#smrgDERGİ Tiyatro Dergisi - Festival Özel Sayısı - Dosya: Uluslararası İstanbul Tiyatro Festivali - Sayı: 4 Mayıs
Haberler
Barış, Dostluk ve Sanat
Brecht'e Tutunmak, Suya Tutunmak
Festivalden
“Kültürler Karşılıklı Birbirlerini Beslemişlerdir”
Türkiye'de Tartuffe - La Tartuffe ve Mürai: Zihni Küçümen
“Budalılık Zaman Bağlı Değil”: Zeynep Üskül
Übüleşmek
İdealist Öğretmenle Çağdaş Gençliğin Çatışması: Rengin Uz
Perestroyka İle Gelen Özgürlük: Rengün Uz
Üretimsiz İnsanların Bunalımı: Rengin Uz
Mizah Duygusunu Yitirmemiş Seyirciye Merhaba”: Özlem Öğüt
Festival Heyecan Verici Bir Olaya Dönüştürülmeli: Yılmaz Onay
ITI'nın 24. Dünya Kongresi İstanbul'da Yapılıyor: Dikna Erden
“Umuda Açılan Kapılar”: Seçkin Selvi
Bürokrasiden Çıkan İnsanlar: Zeynep Üskül
Nazım Üzerine: “Yolda Ölmek En İyisi”: Yılmaz Onay
Müfettiş'in Prova Notları: Işık Kasapoğlu
“Palto”dan Çıkan Gerçekçilik: Fikret İlkiz
“Sanatımızda Tekrar İnsana Dönüş”
Traji-Komiği Aradım: Kazım Akşar
“Açık Bırakılan Final ve Seyirciyi Düşünmeye Zorlamak”
Kişisel Özgürlük Mücadelesi: Günseli Önal
“Yazarın Görevi Yönlendirmek Değil Uyarmaktır: Musa Aydoğdu
Merhaba ve Buruk Ezgi: Ayşegül Yüksel
Usta Bir Sistem Eleştiricisi: Orhan Alkaya
1. Uluslararası Gençlik Tiyatro Festivali: Zeliha Berksoy
Kül Altındaki Kor “Burjuva Evliliğinin Anatomisi”
Haberler
Barış, Dostluk ve Sanat
Brecht'e Tutunmak, Suya Tutunmak
Festivalden
“Kültürler Karşılıklı Birbirlerini Beslemişlerdir”
Türkiye'de Tartuffe - La Tartuffe ve Mürai: Zihni Küçümen
“Budalılık Zaman Bağlı Değil”: Zeynep Üskül
Übüleşmek
İdealist Öğretmenle Çağdaş Gençliğin Çatışması: Rengin Uz
Perestroyka İle Gelen Özgürlük: Rengün Uz
Üretimsiz İnsanların Bunalımı: Rengin Uz
Mizah Duygusunu Yitirmemiş Seyirciye Merhaba”: Özlem Öğüt
Festival Heyecan Verici Bir Olaya Dönüştürülmeli: Yılmaz Onay
ITI'nın 24. Dünya Kongresi İstanbul'da Yapılıyor: Dikna Erden
“Umuda Açılan Kapılar”: Seçkin Selvi
Bürokrasiden Çıkan İnsanlar: Zeynep Üskül
Nazım Üzerine: “Yolda Ölmek En İyisi”: Yılmaz Onay
Müfettiş'in Prova Notları: Işık Kasapoğlu
“Palto”dan Çıkan Gerçekçilik: Fikret İlkiz
“Sanatımızda Tekrar İnsana Dönüş”
Traji-Komiği Aradım: Kazım Akşar
“Açık Bırakılan Final ve Seyirciyi Düşünmeye Zorlamak”
Kişisel Özgürlük Mücadelesi: Günseli Önal
“Yazarın Görevi Yönlendirmek Değil Uyarmaktır: Musa Aydoğdu
Merhaba ve Buruk Ezgi: Ayşegül Yüksel
Usta Bir Sistem Eleştiricisi: Orhan Alkaya
1. Uluslararası Gençlik Tiyatro Festivali: Zeliha Berksoy
Kül Altındaki Kor “Burjuva Evliliğinin Anatomisi”