#smrgKİTABEVİ Zaman Üzerine Dört Ders - 2024
Editör:
Kondisyon:
Yeni
Sunuş / Önsöz / Sonsöz / Giriş:
Basıldığı Matbaa:
Dizi Adı:
ISBN-10:
6051367224
Kargoya Teslim Süresi:
3&6
Hazırlayan:
Cilt:
Amerikan Cilt
Boyut:
14x22
Sayfa Sayısı:
172
Basım Yeri:
Ankara
Baskı:
1
Basım Tarihi:
2024
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Enso
Dili:
Türkçe
Kategori:
indirimli
247,50
Havale/EFT ile:
240,08
Siparişiniz 3&6 iş günü arasında kargoda
1199228796
615691
https://www.simurgkitabevi.com/zaman-uzerine-dort-ders-2024
Zaman Üzerine Dört Ders - 2024 #smrgKİTABEVİ
247.50
Bu kitapta yer alan çalışmalar, genel anlamda zaman üzerine düşünmek ve felsefenin içinden bir disiplin olarak gün yüzüne çıkan zaman felsefesi alanını tanıtmak; özel anlamda ise zaman felsefesi alanına yeni özgün düşünceler kazandırmak amacıyla bir araya getirilmiştir.
İlk metin, zaman felsefesi alanına bir giriş niteliği taşımaktadır. Zamanın hem ontolojik hem de epistemolojik temellerini incelemeyi amaçlayan bu metin, “zamanın var olup olmadığı” ve “zamanın ne olabileceği” tartışmalarına odaklanmaktadır. İkinci metin, insanın zamanla olan ilişkisinden yola çıkarak insanın zaman deneyiminin fizyolojik ve psikolojik temellerini soruşturmaktadır. Üçüncü metin, Aristoteles'in zamanla ilgili düşüncelerini incelemektedir. Dördüncü çalışma ise zaman felsefesi alanına özellikle özgün bir katkı sağlamak amacıyla kaleme alınmıştır ve Aristoteles ve Martin Heidegger'in ontolojik temelli zaman soruşturmaları, zamanın amaçsal anlamda araçsallığı çerçevesinde irdelenmeye ve temellendirilmeye çalışılmıştır.
İlk metin, zaman felsefesi alanına bir giriş niteliği taşımaktadır. Zamanın hem ontolojik hem de epistemolojik temellerini incelemeyi amaçlayan bu metin, “zamanın var olup olmadığı” ve “zamanın ne olabileceği” tartışmalarına odaklanmaktadır. İkinci metin, insanın zamanla olan ilişkisinden yola çıkarak insanın zaman deneyiminin fizyolojik ve psikolojik temellerini soruşturmaktadır. Üçüncü metin, Aristoteles'in zamanla ilgili düşüncelerini incelemektedir. Dördüncü çalışma ise zaman felsefesi alanına özellikle özgün bir katkı sağlamak amacıyla kaleme alınmıştır ve Aristoteles ve Martin Heidegger'in ontolojik temelli zaman soruşturmaları, zamanın amaçsal anlamda araçsallığı çerçevesinde irdelenmeye ve temellendirilmeye çalışılmıştır.
Bu kitapta yer alan çalışmalar, genel anlamda zaman üzerine düşünmek ve felsefenin içinden bir disiplin olarak gün yüzüne çıkan zaman felsefesi alanını tanıtmak; özel anlamda ise zaman felsefesi alanına yeni özgün düşünceler kazandırmak amacıyla bir araya getirilmiştir.
İlk metin, zaman felsefesi alanına bir giriş niteliği taşımaktadır. Zamanın hem ontolojik hem de epistemolojik temellerini incelemeyi amaçlayan bu metin, “zamanın var olup olmadığı” ve “zamanın ne olabileceği” tartışmalarına odaklanmaktadır. İkinci metin, insanın zamanla olan ilişkisinden yola çıkarak insanın zaman deneyiminin fizyolojik ve psikolojik temellerini soruşturmaktadır. Üçüncü metin, Aristoteles'in zamanla ilgili düşüncelerini incelemektedir. Dördüncü çalışma ise zaman felsefesi alanına özellikle özgün bir katkı sağlamak amacıyla kaleme alınmıştır ve Aristoteles ve Martin Heidegger'in ontolojik temelli zaman soruşturmaları, zamanın amaçsal anlamda araçsallığı çerçevesinde irdelenmeye ve temellendirilmeye çalışılmıştır.
İlk metin, zaman felsefesi alanına bir giriş niteliği taşımaktadır. Zamanın hem ontolojik hem de epistemolojik temellerini incelemeyi amaçlayan bu metin, “zamanın var olup olmadığı” ve “zamanın ne olabileceği” tartışmalarına odaklanmaktadır. İkinci metin, insanın zamanla olan ilişkisinden yola çıkarak insanın zaman deneyiminin fizyolojik ve psikolojik temellerini soruşturmaktadır. Üçüncü metin, Aristoteles'in zamanla ilgili düşüncelerini incelemektedir. Dördüncü çalışma ise zaman felsefesi alanına özellikle özgün bir katkı sağlamak amacıyla kaleme alınmıştır ve Aristoteles ve Martin Heidegger'in ontolojik temelli zaman soruşturmaları, zamanın amaçsal anlamda araçsallığı çerçevesinde irdelenmeye ve temellendirilmeye çalışılmıştır.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.