Bireyin, özel olarak da şairin Seyr'i boyunca uğradığı ‘haller'i kayda alan Seyr'engiz ise, modern şiire ilişkin tartışmaların yörüngesinden kopmaksızın; Batı dillerindeki ‘image' kavramını hayal sözcüğüyle ikame ederek, yeni bir şiir ontolojisi öneriyor. Şiirin asl'ına ilişkin Cem' edici bir tasavvura açılan kitap, bir berzah olarak hayal ile rüyayı seyr'ederken; dilin hayale bağlandığı görsel boyutu sesle izleyip, ona üçüncü bir boyut ekliyor…”
Bireyin, özel olarak da şairin Seyr'i boyunca uğradığı ‘haller'i kayda alan Seyr'engiz ise, modern şiire ilişkin tartışmaların yörüngesinden kopmaksızın; Batı dillerindeki ‘image' kavramını hayal sözcüğüyle ikame ederek, yeni bir şiir ontolojisi öneriyor. Şiirin asl'ına ilişkin Cem' edici bir tasavvura açılan kitap, bir berzah olarak hayal ile rüyayı seyr'ederken; dilin hayale bağlandığı görsel boyutu sesle izleyip, ona üçüncü bir boyut ekliyor…”