#smrgKİTABEVİ Tunus'ta Osmanlı Mimari Eserleri -
5.2.2. Dayı Yusuf Camii
5.2.3. Hanefi Camii
5.2.4. Testûr Ulu Camii
5.2.5. Süleyman Ulu Camii
5.2.6. Binzert Ulu Camii
5.2.7. Hammuda Paşa Camii
5.2.8. Laz Mescidi
5.2.9. Ğâr'ul-Melh Ulu Camii
5.2.10. Bey Camii (Hanefi Camii)
5.2.12. Bardo Saray Camii
5.2.13. Hanefi Camii
5.2.14. Hacı Mustafa Hamza Camii
5.2.15. Dalioğlu Mescidi
5.2.16. Hammuda Paşa Mescidi
5.2.17. Sağir Say Mescidi
5.2.18. Hacı Süleyman Hamza Camii
5.2.19. Tarraz Mescidi
5.2.20. Katip Ali Camii
Yaklaşık üç asır Türk idaresinde kalan Tunus'ta yapılan birçok eser, -siyasi amaçların çok ötesinde- Osmanlının gittiği yerde adalet ve eşitliği temin etme düşüncesinin birer şahidi olarak hala ayaktadır ve halk tarafından kullanılmaktadır. Bu samimi düşünceli idareye dayanan ortak geçmişimiz, yıllardır süren kısıtlı propagandaya rağmen binlerce kilometre uzağımızdaki Tunus halkının bize yakınlık duymasının başlıca nedenidir.
5.2.2. Dayı Yusuf Camii
5.2.3. Hanefi Camii
5.2.4. Testûr Ulu Camii
5.2.5. Süleyman Ulu Camii
5.2.6. Binzert Ulu Camii
5.2.7. Hammuda Paşa Camii
5.2.8. Laz Mescidi
5.2.9. Ğâr'ul-Melh Ulu Camii
5.2.10. Bey Camii (Hanefi Camii)
5.2.12. Bardo Saray Camii
5.2.13. Hanefi Camii
5.2.14. Hacı Mustafa Hamza Camii
5.2.15. Dalioğlu Mescidi
5.2.16. Hammuda Paşa Mescidi
5.2.17. Sağir Say Mescidi
5.2.18. Hacı Süleyman Hamza Camii
5.2.19. Tarraz Mescidi
5.2.20. Katip Ali Camii
Yaklaşık üç asır Türk idaresinde kalan Tunus'ta yapılan birçok eser, -siyasi amaçların çok ötesinde- Osmanlının gittiği yerde adalet ve eşitliği temin etme düşüncesinin birer şahidi olarak hala ayaktadır ve halk tarafından kullanılmaktadır. Bu samimi düşünceli idareye dayanan ortak geçmişimiz, yıllardır süren kısıtlı propagandaya rağmen binlerce kilometre uzağımızdaki Tunus halkının bize yakınlık duymasının başlıca nedenidir.