Şiirleriyle
Metin Altıok
Volkan Şenkal
Süleyman Özcan
Sabahattin Umutlu
C. Hakkı Zariç
Semih Çelenk
Mutlucan Güvendir
Kubilay Hoşgör: Felsefe ve Sanatta Röprodüksiyon Çağının İzleri: Walter Benjamin
Salih Aydemir: Viral Akıntılar 2
Douglas Kellner: Baudrillard, Küreselleşme ve Terörizm
Semih Çelenk: Versace Marka Potur mu yoksa Sümerbank Pantolon mu?
Barış Akın: Maya Tutmayan Yontu
Gül Yaşargil: En İyi Kadın Oyuncu Ödülleri ve Canavar Kadın İmgesi Üzerine Bir Deneme
Muharrem Faiz: Rahimsiz Bir Dünyada Zebercet
Sabahattin Umutlu: Buz Dağının Ötesi
Cemil Perva: Birliktelik mi, Düşmanlık mı? Ya da Bir Ahlakın Anatomisi
Hüsamettin Çetinkaya: Etik-Politik Özne ya da Vicdanın Keşfi: J. J. Rousseau
Keith Ansell-Pearson: Efendi Ahlakı ve Köle Ahlakı: ‘Hayır ve Şerr'in ‘İyi ve Kötü'nün Kökenleri Üzerine
Reiner Schurmann: Kötülüğün Koşulları
Şiirleriyle
Metin Altıok
Volkan Şenkal
Süleyman Özcan
Sabahattin Umutlu
C. Hakkı Zariç
Semih Çelenk
Mutlucan Güvendir
Kubilay Hoşgör: Felsefe ve Sanatta Röprodüksiyon Çağının İzleri: Walter Benjamin
Salih Aydemir: Viral Akıntılar 2
Douglas Kellner: Baudrillard, Küreselleşme ve Terörizm
Semih Çelenk: Versace Marka Potur mu yoksa Sümerbank Pantolon mu?
Barış Akın: Maya Tutmayan Yontu
Gül Yaşargil: En İyi Kadın Oyuncu Ödülleri ve Canavar Kadın İmgesi Üzerine Bir Deneme
Muharrem Faiz: Rahimsiz Bir Dünyada Zebercet
Sabahattin Umutlu: Buz Dağının Ötesi
Cemil Perva: Birliktelik mi, Düşmanlık mı? Ya da Bir Ahlakın Anatomisi
Hüsamettin Çetinkaya: Etik-Politik Özne ya da Vicdanın Keşfi: J. J. Rousseau
Keith Ansell-Pearson: Efendi Ahlakı ve Köle Ahlakı: ‘Hayır ve Şerr'in ‘İyi ve Kötü'nün Kökenleri Üzerine
Reiner Schurmann: Kötülüğün Koşulları