#smrgKİTABEVİ Niceliğin Egemenliği ve Âhirzaman Alâmetleri - 2022
Editör:
Hamdi Akyol
Kapak Tasarım:
Adnan Elmasoğlu
Kondisyon:
Yeni
Sunuş / Önsöz / Sonsöz / Giriş:
Recep Alpyağıl
Basıldığı Matbaa:
Dizi Adı:
ISBN-10:
6258096026
Kargoya Teslim Süresi:
3&6
Boyut:
13x19
Sayfa Sayısı:
416 s.
Basım Yeri:
İstanbul
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2022
Çeviren:
Halit Bağmancı
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
150,75
Taksitli fiyat:
9 x 18,43
Siparişiniz 3&6 iş günü arasında kargoda
1199067656
453580
https://www.simurgkitabevi.com/niceligin-egemenligi-ve-ahirzaman-alametleri-2022
Niceliğin Egemenliği ve Âhirzaman Alâmetleri - 2022 #smrgKİTABEVİ
150.75
René Guénon…
20. yüzyılın en esaslı, sarsıcı, açık medeniyet ve zihniyet eleştirilerini kaleme alan Fransız asıllı Müslüman düşünür
Niceliğin Egemenliği ve Âhirzaman Alâmetleri (1945), R. Guénon külliyâtının magnum opusudur. Eserde oldukça derinlikli ve bütünlüklü bir zaman zaman felsefesi müşahede edilir. Bütün ko
zmosun nitelik kutbundan nicelik kutbuna doğru sürüklendiği bir hareket. Guénon okurlarının gayet iyi bildiği üzere, onun eserlerinin başlığı, metnin ana mesajını doğrudan sunar. Bu açıdan, elinizdeki kitabın esas vurgusu, modern çağın en bariz özelliğinin niceliğin egemen olmasınadır. Bu, hâlihazırdaki çağın arazî değil, zâtî bir vasfıdır. Tabiatıyla Batı'nın hükümranlığı ‘niceliğin hükümdarlığı'nın terennümünden başka bir şey değildir.
Öte yandan Niceliğin Egemenliği, Guénonyen anlamda geleneği açık-seçik olarak görmek açısından da özel bir önemi haiz: “Gelenek ve Gelenekçilik” adlı bölüm tam olarak bunu ifa ediyor. Burada, açık bir şekilde geleneğin ne olduğu anlatılırken, seçik bir şekilde de onun “gelenek” adı altındaki tahrif edilmiş hallerinden nasıl farklılaştığı ortaya konuyor.
Niceliğin egemen olduğu bu çağın bir başka alâmet-i fârikası da her şeyi tahrif etmektir. Bu öyle bir zihnî karmaşa ortaya çıkarmıştır ki birbirinin alenen zıddı olan kelimelerin yan yana gelmesine bir tepki bile verilememektedir.
“Niceliğin Egemenliği”, “nitelikli” bir tercüme ile hak ettiği yerde artık...
20. yüzyılın en esaslı, sarsıcı, açık medeniyet ve zihniyet eleştirilerini kaleme alan Fransız asıllı Müslüman düşünür
Niceliğin Egemenliği ve Âhirzaman Alâmetleri (1945), R. Guénon külliyâtının magnum opusudur. Eserde oldukça derinlikli ve bütünlüklü bir zaman zaman felsefesi müşahede edilir. Bütün ko
zmosun nitelik kutbundan nicelik kutbuna doğru sürüklendiği bir hareket. Guénon okurlarının gayet iyi bildiği üzere, onun eserlerinin başlığı, metnin ana mesajını doğrudan sunar. Bu açıdan, elinizdeki kitabın esas vurgusu, modern çağın en bariz özelliğinin niceliğin egemen olmasınadır. Bu, hâlihazırdaki çağın arazî değil, zâtî bir vasfıdır. Tabiatıyla Batı'nın hükümranlığı ‘niceliğin hükümdarlığı'nın terennümünden başka bir şey değildir.
Öte yandan Niceliğin Egemenliği, Guénonyen anlamda geleneği açık-seçik olarak görmek açısından da özel bir önemi haiz: “Gelenek ve Gelenekçilik” adlı bölüm tam olarak bunu ifa ediyor. Burada, açık bir şekilde geleneğin ne olduğu anlatılırken, seçik bir şekilde de onun “gelenek” adı altındaki tahrif edilmiş hallerinden nasıl farklılaştığı ortaya konuyor.
Niceliğin egemen olduğu bu çağın bir başka alâmet-i fârikası da her şeyi tahrif etmektir. Bu öyle bir zihnî karmaşa ortaya çıkarmıştır ki birbirinin alenen zıddı olan kelimelerin yan yana gelmesine bir tepki bile verilememektedir.
“Niceliğin Egemenliği”, “nitelikli” bir tercüme ile hak ettiği yerde artık...
René Guénon…
20. yüzyılın en esaslı, sarsıcı, açık medeniyet ve zihniyet eleştirilerini kaleme alan Fransız asıllı Müslüman düşünür
Niceliğin Egemenliği ve Âhirzaman Alâmetleri (1945), R. Guénon külliyâtının magnum opusudur. Eserde oldukça derinlikli ve bütünlüklü bir zaman zaman felsefesi müşahede edilir. Bütün ko
zmosun nitelik kutbundan nicelik kutbuna doğru sürüklendiği bir hareket. Guénon okurlarının gayet iyi bildiği üzere, onun eserlerinin başlığı, metnin ana mesajını doğrudan sunar. Bu açıdan, elinizdeki kitabın esas vurgusu, modern çağın en bariz özelliğinin niceliğin egemen olmasınadır. Bu, hâlihazırdaki çağın arazî değil, zâtî bir vasfıdır. Tabiatıyla Batı'nın hükümranlığı ‘niceliğin hükümdarlığı'nın terennümünden başka bir şey değildir.
Öte yandan Niceliğin Egemenliği, Guénonyen anlamda geleneği açık-seçik olarak görmek açısından da özel bir önemi haiz: “Gelenek ve Gelenekçilik” adlı bölüm tam olarak bunu ifa ediyor. Burada, açık bir şekilde geleneğin ne olduğu anlatılırken, seçik bir şekilde de onun “gelenek” adı altındaki tahrif edilmiş hallerinden nasıl farklılaştığı ortaya konuyor.
Niceliğin egemen olduğu bu çağın bir başka alâmet-i fârikası da her şeyi tahrif etmektir. Bu öyle bir zihnî karmaşa ortaya çıkarmıştır ki birbirinin alenen zıddı olan kelimelerin yan yana gelmesine bir tepki bile verilememektedir.
“Niceliğin Egemenliği”, “nitelikli” bir tercüme ile hak ettiği yerde artık...
20. yüzyılın en esaslı, sarsıcı, açık medeniyet ve zihniyet eleştirilerini kaleme alan Fransız asıllı Müslüman düşünür
Niceliğin Egemenliği ve Âhirzaman Alâmetleri (1945), R. Guénon külliyâtının magnum opusudur. Eserde oldukça derinlikli ve bütünlüklü bir zaman zaman felsefesi müşahede edilir. Bütün ko
zmosun nitelik kutbundan nicelik kutbuna doğru sürüklendiği bir hareket. Guénon okurlarının gayet iyi bildiği üzere, onun eserlerinin başlığı, metnin ana mesajını doğrudan sunar. Bu açıdan, elinizdeki kitabın esas vurgusu, modern çağın en bariz özelliğinin niceliğin egemen olmasınadır. Bu, hâlihazırdaki çağın arazî değil, zâtî bir vasfıdır. Tabiatıyla Batı'nın hükümranlığı ‘niceliğin hükümdarlığı'nın terennümünden başka bir şey değildir.
Öte yandan Niceliğin Egemenliği, Guénonyen anlamda geleneği açık-seçik olarak görmek açısından da özel bir önemi haiz: “Gelenek ve Gelenekçilik” adlı bölüm tam olarak bunu ifa ediyor. Burada, açık bir şekilde geleneğin ne olduğu anlatılırken, seçik bir şekilde de onun “gelenek” adı altındaki tahrif edilmiş hallerinden nasıl farklılaştığı ortaya konuyor.
Niceliğin egemen olduğu bu çağın bir başka alâmet-i fârikası da her şeyi tahrif etmektir. Bu öyle bir zihnî karmaşa ortaya çıkarmıştır ki birbirinin alenen zıddı olan kelimelerin yan yana gelmesine bir tepki bile verilememektedir.
“Niceliğin Egemenliği”, “nitelikli” bir tercüme ile hak ettiği yerde artık...
Axess Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150,75 | 150,75 |
2 | 78,39 | 156,78 |
3 | 53,27 | 159,80 |
6 | 27,14 | 162,81 |
9 | 18,43 | 165,83 |
QNB Finansbank Kartları
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150,75 | 150,75 |
2 | 78,39 | 156,78 |
3 | 53,27 | 159,80 |
6 | 27,14 | 162,81 |
9 | 18,43 | 165,83 |
Bonus Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150,75 | 150,75 |
2 | 78,39 | 156,78 |
3 | 53,27 | 159,80 |
6 | 27,14 | 162,81 |
9 | 18,43 | 165,83 |
Paraf Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150,75 | 150,75 |
2 | 78,39 | 156,78 |
3 | 53,27 | 159,80 |
6 | 27,14 | 162,81 |
9 | 18,43 | 165,83 |
Maximum Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150,75 | 150,75 |
2 | 78,39 | 156,78 |
3 | 53,27 | 159,80 |
6 | 27,14 | 162,81 |
9 | 18,43 | 165,83 |
World Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150,75 | 150,75 |
2 | 78,39 | 156,78 |
3 | 53,27 | 159,80 |
6 | 27,14 | 162,81 |
9 | 18,43 | 165,83 |
Diğer Kartlar
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 150,75 | 150,75 |
2 | - | - |
3 | - | - |
6 | - | - |
9 | - | - |
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.