#smrgKİTABEVİ Türk Film Araştırmalarında Yeni Yönelimler 2 - 2001
Önsöz: Deniz Derman
Sinemanın Aldığı Biçimler:
Türk Sineması'nda Formel Öğelerin Gelişimi ve Bugünü
Sinemamıza 16. yy.dan, ‘Kırmızı'nın Gözündek Bakarsak: Feride Çiçekoğlu
Halit Refiğ'in Sinemasında Matematik: Yasak Aş Üçgenleri: Deniz Derman
Sinemanın Anlattığı Hikayeler
Türk Sinemasında Hikaye
Yeniden Ama ‘Bize Göre' Yeniden Yapımlar/Çevrimler
Yeşilçam'ın Şeytan'ı Hollywood'un The Exorcist'ini Dövez: Sinema, Yeniden Çevrim, Din, Kültür vs.: Savaş Aslan
İntikam Meleği: Danimarka Prensi Hamlet'ten Zengin Kızı Hamlet'e: Melis Behlil
'Çevremizi Tanıyalım' Ama Hangi Açıdan?
Anlatısal Araçlar
İki Farklı Dönemde İki Farklı Anlatı: Üç Tekerlekli Bisiklet ve Masumiyet: Övgü Gökçe
'Genre”lar, Ama Hangileri?
Öyküsel ‘Genra'lar (Türkler)
Düşük Yapan Parodi: Kahpe Bizans: Selim Eyüboğlu
Tür8kiye'de Sinema ‘Film Noir' ya da Dışavurumcu İklimin İçinden Geçerken: Z. Tül Akbal Süalp
Önsöz: Deniz Derman
Sinemanın Aldığı Biçimler:
Türk Sineması'nda Formel Öğelerin Gelişimi ve Bugünü
Sinemamıza 16. yy.dan, ‘Kırmızı'nın Gözündek Bakarsak: Feride Çiçekoğlu
Halit Refiğ'in Sinemasında Matematik: Yasak Aş Üçgenleri: Deniz Derman
Sinemanın Anlattığı Hikayeler
Türk Sinemasında Hikaye
Yeniden Ama ‘Bize Göre' Yeniden Yapımlar/Çevrimler
Yeşilçam'ın Şeytan'ı Hollywood'un The Exorcist'ini Dövez: Sinema, Yeniden Çevrim, Din, Kültür vs.: Savaş Aslan
İntikam Meleği: Danimarka Prensi Hamlet'ten Zengin Kızı Hamlet'e: Melis Behlil
'Çevremizi Tanıyalım' Ama Hangi Açıdan?
Anlatısal Araçlar
İki Farklı Dönemde İki Farklı Anlatı: Üç Tekerlekli Bisiklet ve Masumiyet: Övgü Gökçe
'Genre”lar, Ama Hangileri?
Öyküsel ‘Genra'lar (Türkler)
Düşük Yapan Parodi: Kahpe Bizans: Selim Eyüboğlu
Tür8kiye'de Sinema ‘Film Noir' ya da Dışavurumcu İklimin İçinden Geçerken: Z. Tül Akbal Süalp