#smrgKİTABEVİ Sesin Rengi: Oruç Aruoba Şiiri - 2023
Editör:
Kondisyon:
Yeni
Sunuş / Önsöz / Sonsöz / Giriş:
Basıldığı Matbaa:
Dizi Adı:
ISBN-10:
6256822917
Kargoya Teslim Süresi:
3&6
Hazırlayan:
Cilt:
Amerikan Cilt
Boyut:
16x24
Sayfa Sayısı:
170
Basım Yeri:
Çanakkale
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2023
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
126,00
Havale/EFT ile:
122,22
Siparişiniz 3&6 iş günü arasında kargoda
1199218334
604955
https://www.simurgkitabevi.com/sesin-rengi-oruc-aruoba-siiri-2023
Sesin Rengi: Oruç Aruoba Şiiri - 2023 #smrgKİTABEVİ
126.00
Tanımlanması en zor edebî tür belki de şiirdir. Tanımı dahi zorluk içerirken anlaşılması elbette güç olacaktır. Şiirin okurunda uyandırdığı his ve anlam, bu nedenle farklılık gösterebilir. Şiiri, diğer türlere göre yorumlanması güç kılan da bu farklılıklarıdır. Farklılık dediğimiz elbette şiirin hususiyetleridir. Şiir bir yandan belli bir form vaat ederken bir yandan bütün formları ihlal eden bir yapıya sahiptir. Sesin ve anlamın kullanımı, biçimin farklılıkları her şiir için ayrılık gösterebilir.
Oruç Aruoba (1948-2020) şiiri de belli bir tanıma ve sabit bir forma sahip değildir. Akademisyen, felsefeci ve çevirmen olarak bilinen Aruoba, yazma biçimi ve söyledikleriyle aynı zamanda özgün bir şairdir de. Ol/an (1994), Kesik Esin/tiler (1994), Geç Gelen Ağıtlar (1994), Sayıklamalar (1994), Ne ki Hiç (1997), Doğançay'ın Çınarları (2004) ve Meşe Fısıltıları (2007) olmak üzere yedi adet şiir kitabıyla Aruoba, 1990 sonrası Türk şiirinde anılması gereken bir isimdir.
Oruç Aruoba (1948-2020) şiiri de belli bir tanıma ve sabit bir forma sahip değildir. Akademisyen, felsefeci ve çevirmen olarak bilinen Aruoba, yazma biçimi ve söyledikleriyle aynı zamanda özgün bir şairdir de. Ol/an (1994), Kesik Esin/tiler (1994), Geç Gelen Ağıtlar (1994), Sayıklamalar (1994), Ne ki Hiç (1997), Doğançay'ın Çınarları (2004) ve Meşe Fısıltıları (2007) olmak üzere yedi adet şiir kitabıyla Aruoba, 1990 sonrası Türk şiirinde anılması gereken bir isimdir.
Tanımlanması en zor edebî tür belki de şiirdir. Tanımı dahi zorluk içerirken anlaşılması elbette güç olacaktır. Şiirin okurunda uyandırdığı his ve anlam, bu nedenle farklılık gösterebilir. Şiiri, diğer türlere göre yorumlanması güç kılan da bu farklılıklarıdır. Farklılık dediğimiz elbette şiirin hususiyetleridir. Şiir bir yandan belli bir form vaat ederken bir yandan bütün formları ihlal eden bir yapıya sahiptir. Sesin ve anlamın kullanımı, biçimin farklılıkları her şiir için ayrılık gösterebilir.
Oruç Aruoba (1948-2020) şiiri de belli bir tanıma ve sabit bir forma sahip değildir. Akademisyen, felsefeci ve çevirmen olarak bilinen Aruoba, yazma biçimi ve söyledikleriyle aynı zamanda özgün bir şairdir de. Ol/an (1994), Kesik Esin/tiler (1994), Geç Gelen Ağıtlar (1994), Sayıklamalar (1994), Ne ki Hiç (1997), Doğançay'ın Çınarları (2004) ve Meşe Fısıltıları (2007) olmak üzere yedi adet şiir kitabıyla Aruoba, 1990 sonrası Türk şiirinde anılması gereken bir isimdir.
Oruç Aruoba (1948-2020) şiiri de belli bir tanıma ve sabit bir forma sahip değildir. Akademisyen, felsefeci ve çevirmen olarak bilinen Aruoba, yazma biçimi ve söyledikleriyle aynı zamanda özgün bir şairdir de. Ol/an (1994), Kesik Esin/tiler (1994), Geç Gelen Ağıtlar (1994), Sayıklamalar (1994), Ne ki Hiç (1997), Doğançay'ın Çınarları (2004) ve Meşe Fısıltıları (2007) olmak üzere yedi adet şiir kitabıyla Aruoba, 1990 sonrası Türk şiirinde anılması gereken bir isimdir.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.