Piyano eserinde "4 Sesli Koro ve Piyano için On Halk Türküsü" nün yazısına sadık kalınmış, böylece ortaya 4 partili polifonik bir piyano eseri çıkmıştır. Türkülerin ana melodisi bu partilerin arasında gizemli bir biçimde gezinir. Korodaki her sesin piyanoya eksiksiz yansıtılmış olması, yorumcuya piyano yazısını zorlayan bir yolculuk sunar. Bu çetrefil yazıya rağmen, eser dinlenildiğinde sanki korodan uyarlanmış değil de, baştan piyano için yazılmış izlenimini verir.
Piyano için On Halk Türküsü'nün tamamı, 14 Kasım1973'te beş tanesi Vedat Kosal, diğer yarısı ise Seher Tanrıyar tarafından "Cemal Reşit Rey'in 50. Sanat Yılını Kutlama Konseri"nde seslendirilmiştir. -Prof. Seher Tanrıyar-, MSGSÜ Devlet Konservatuvarı Öğretim Üyesi
Piyano eserinde "4 Sesli Koro ve Piyano için On Halk Türküsü" nün yazısına sadık kalınmış, böylece ortaya 4 partili polifonik bir piyano eseri çıkmıştır. Türkülerin ana melodisi bu partilerin arasında gizemli bir biçimde gezinir. Korodaki her sesin piyanoya eksiksiz yansıtılmış olması, yorumcuya piyano yazısını zorlayan bir yolculuk sunar. Bu çetrefil yazıya rağmen, eser dinlenildiğinde sanki korodan uyarlanmış değil de, baştan piyano için yazılmış izlenimini verir.
Piyano için On Halk Türküsü'nün tamamı, 14 Kasım1973'te beş tanesi Vedat Kosal, diğer yarısı ise Seher Tanrıyar tarafından "Cemal Reşit Rey'in 50. Sanat Yılını Kutlama Konseri"nde seslendirilmiştir. -Prof. Seher Tanrıyar-, MSGSÜ Devlet Konservatuvarı Öğretim Üyesi