benimsedi. Özel Teşebbüs düşüncesi onu, ilk Osmanlı liberallerinden biri durumuna getirdi. O'na göre Osmanlı toplumunun kurtuluşu Ferdiyetçiliğin geliştirilmesine bağlı idi. Bu sebeple, Osmanlı ülkesinde siyasî reformlardan önce, sosyal reformlara ihtiyaç vardı. Durkhaim Sosyolojisi'nin Ziya Gökalp tarafından İttihat ve Terakki Cemiyeti'nin fikir organı haline getirilmesi ve bu cemiyetin olumsuz yaklaşımları, O'nun büyük ölçüde ihmal edilmesine, hatta unutulmasına yol açtı.
Prens Sabahaddin, II. Meşrutiyet devrinde fikir ve aksiyon adamı olarak ön planda yer aldı. O, Osmanlı Devleti'nde radikal fikrî arayışların gündeme geldiği bir sırada İttihat ve Terakki Cemiyeti'nin jakoben tavırlarına maruz kalan ve bu tavırlara karşı çıkan bir Osmanlı aydını olarak tanındı, bilindi. Osmanlı toplumunun ihtiyaçlarına uygun olabilecek nitelikte bir reform programını geliştirmeye çalışan Prens Sabahaddin, fikir yönünden sosyal hayatta Özel Teşebbüs'ü, devlet yönetiminde ise Adem-i Merkeziyet fikrini benimsedi. Özel Teşebbüs düşüncesi onu, ilk Osmanlı liberallerinden biri durumuna getirdi. O'na göre Osmanlı toplumunun kurtuluşu Ferdiyetçiliğin geliştirilmesine bağlı idi. Bu sebeple, Osmanlı ülkesinde siyasî reformlardan önce, sosyal reformlara ihtiyaç vardı. Durkhaim Sosyolojisi'nin Ziya Gökalp tarafından İttihat ve Terakki Cemiyeti'nin fikir organı haline getirilmesi ve bu cemiyetin olumsuz yaklaşımları, O'nun büyük ölçüde ihmal edilmesine, hatta unutulmasına yol açtı.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224,00 | 224,00 |
2 | 116,48 | 232,96 |
3 | 79,15 | 237,44 |
6 | 40,32 | 241,92 |
9 | 27,38 | 246,40 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224,00 | 224,00 |
2 | 116,48 | 232,96 |
3 | 79,15 | 237,44 |
6 | 40,32 | 241,92 |
9 | 27,38 | 246,40 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224,00 | 224,00 |
2 | 116,48 | 232,96 |
3 | 79,15 | 237,44 |
6 | 40,32 | 241,92 |
9 | 27,38 | 246,40 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224,00 | 224,00 |
2 | 116,48 | 232,96 |
3 | 79,15 | 237,44 |
6 | 40,32 | 241,92 |
9 | 27,38 | 246,40 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224,00 | 224,00 |
2 | 116,48 | 232,96 |
3 | 79,15 | 237,44 |
6 | 40,32 | 241,92 |
9 | 27,38 | 246,40 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224,00 | 224,00 |
2 | 116,48 | 232,96 |
3 | 79,15 | 237,44 |
6 | 40,32 | 241,92 |
9 | 27,38 | 246,40 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 224,00 | 224,00 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.