#smrgKİTABEVİ Oyunların Dijital Hali 2 - 2023
Dijital Oyun ise görsel, işitsel ve teknik altyapıya dayanan çeşitli mekanik, kozmetik ve tasarım unsurlarını barındırıdan ‘eğlence metinleri' olarak tanımlanabilir. “Oyunların Dijital Hali” serisinin ikinci kitabı bir çok disiplin ve farklı yaklaşımla ele alınan oyun çalışmalarına katkı sağlama amacı gütse de kitap akademik yazının yanı sıra çocukluğumuzun ve günümüzün izlerini de taşımaktadır. Yeni birçok dinamiğin dijital oyunlara, oynanış biçimlerine ve oyun endüstrisine sirayet etmesi bu alanda daha fazla çalışma yapılmasını mecburi kılmaktadır.
F. Schiller'e atıfla “insan ancak oyun oynadığı zaman tam anlamıyla insandır”.
Her daim oyunla yaşamanız dileğiyle…
Dijital Oyun ise görsel, işitsel ve teknik altyapıya dayanan çeşitli mekanik, kozmetik ve tasarım unsurlarını barındırıdan ‘eğlence metinleri' olarak tanımlanabilir. “Oyunların Dijital Hali” serisinin ikinci kitabı bir çok disiplin ve farklı yaklaşımla ele alınan oyun çalışmalarına katkı sağlama amacı gütse de kitap akademik yazının yanı sıra çocukluğumuzun ve günümüzün izlerini de taşımaktadır. Yeni birçok dinamiğin dijital oyunlara, oynanış biçimlerine ve oyun endüstrisine sirayet etmesi bu alanda daha fazla çalışma yapılmasını mecburi kılmaktadır.
F. Schiller'e atıfla “insan ancak oyun oynadığı zaman tam anlamıyla insandır”.
Her daim oyunla yaşamanız dileğiyle…