#smrgKİTABEVİ Kabus Gibi: Sovyetler Birliği'nden Sonra Yedi Yıl - 2024
Editör:
Kondisyon:
Yeni
Sunuş / Önsöz / Sonsöz / Giriş:
Basıldığı Matbaa:
Dizi Adı:
Yaşantı
ISBN-10:
6256058064
Kargoya Teslim Süresi:
3&6
Hazırlayan:
Cilt:
Amerikan Cilt
Boyut:
14x21
Sayfa Sayısı:
332
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2024
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
194,35
Taksitli fiyat:
9 x 23,75
Siparişiniz 3&6 iş günü arasında kargoda
1199230162
617077
https://www.simurgkitabevi.com/kabus-gibi-sovyetler-birliginden-sonra-yedi-yil-2024
Kabus Gibi: Sovyetler Birliği'nden Sonra Yedi Yıl - 2024 #smrgKİTABEVİ
194.35
“Mekân hapis olunca zaman da mahpus oluyordu...”
“Saniyeler akmayınca da hiç düşünemez oldum. Böylece düşünemeyen insanların zamanda kaybolmuş oldukları hükmüne vardım.”
* * *
Dünyanın en eski ve en saygın sinema okulu VGİK'ten mezun olduktan sonra Türkiye'ye dönmek ister genç ve hevesli film yönetmeni. Ancak ustası endişelidir; onu Francis Ford Coppola'nın yanına göndermeyi önerir, böylelikle yıllardır hayalini kurduğu senaryosunu Amerika'da çekebilecektir. O ise ülkesini seçer.
Ustasının korktuğu başına gelir. Ne de olsa Türkiye'de o bir kızıldır. Üstelik komünist bir ülkede eğitim görmüştür ve Türkiye'nin bu ülkeyle bir eğitim anlaşması olmadığından film yönetmenliği niteliği de şüphelidir. Daha çok askeri eğitim aldığı varsayılır ve iyi yetiştirilmiş bir KGB subayı olarak kurgulanır. Tabii bir de iyi derecede Rusça, Arapça konuşabilmesi gerçeği vardır. Böyle olunca da konuşturulmalı, itiraf etmesi sağlanmalıdır, doğal olarak “bilimsel yöntem”lerle…
Askerde “sakıncalı piyade”dir, sivilde her daim kuşkulanılan vatandaş. Kimlik verilmez, pasaport talep dahi edilemez. Polis takiptedir. Yurtdışına kaçamaz, intihar bile edemez…
Sovyetler Birliği'nde geçen yedi yıldan sonra döndüğü Türkiye de değişmiştir. Askeri darbe olmuş, toplumsal yapının üzerinden silindir gibi geçmiştir; değerler sistemi liberalizm sosuna bulanmış, kültürel doku yozlaşmıştır.
Yaşamını sinemaya adamak isteyen okullu yönetmenin şansı da yaver gitmez. Çok sonra yine bir okul aracılığıyla adım attığı Türkiye sinema pazarı aldığı eğitimin niteliğinden fersah fersah uzaktadır.
Ezel Akay ona “Hayatının en kötü günü benimle tanıştığın gündü” derken haklıdır ama “en kötü”ler öyle çoktur ki.
Sovyetler Birliği'nde sinema eğitimi alıp Türkiye'de sinema yönetmenliği yapmak bir yaşamın özeti olamaz ama her iki dünyayı da bir hayli anlatır.
“Saniyeler akmayınca da hiç düşünemez oldum. Böylece düşünemeyen insanların zamanda kaybolmuş oldukları hükmüne vardım.”
* * *
Dünyanın en eski ve en saygın sinema okulu VGİK'ten mezun olduktan sonra Türkiye'ye dönmek ister genç ve hevesli film yönetmeni. Ancak ustası endişelidir; onu Francis Ford Coppola'nın yanına göndermeyi önerir, böylelikle yıllardır hayalini kurduğu senaryosunu Amerika'da çekebilecektir. O ise ülkesini seçer.
Ustasının korktuğu başına gelir. Ne de olsa Türkiye'de o bir kızıldır. Üstelik komünist bir ülkede eğitim görmüştür ve Türkiye'nin bu ülkeyle bir eğitim anlaşması olmadığından film yönetmenliği niteliği de şüphelidir. Daha çok askeri eğitim aldığı varsayılır ve iyi yetiştirilmiş bir KGB subayı olarak kurgulanır. Tabii bir de iyi derecede Rusça, Arapça konuşabilmesi gerçeği vardır. Böyle olunca da konuşturulmalı, itiraf etmesi sağlanmalıdır, doğal olarak “bilimsel yöntem”lerle…
Askerde “sakıncalı piyade”dir, sivilde her daim kuşkulanılan vatandaş. Kimlik verilmez, pasaport talep dahi edilemez. Polis takiptedir. Yurtdışına kaçamaz, intihar bile edemez…
Sovyetler Birliği'nde geçen yedi yıldan sonra döndüğü Türkiye de değişmiştir. Askeri darbe olmuş, toplumsal yapının üzerinden silindir gibi geçmiştir; değerler sistemi liberalizm sosuna bulanmış, kültürel doku yozlaşmıştır.
Yaşamını sinemaya adamak isteyen okullu yönetmenin şansı da yaver gitmez. Çok sonra yine bir okul aracılığıyla adım attığı Türkiye sinema pazarı aldığı eğitimin niteliğinden fersah fersah uzaktadır.
Ezel Akay ona “Hayatının en kötü günü benimle tanıştığın gündü” derken haklıdır ama “en kötü”ler öyle çoktur ki.
Sovyetler Birliği'nde sinema eğitimi alıp Türkiye'de sinema yönetmenliği yapmak bir yaşamın özeti olamaz ama her iki dünyayı da bir hayli anlatır.
“Mekân hapis olunca zaman da mahpus oluyordu...”
“Saniyeler akmayınca da hiç düşünemez oldum. Böylece düşünemeyen insanların zamanda kaybolmuş oldukları hükmüne vardım.”
* * *
Dünyanın en eski ve en saygın sinema okulu VGİK'ten mezun olduktan sonra Türkiye'ye dönmek ister genç ve hevesli film yönetmeni. Ancak ustası endişelidir; onu Francis Ford Coppola'nın yanına göndermeyi önerir, böylelikle yıllardır hayalini kurduğu senaryosunu Amerika'da çekebilecektir. O ise ülkesini seçer.
Ustasının korktuğu başına gelir. Ne de olsa Türkiye'de o bir kızıldır. Üstelik komünist bir ülkede eğitim görmüştür ve Türkiye'nin bu ülkeyle bir eğitim anlaşması olmadığından film yönetmenliği niteliği de şüphelidir. Daha çok askeri eğitim aldığı varsayılır ve iyi yetiştirilmiş bir KGB subayı olarak kurgulanır. Tabii bir de iyi derecede Rusça, Arapça konuşabilmesi gerçeği vardır. Böyle olunca da konuşturulmalı, itiraf etmesi sağlanmalıdır, doğal olarak “bilimsel yöntem”lerle…
Askerde “sakıncalı piyade”dir, sivilde her daim kuşkulanılan vatandaş. Kimlik verilmez, pasaport talep dahi edilemez. Polis takiptedir. Yurtdışına kaçamaz, intihar bile edemez…
Sovyetler Birliği'nde geçen yedi yıldan sonra döndüğü Türkiye de değişmiştir. Askeri darbe olmuş, toplumsal yapının üzerinden silindir gibi geçmiştir; değerler sistemi liberalizm sosuna bulanmış, kültürel doku yozlaşmıştır.
Yaşamını sinemaya adamak isteyen okullu yönetmenin şansı da yaver gitmez. Çok sonra yine bir okul aracılığıyla adım attığı Türkiye sinema pazarı aldığı eğitimin niteliğinden fersah fersah uzaktadır.
Ezel Akay ona “Hayatının en kötü günü benimle tanıştığın gündü” derken haklıdır ama “en kötü”ler öyle çoktur ki.
Sovyetler Birliği'nde sinema eğitimi alıp Türkiye'de sinema yönetmenliği yapmak bir yaşamın özeti olamaz ama her iki dünyayı da bir hayli anlatır.
“Saniyeler akmayınca da hiç düşünemez oldum. Böylece düşünemeyen insanların zamanda kaybolmuş oldukları hükmüne vardım.”
* * *
Dünyanın en eski ve en saygın sinema okulu VGİK'ten mezun olduktan sonra Türkiye'ye dönmek ister genç ve hevesli film yönetmeni. Ancak ustası endişelidir; onu Francis Ford Coppola'nın yanına göndermeyi önerir, böylelikle yıllardır hayalini kurduğu senaryosunu Amerika'da çekebilecektir. O ise ülkesini seçer.
Ustasının korktuğu başına gelir. Ne de olsa Türkiye'de o bir kızıldır. Üstelik komünist bir ülkede eğitim görmüştür ve Türkiye'nin bu ülkeyle bir eğitim anlaşması olmadığından film yönetmenliği niteliği de şüphelidir. Daha çok askeri eğitim aldığı varsayılır ve iyi yetiştirilmiş bir KGB subayı olarak kurgulanır. Tabii bir de iyi derecede Rusça, Arapça konuşabilmesi gerçeği vardır. Böyle olunca da konuşturulmalı, itiraf etmesi sağlanmalıdır, doğal olarak “bilimsel yöntem”lerle…
Askerde “sakıncalı piyade”dir, sivilde her daim kuşkulanılan vatandaş. Kimlik verilmez, pasaport talep dahi edilemez. Polis takiptedir. Yurtdışına kaçamaz, intihar bile edemez…
Sovyetler Birliği'nde geçen yedi yıldan sonra döndüğü Türkiye de değişmiştir. Askeri darbe olmuş, toplumsal yapının üzerinden silindir gibi geçmiştir; değerler sistemi liberalizm sosuna bulanmış, kültürel doku yozlaşmıştır.
Yaşamını sinemaya adamak isteyen okullu yönetmenin şansı da yaver gitmez. Çok sonra yine bir okul aracılığıyla adım attığı Türkiye sinema pazarı aldığı eğitimin niteliğinden fersah fersah uzaktadır.
Ezel Akay ona “Hayatının en kötü günü benimle tanıştığın gündü” derken haklıdır ama “en kötü”ler öyle çoktur ki.
Sovyetler Birliği'nde sinema eğitimi alıp Türkiye'de sinema yönetmenliği yapmak bir yaşamın özeti olamaz ama her iki dünyayı da bir hayli anlatır.
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 194,35 | 194,35 |
2 | 101,06 | 202,12 |
3 | 68,67 | 206,01 |
6 | 34,98 | 209,90 |
9 | 23,75 | 213,79 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 194,35 | 194,35 |
2 | 101,06 | 202,12 |
3 | 68,67 | 206,01 |
6 | 34,98 | 209,90 |
9 | 23,75 | 213,79 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 194,35 | 194,35 |
2 | 101,06 | 202,12 |
3 | 68,67 | 206,01 |
6 | 34,98 | 209,90 |
9 | 23,75 | 213,79 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 194,35 | 194,35 |
2 | 101,06 | 202,12 |
3 | 68,67 | 206,01 |
6 | 34,98 | 209,90 |
9 | 23,75 | 213,79 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 194,35 | 194,35 |
2 | 101,06 | 202,12 |
3 | 68,67 | 206,01 |
6 | 34,98 | 209,90 |
9 | 23,75 | 213,79 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 194,35 | 194,35 |
2 | 101,06 | 202,12 |
3 | 68,67 | 206,01 |
6 | 34,98 | 209,90 |
9 | 23,75 | 213,79 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 194,35 | 194,35 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.