Objenin bu yeniden yeniden objeleştirilmesi sırasında resimsel dilin, yani sanatın kendisinin sorunsal edilip, analitik yaklaşımla çözümlenmesi sanatçının kaygısıdır. Bu kaygının biri plastik, diğeri felsefi olmak üzere iki yüzü vardır.
Resimlerinde “hakikat anı”nı yakalamaya çalışan bir yüzey ayrıştırması, bakan ile bakılan arasındaki gerilimkavga ve bunun sonucu olarak da devrinimi ve durallığı aynı anda kurcalayan bir “açılma” duygusu dikkat çeker
filiz özdem (Arka Kapaktan)
Objenin bu yeniden yeniden objeleştirilmesi sırasında resimsel dilin, yani sanatın kendisinin sorunsal edilip, analitik yaklaşımla çözümlenmesi sanatçının kaygısıdır. Bu kaygının biri plastik, diğeri felsefi olmak üzere iki yüzü vardır.
Resimlerinde “hakikat anı”nı yakalamaya çalışan bir yüzey ayrıştırması, bakan ile bakılan arasındaki gerilimkavga ve bunun sonucu olarak da devrinimi ve durallığı aynı anda kurcalayan bir “açılma” duygusu dikkat çeker
filiz özdem (Arka Kapaktan)