Hakan Kalkan'ın şiirindeki hareket bir yanıyla müziksel, bir yanıyla da görseldir. Kalkan, insan manzaralarını, insani durumları dışardan seyretmez; kendi de bu durumların birer parçasıdır. Okuyucu da sürekli uyarır ve o halin içine çeker. - İbrahim Aladağ
Şiiri "hakka karşı mesuliyet" ve "haksızlığa uğrayanla hemhal olma" ekseninde doğup genişliyor. Bir tür ilm-i hal. Garipler, zayıflar, ıssızlar, yolda kalmışlar, yetimler, zulme uğramışlar şiirinin hem ahlaki referansları hem estetik evreninin yapı taşları. - Muhammed Sarı
Hakan Kalkan'ın şiirindeki hareket bir yanıyla müziksel, bir yanıyla da görseldir. Kalkan, insan manzaralarını, insani durumları dışardan seyretmez; kendi de bu durumların birer parçasıdır. Okuyucu da sürekli uyarır ve o halin içine çeker. - İbrahim Aladağ
Şiiri "hakka karşı mesuliyet" ve "haksızlığa uğrayanla hemhal olma" ekseninde doğup genişliyor. Bir tür ilm-i hal. Garipler, zayıflar, ıssızlar, yolda kalmışlar, yetimler, zulme uğramışlar şiirinin hem ahlaki referansları hem estetik evreninin yapı taşları. - Muhammed Sarı